Mało efektywne hamowanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Mało efektywne hamowanie

Post autor: seta_lp » sob paź 25, 2008 17:43

Panowie i Panie potrzebuje rady a mianowicie wczoraj wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe w golfie ponieważ myślałem że będą lepiej hamować. Niestety dziś sprawdziłem nic się nie zmieniło. Hamulec bardzo słabo bierze. Płyn hamulcowy jest tarcze nowe, klocki też tak więc w czym tkwi problem?



woyasvr6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:30
Lokalizacja: to wiesz ??
Kontakt:

Post autor: woyasvr6 » sob paź 25, 2008 17:48

przy takiej wymianie to potrzeba je troszke dotrzec..bo klocki musz sie dotrzec do tarczy a tarcze do klockow...a mianowice nie odrazu na ostre hamowanie...tylko spokojne hamowanie i po jakims czasie zauwazysz ze beda dobrze juz hamowaly.....


VR6.....droga jest.....

greg

Post autor: greg » sob paź 25, 2008 18:04

wymieniałeś przód czy przód i tył - tył wkręcałeś? wjedź na stacje diagnostyczną - 20zł i będziesz wiedział czy tył ci hamuje bo wygląda na to że wina tyłu



Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » sob paź 25, 2008 18:52

greg pisze:wymieniałeś przód czy przód i tył - tył wkręcałeś? wjedź na stacje diagnostyczną - 20zł i będziesz wiedział czy tył ci hamuje bo wygląda na to że wina tyłu
Wymienilem tylko przod... tyl nie ruszalem... Dla porownania jezdze Renault Clio służbowym i tam po pierwsze pedał hamulca wciska sie na gora 10cm a samochod staje dęba... a tu to jak w masło...



greg

Post autor: greg » sob paź 25, 2008 19:19

seta_lp pisze:a tu to jak w masło..
objaw zużycia pompy hamulcowej - płyn przechodzi pomiędzy sekcjami



RUMUN29
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz sty 01, 2006 21:10
Lokalizacja: SOSNOWIEC

Post autor: RUMUN29 » sob paź 25, 2008 19:30

ja miałem zjechane bębny z tyłu i słabo brał tak przy podłodze dopiero walił abs tam wystarczy milimetrowe zwiekszenie średnicy wewnętrznej bębna i są do wymiany



Awatar użytkownika
seta_lp
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr lis 21, 2007 21:48
Lokalizacja: Puławy/Lublin/Jabłonna

Post autor: seta_lp » sob paź 25, 2008 20:03

greg pisze:
seta_lp pisze:a tu to jak w masło..
objaw zużycia pompy hamulcowej - płyn przechodzi pomiędzy sekcjami
A jak mozna sprawdzic inaczej może udowodnic ze to pompa... wiesz chcial bym byc pewny...



greg

Post autor: greg » sob paź 25, 2008 20:22

1. najpierw sprawdzasz tył - stopień zużycia tyłu
jeśli nie ma progu na bębnie (jeśli masz bębnowe) i nie ma zużytych szczęk to sprawdź czy nie ma wycieków
2. na przegląd - siła hamowania
3. jak 1 i 2 wyszło ok to wskazuje na pompę



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 367 gości