ssanie w mk3 1.9 D
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: sob wrz 18, 2004 11:37
- Lokalizacja: TCZEW
- Kontakt:
Mam ten sam motor obroty na biegu jalowym mam 950 a na ssaniu silnik pracuje rowniej nie zauwazyles tego ze jak odpalisz go zimnegi i pochodzi pare chwil silnik sie rozgrzeje to jest slychac takie cykniecie i silnik pracuje juz rowno. Ja jak musze uzywam ssania do momentu tego cykniecia po prostu dlatego by silnik rozgrzal sie spokojnie a nie "rzucalo go we wszystkie strony" w koncu do klekocik
Mój jest rocznik '92... i ma "to coś". A co do tego, że koledze się to samo chowa, to ok. - podobno to się powinno właśnie samo "wyłączać" - ale u mnie to nie działa w automaciedjset pisze:a sluchajcie, ja mam MK3 GTD 1,9TD i u mnie nie ma tej wajchy, tego przyspieszacza zaplonu... dlaczego? rocznik samochodu to koniec 94 roku, ale podobno to model juz 95! wiec czemu jej nie ma, jak u kolegow z silnikami AAZ - TD jest... ???
TDI to calkiem inna bajka i ma ten patent realizowany automatycznie podobnie jak AAZ pod koniec roku 94! Ja mam AAZ z marca 94r i mam to cos co sie nazywa wyprzedzenie konta zapłonu i niewiem jak to sie moze chowac automatycznie hmm!???
U mne obroty jałowe na zimnym silniku wynoszą ok 950rpm ka sie rozgrzeje to dochodzą do 1000 a jak włącze wyprzedzenie zapłonu to obroty wzrastają niemalze do 1050 rpm
U mne obroty jałowe na zimnym silniku wynoszą ok 950rpm ka sie rozgrzeje to dochodzą do 1000 a jak włącze wyprzedzenie zapłonu to obroty wzrastają niemalze do 1050 rpm
A ja mam AAZ z konca 94 roku i nie mam tego, ale jak odpale samochod to 2-3 sekundy chodzi na normalnych obrotach tj okolo 950 i za chwilke jego obroty wzrastaja do niecalych 1100 (a moze nieco wyzej, juz nie pamietam). i to tak sie ma... a po jakims czasie jak samochod juz sie wstepnie nagrzeje to obroty spadaja raz troszeczke i po chwili jeszcze raz, wracajac do normalnych "niskich obrotow" automatyka jak cholera
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Zmiana kąta wtrysku o -2,4 stopnia...djset pisze:to nie jest ssanie. i to nie jest benzyniak tylko diesel. fachowo to sie nazywa przyspieszacz zaplonu, prawda?
[ Dodano: Pon Lis 21, 2005 7:18 pm ]
Twój silnik to inna bajka, odpalasz i tylo...:):)bartlo79 pisze:@DJSET - ja mam MK3 z listopada 94r i tez nic takiego nie mam a silnik mam 1.9TDI-czyli ,ze jak???Nasze wersje nie potrzebuja ssania wogole czy odbywa sie ono automatycznie?
pozdro
Bartek
!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 283 gości