gwint MTS technik - warto?
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
Polecam MTS-a Smigałem na nim 4 miesące ,bardzo ladnie wybiera,ma sie te minimum komfortu. Kolega kupił na allegro w sklepie VENOM ,Po zerwaniu naklejki widnieje TA technix.
Chodzą słuchy że w tych gwintach siedza wkłady sygnowane przez dobrą markę.
Chodzą słuchy że w tych gwintach siedza wkłady sygnowane przez dobrą markę.
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 11:16 przez imp, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
im obudowa jest ta technix bo jest brana obudowa od tego samego producenta.. ale to co w srodku to juz nie to samo zreszta sam wiesz... tak samo gwinty powertecha i jeszcze innej firmy mialy takei same obudowy a to nei znaczy ze to bylo to samoimp pisze:zerwaniu naklejki widnieje TA technix.
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
czytasz to forum phanteon, ? bo nie wydaje mi sie
gwintu nie sprawdza si ena testach bo pokazuje glupoty!!!! bylo o tym wiele razy pisane
moj wylany np pokazal 90% wiec nie jedz na takei testy bo to nieprawda
mimo ze to dobry wynik i jako sprzedawca powienienem przytakiwac
gwintu nie sprawdza si ena testach bo pokazuje glupoty!!!! bylo o tym wiele razy pisane
moj wylany np pokazal 90% wiec nie jedz na takei testy bo to nieprawda
mimo ze to dobry wynik i jako sprzedawca powienienem przytakiwac
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
MAPET, no czytam czytam ...ale coś jest w tym, że pokazywało mi na początku w okolicy 80 (dla 82 dla nowego amora), teraz ponad 70% po prawie 10tys km. A jaka jest podstawa mówienia, że pokazuje głupoty na szarpaku? Ja bym tak z ciekawości sprawdził np tego samego dnia na dwóch albo nawet trzech szarpakach i porównał wyniki. No i ponawiam pytanie jaka jest podstawa tego, że pokazuje głupoty.Z góry dzięki za info
podstawa jest taka ze w gwincie jest zupelnie inna charakterystyka pracy niz w serii wiec jak to bada to urzadzeni to inaczej wykrywa w ogole ponoc te urzadzenia to jest lekka fikcja i nie do konca badaja dobrze nawet serie
poza tym bylo kilak przypadków ludzi z forum i nie tylko ze glupoty pokazywal na nowych badz odwortnie na uszkodoznych gwintach
u mnie np nie dalo si ejechac mk2
walil amor nieludzko w kazdej dziurze nieprzekraczalem 60 bo myslalem ze wyskoczy zaraz tłok z obudowy
wjezdzam na pomiar a tam przod igła tył igła
podnosze auto na lewarku i amorek sie wylewa
poza tym bylo kilak przypadków ludzi z forum i nie tylko ze glupoty pokazywal na nowych badz odwortnie na uszkodoznych gwintach
u mnie np nie dalo si ejechac mk2
walil amor nieludzko w kazdej dziurze nieprzekraczalem 60 bo myslalem ze wyskoczy zaraz tłok z obudowy
wjezdzam na pomiar a tam przod igła tył igła
podnosze auto na lewarku i amorek sie wylewa
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Mało konkretów i nie przekonuje mnieMAPET pisze:podstawa jest taka ze w gwincie jest zupelnie inna charakterystyka pracy niz w serii wiec jak to bada to urzadzeni to inaczej wykrywa w ogole ponoc te urzadzenia to jest lekka fikcja i nie do konca badaja dobrze nawet serie
Jakieś konkrety?MAPET pisze:poza tym bylo kilak przypadków ludzi z forum i nie tylko ze glupoty pokazywal na nowych badz odwortnie na uszkodoznych gwintach
To mnie przekonujeMAPET pisze:wjezdzam na pomiar a tam przod igła tył igła
podnosze auto na lewarku i amorek sie wylewa
Ciekawy jestem co na to np producenci.
phanteon, nie bede ci szukal komu tez tak sie dzialo bo to bylo na przelomie 2 lat np na forum bo niestety nie wiem nawet jak to wpisac by znalazlo
skoro cie nie przekonuje trudno
skoro cie nie przekonuje trudno
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
hehe zgodze się z MAPETem, na sport zawiesie wariuja przyrządy.. aż się boje teraz przeglądu bo mam nowy zawias a jak pokaze mi ze lipa ... hehe
moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60
1. Każde urządzenie pomiarowe jest w pewien sposób kalibrowane. Wprowadza się przedziały wartości zgodne ze specyfikacją producentów samochodów. Amortyzator i sprężyna fabryczna m określony zakres pracy - skok, odbicie, dobicie, siłę tłumienia.phanteon pisze:Mało konkretów i nie przekonuje mnie
2. Zawieszenie sportowe ma zupełnie inne zakresy powyższych parametrów. Szarpaki nie są kalibrowane zgodnie ze specyfikacją tych zestawów.
3. Szarpaki NIE MIERZĄ sprawności amortyzatora. Żeby przeprowadzić pomiar sprawności amorka, należałoby go zdemontować i mierzyć specjalnymi przyrządami na stole. Szarpaki mierzą jedynie przyczepność kół na osi. Na przyczepność składa się bardzo wiele czynników - np sprawność amortyzatora, sprężyny, stan innych elementów zawieszenia takich jak górne poduszki, tuleje wahacza, a nawet ciśnienie w oponach.
4. Sami diagności podkreślają, że nie jest najważniejszym wynik procentowy każdego koła, lecz RÓŻNICA poziomów dla lewego i prawego koła jednej osi. Czyli gorzej, gdy na lewym kole jest np 70%, a na drugim 85%, niż gdyby było 72% i 71%.
Czy te argumenty tym razem Cię przekonują ?
na oko
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości