Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
-
Kontakt:
Post
autor: Dj Darecki » pt paź 24, 2008 22:23
educh1985 pisze:Dj Darecki, moze i tak jest ale jak na poczatku dmuchalo 0.3 to jaka moze byc przyczyna turbo sie konczy?
Jak ja kupiłem swojego AAZ-a dmuchało 0,2
. Nie wiem co może być , może wyrabia się sprężyna od WG i słabiej trzyma , zmniejszona dawka paliwa .
PozdrO
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
-
zun
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
- Lokalizacja: bielsko / ustroń
Post
autor: zun » sob paź 25, 2008 16:43
U mnie raczej sie kończy , wszystko jest przy kolektorze obzygane olejem , a w rurce idacej do wskaznika juz po dwoch dniach pojawil sie czarno cóś
W przyszlym tygodniu sciagam turbine ze swojego 1.6 , zobacze w jakim jest stanie i jakby co to zrobie swap
Mam do sprzedania pompę bez LDA
-
educh1985
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
- Lokalizacja: strzelno
-
Kontakt:
Post
autor: educh1985 » ndz paź 26, 2008 12:33
zun, witam u mnie to jest w oleju ale doszlem do tego ze to odma daje olej, nie wiem czy tym ostojnikiem co jest na pokrywie zaworow nie wlatuje z powrotem czy co. jak narazie w wezyku tez mam troszke oleju ale pluje mi olejem z tej gruszki od sztangi turbo przedtem sztanga sie nie ruszala to nie lecialo teraz podkrecilem i przy wysokich obrotach przy otwarciu zaworu lekko pluje
-
zun
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
- Lokalizacja: bielsko / ustroń
Post
autor: zun » ndz paź 26, 2008 14:37
Musze zagladnac do turbinki , zobaczymy co tam sie dzieje. Na razie mam inne zmartwienia z paskiem
Mam do sprzedania pompę bez LDA
-
educh1985
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
- Lokalizacja: strzelno
-
Kontakt:
Post
autor: educh1985 » ndz paź 26, 2008 14:55
zun, zawsze cos. ja zrobilem manewr z butelka od odmy umieszczona przy silniki zobaczyby co bedzie sie dzialo. a co dokladnie z paskiem sie dzieje
-
zun
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 19:02
- Lokalizacja: bielsko / ustroń
Post
autor: zun » ndz paź 26, 2008 14:59
Rozciekla sie pompa wtryskowa . Wali z niej ropy tyle ze nie pytaj. Jutro kurcze nie mam czasu wiec tylko z 1.6 wykrece pompe i musze tak jechac do roboty , ale po jutrze musze jakos ta pompe z 1.6 wszczepic do siebie , bo jeszcze sie rozleci na amen pompisko
Mam do sprzedania pompę bez LDA
-
educh1985
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: czw lip 12, 2007 21:22
- Lokalizacja: strzelno
-
Kontakt:
Post
autor: educh1985 » pn paź 27, 2008 18:38
odma na 120 km wydmuchalo mi pol kielszka oleju okolo 20 -25 ml to chyba duzo a co to dopiero jak turbo jeszcze ciagnie. ostojnik oleju od odmy co jest na pokrywie zaworow jest czysty i drozny co z tym poczac
-
Mako
- Forum Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » pt paź 16, 2009 16:56
Witam
Mam 1.9 TDI 1Z mk3 i wszystko podłączyłem wężyk też ale chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem bo wskazówka ciągle na 0 :/ jak dam na 4000tys/obr to 1mm idzie w dół :/
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 16:57 przez
Mako, łącznie zmieniany 1 raz.
-
kenorb85
- Mały gagatek
- Posty: 58
- Rejestracja: sob sie 09, 2008 00:16
- Lokalizacja: Kłosowo, Trójmiasto
Post
autor: kenorb85 » pt paź 16, 2009 23:38
Ja tam ekspertem od TDI nie jestem (bo mam zwykłego klekota), ale z tego co widzę to trójnik jest podpięty z jednej strony do kolektora ssącego, a z drugiej strony do węża idącego z filtra powietrza (przed turbiną). W wężu przed turbiną jest podciśnienie, a w kolektorze ciśnienie "doładowane". W takiej konfiguracji ciśnienie się wyrównuje, a przy wyższych obrotach doładowanie jest słabsze od ssania i wskaźnik wskazuje podciśnienie.
W TDI to chyba nie ma sensu stosować trójnika.
Na początek podłącz bez trójnika bezpośrednio do kolektora. Powinno być ok.
-
piori
- Forum Master
- Posty: 1304
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
- Lokalizacja: WPU/WPN/WL
Post
autor: piori » sob paź 17, 2009 00:23
Linc pisze:chyba nie tutaj gdzie trzeba podłączyłem
Powinno być wpięte w ten wężyk (zakreślony na czerwono):
I już go nie rozcinaj, tylko zdejmij z kolektora ssącego, a na trójniku zostaw ten krótki kawałek który już uciąłeś i załóż go na kolektor.
Ostatnio zmieniony sob paź 17, 2009 00:27 przez
piori, łącznie zmieniany 1 raz.
-
arwam
Post
autor: arwam » śr paź 21, 2009 11:11
ewentualnie przewód do manometru może być gdzieś załamany
-
Mako
- Forum Master
- Posty: 1030
- Rejestracja: śr kwie 02, 2008 16:41
-
Kontakt:
Post
autor: Mako » śr paź 21, 2009 11:20
tak tak założyłem odrazu w tedy tam i działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 101 gości