przedmuchy w kabinie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przedmuchy w kabinie
witam
mam taki problem że gdy przekraczam prędkość ok.110km/h to w kabinie pojawia się świszczenie(tak jak bym jechał z niedomkniętymi do końca szybami)- tym bardziej jak jeszcze na dworzu wieje wiatr. problem pojawił się z chwilą wymiany mechanizmów opuszczania szyb w drzwiach przednich-po wymianie ich teraz nie da się normalnie rozmawiać w czasie jazdy. może ktoś wie albo ma jakiś sposób na ustawienie szyb by po zamknięciu w czasie jazdy nie miały przedmuchów??
mam taki problem że gdy przekraczam prędkość ok.110km/h to w kabinie pojawia się świszczenie(tak jak bym jechał z niedomkniętymi do końca szybami)- tym bardziej jak jeszcze na dworzu wieje wiatr. problem pojawił się z chwilą wymiany mechanizmów opuszczania szyb w drzwiach przednich-po wymianie ich teraz nie da się normalnie rozmawiać w czasie jazdy. może ktoś wie albo ma jakiś sposób na ustawienie szyb by po zamknięciu w czasie jazdy nie miały przedmuchów??
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]
ale ja mam ten objaw nieszczelności odkąd wymieniłem mechanizmy podnoszenia szyb(bo mi popękały te plastiki co trzymają szybę i się przesuwają po prowadnicy. jak wymieniłem te plastiki(te co trzymają szybę i się przesuwają po prowadnicach) to musiałem zły kąt złapać i teraz mam świst wiatru w kabinie przy wiekszej prędkości.lgruszkos pisze:widze że masz przciemnione szybki, u mnie się też coś takiego stało jak przyciemniłem szyby. Widocznie coś jest nieszczelne pomiedzy uszczelkami
Dlatego pytam się czy może ktoś wie jak dobrze ustawić szyby??
ps. i zapomniałem dodać że to występuje w drzwiach przednich - a tam nie mam przyciemnionych szyb:)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]
tutaj przesyłam linka na allegro:
http://allegro.pl/item468914870_slizgi_ ... ibiza.html
wpisz w wyszukiwarkę zestaw naprawczy ,a najlepiej to poszukaj tego w tym dziale "mechanizmy opuszczania szyb".
ja zamontowałem u siebie metalowe- od bory, bo te w mk4 są plastikowe i zawsze mogą znów pęknąć(mi pękły już dwa razy:]dlatego wolałem troszkę więcej zabulić i mieć już spokój
http://allegro.pl/item466867042_alumini ... ibiza.html
pozdrawiam
http://allegro.pl/item468914870_slizgi_ ... ibiza.html
wpisz w wyszukiwarkę zestaw naprawczy ,a najlepiej to poszukaj tego w tym dziale "mechanizmy opuszczania szyb".
ja zamontowałem u siebie metalowe- od bory, bo te w mk4 są plastikowe i zawsze mogą znów pęknąć(mi pękły już dwa razy:]dlatego wolałem troszkę więcej zabulić i mieć już spokój
http://allegro.pl/item466867042_alumini ... ibiza.html
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt paź 28, 2008 00:54 przez mazio, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]
koledzy, jeśli macie problem z tym świstem to nic innego jak tylko ponownie zdemontować tapicerę drzwi i przez dwa kontrolne otwory zaślepione gumowymi wkładkami ponownie poluzować śruby ściskające szybę w tych uchwytach z gumowymi nakładkami a następnie mocno je w nich osadzić, zawieszeń wraz z uchwytami na szybę - obojętnie czy plastikowych czy metalowych, które zakłada się na prowadnice i zakłada się w nie linki nie da się zamocować w innym położeniu więc jeśli szyba idzie nierówno to tylko z winy tego, że nie została w lewym lub prawym jej mocowaniu osadzona do końca.
Poprawić jak opisałem wyżej i będziecie mieli spokój ze świstem powietrza.
Poprawić jak opisałem wyżej i będziecie mieli spokój ze świstem powietrza.
dodam aby podczas osadzania szyby w jej mocowaniach przy uchwytach na prowadnicach (jeszcze przed dokręceniem śrub) sprawdzić czy jej bok przylega na całej wysokości równo do prowadnicy w ramce drzwi od strony środkowego słupka gdyż czasem może się zdarzyć (a spotkałem się już z taką sytuacją), że metalowe uchwyty z zestawów naprawczych mechanizmu podnoszenia szyby nie są na jednakowym poziomie względem siebie - wtedy jedynym punktem odniesienia powinna być prowadnica otworu okiennego drzwi od strony środkowego słupka samochodu bez względu na to czy szyba w jednym z dwóch uchwytów jej dolnego osadzenia siedzi w nich całkowicie czy też nie i w takiej pozycji należy dokręcić śruby jej uchwytów - mam nadzieję, że wypowiedziałem się w miarę jasno
wielkie dzięki za info. Dziś popołudniu zrobiłem tak jak pisałeś. Przyczyna ustała Nalży Ci się wielkie piwo . no i oczywiście pkt. za pomocSztomel pisze:wtedy jedynym punktem odniesienia powinna być prowadnica otworu okiennego drzwi od strony środkowego słupka samochodu bez względu na to czy szyba w jednym z dwóch uchwytów jej dolnego osadzenia siedzi w nich całkowicie czy też nie i w takiej pozycji należy dokręcić śruby jej uchwytów
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1807202#1807202&sid=b9f6c47b4a768b891e3f6cf57ab0d82c]Zobacz moje cudo[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości