Mam problem z zapalaniem czasami kreci normalnie a czasami nie .
Przekrecam stacyjke i zakreci lampka wewnatrz przygasa i licznik mi resetuje , naladowalem akumulator i jest oki .
Ale jak chcialem zapalic to za 1 razem zapalil a za 2 razem mial proble ale za 3 juz nie chcial , slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !
W rozuszniku wymiennilem szczotkotrzymacz juz byl podjechany kilka dni byl spokuj i dalej to samo ! Juz niewiem sprawdzalem kostke pod stacyjka ( palilem na krotko ) dalej to samo.
Podlaczylem kabel + bezposredio do rozrusznika to mial problem krecic , tak jak by go cos trzymało co jeszcze .Akumulator jest naladowany dalej to samo !
Problem z zapalaniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wojtek98
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
- Kontakt:
Problem z zapalaniem
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 18:49 przez wojtek98, łącznie zmieniany 3 razy.
Niema jak to stary dobry VW !
Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.
- wojtek98
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
- Kontakt:
Dales mi do myslenia i zamiennilem akumulator ale niestety to samo , myslalem jeszcze ze moze bendix ? Jutro podmiennie i zobacze jak bedzie !kwietek pisze:Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.
Niema jak to stary dobry VW !
jak najbardziej to moze być pwoód tego zamieszania przesmarował bym jeszcze tulejke na rozrusznikuwojtek98 pisze:ale niestety to samo , myslalem jeszcze ze moze bendix
Ostatnio zmieniony pt paź 24, 2008 21:38 przez dziejo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
jeżeli dobrze to słyszysz, znaczy rozłączają w chwili gdy przekręcasz kluczyk na rozrusznik, to tak ma być.wojtek98 pisze:slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !
Ale próbuj normalnie uruchomić rozrusznik na krótko (auto na luzie!!! - kawałkiem kabla łączysz oba kable gruby i cienki koło rozrusznika - ma zakręcić. Jeśli dalej nie kręci to słaby aku, brudne klemy od aku, zaśniedziałe połączenie przy rozruszniku, lub coś z samym bendixem.
Jeśli zakręci - może być uwalona kostka stacyjki.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- wojtek98
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
- Kontakt:
Tak od konca kostka sprawdzona jest ok ( wypiolem kostke i na krotko )Paweł Marek pisze:jeżeli dobrze to słyszysz, znaczy rozłączają w chwili gdy przekręcasz kluczyk na rozrusznik, to tak ma być.wojtek98 pisze:slychac j przekazniki 18 i 53 łacza i zaraz rozlczajom !
Ale próbuj normalnie uruchomić rozrusznik na krótko (auto na luzie!!! - kawałkiem kabla łączysz oba kable gruby i cienki koło rozrusznika - ma zakręcić. Jeśli dalej nie kręci to słaby aku, brudne klemy od aku, zaśniedziałe połączenie przy rozruszniku, lub coś z samym bendixem.
Jeśli zakręci - może być uwalona kostka stacyjki.
Rozrusznik sprawdzalem na krotko( kawalek kabla ) ciezko kreci , rozrusznik mialem wykrecony w zeszla sobote ( wymiennialem szczotkoczymacz )
Kable i styki sprawdzone , mase tez sprawdzilem
Jutro dalsze testy z bendixem
[ Dodano: 25 Paź 2008 16:04 ]
Testy z bendixem tez nic nie dały Ale zaczolem od nowa i załozyłem inny akumulaotr Pali na strzał ! Tamten tez byl kiepski ,a ten moj to jest jeszcze od niemca u mnie juz 2 lata a u szwaba niewiemkwietek pisze:Wybacz że zamiast odpowiedzi otrzymujesz pytania, ale ile akumlator ma lat, czy był kiedyś przeładowany lub rozładowany poniżej 11V, jaki typ akumlatora posiadasz (żelowy, czy kwasowy), jaką ma pojemność i prąd rozruchowy ? Bo na pierwszy rzut oka objawy wskazują na zamały prąd rozruchowy. Jednak by postawić nawet przybliżoną diagnozę potrzebuje tych informacji.
Wielkie dzieki wszystkim za podpowiedz
Niema jak to stary dobry VW !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 345 gości