gwint MTS technik - warto?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » sob paź 18, 2008 19:35

Polecam MTS-a Smigałem na nim 4 miesące ,bardzo ladnie wybiera,ma sie te minimum komfortu. Kolega kupił na allegro w sklepie VENOM ,Po zerwaniu naklejki widnieje TA technix.

Chodzą słuchy że w tych gwintach siedza wkłady sygnowane przez dobrą markę.
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 11:16 przez imp, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz paź 19, 2008 11:18

imp pisze:zerwaniu naklejki widnieje TA technix.
im obudowa jest ta technix bo jest brana obudowa od tego samego producenta.. ale to co w srodku to juz nie to samo zreszta sam wiesz... tak samo gwinty powertecha i jeszcze innej firmy mialy takei same obudowy a to nei znaczy ze to bylo to samo


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » czw paź 23, 2008 17:31

Witam

Wczoraj byłem na dekrze na przeglądzie z ciekawości. Sprawność zawiasu wyniosła 68 i 69% przód i 69 i 70% tył. Mimo jazdy po dziurach auto nie straciło nawet minimalnie geo ani zbieżności. Przejechałem na gwincie, od 7czerwca (czyli 4,5miesiąca), ponad 9000km, także uważam, że jest świetnie.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw paź 23, 2008 20:49

czytasz to forum phanteon, ? bo nie wydaje mi sie ;)

gwintu nie sprawdza si ena testach bo pokazuje glupoty!!!! bylo o tym wiele razy pisane

moj wylany np pokazal 90% wiec nie jedz na takei testy bo to nieprawda

mimo ze to dobry wynik i jako sprzedawca powienienem przytakiwac ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt paź 24, 2008 00:29

MAPET, no czytam czytam :grin: ...ale coś jest w tym, że pokazywało mi na początku w okolicy 80 (dla 82 dla nowego amora), teraz ponad 70% po prawie 10tys km. A jaka jest podstawa mówienia, że pokazuje głupoty na szarpaku? Ja bym tak z ciekawości sprawdził np tego samego dnia na dwóch albo nawet trzech szarpakach i porównał wyniki. No i ponawiam pytanie jaka jest podstawa tego, że pokazuje głupoty.Z góry dzięki za info :pub:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt paź 24, 2008 00:33

podstawa jest taka ze w gwincie jest zupelnie inna charakterystyka pracy niz w serii wiec jak to bada to urzadzeni to inaczej wykrywa w ogole ponoc te urzadzenia to jest lekka fikcja i nie do konca badaja dobrze nawet serie


poza tym bylo kilak przypadków ludzi z forum i nie tylko ze glupoty pokazywal na nowych badz odwortnie na uszkodoznych gwintach

u mnie np nie dalo si ejechac mk2
walil amor nieludzko w kazdej dziurze nieprzekraczalem 60 bo myslalem ze wyskoczy zaraz tłok z obudowy
wjezdzam na pomiar a tam przod igła tył igła
podnosze auto na lewarku i amorek sie wylewa


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt paź 24, 2008 00:50

MAPET pisze:podstawa jest taka ze w gwincie jest zupelnie inna charakterystyka pracy niz w serii wiec jak to bada to urzadzeni to inaczej wykrywa w ogole ponoc te urzadzenia to jest lekka fikcja i nie do konca badaja dobrze nawet serie
Mało konkretów i nie przekonuje mnie
MAPET pisze:poza tym bylo kilak przypadków ludzi z forum i nie tylko ze glupoty pokazywal na nowych badz odwortnie na uszkodoznych gwintach
Jakieś konkrety?
MAPET pisze:wjezdzam na pomiar a tam przod igła tył igła
podnosze auto na lewarku i amorek sie wylewa
To mnie przekonuje

Ciekawy jestem co na to np producenci.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt paź 24, 2008 07:19

phanteon, nie bede ci szukal komu tez tak sie dzialo bo to bylo na przelomie 2 lat np na forum bo niestety nie wiem nawet jak to wpisac by znalazlo

skoro cie nie przekonuje trudno


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
djtomek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2256
Rejestracja: śr maja 16, 2007 10:05
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: djtomek » pt paź 24, 2008 07:44

hehe zgodze się z MAPETem, na sport zawiesie wariuja przyrządy.. aż się boje teraz przeglądu bo mam nowy zawias a jak pokaze mi ze lipa ... hehe :bigok:


moje byle gti..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=103949&postdays=0&postorder=asc&start=795
moja była octavia:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267091&postdays=0&postorder=asc&start=60

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt paź 24, 2008 12:11

MAPET, nie to, że mnie nie przekonałeś, bo jednak kto tu ma większe doświadczenie w zawiasach, więc nie będę się kłócił(nawet takiego zamiaru nie miałem), ale po prostu chciałbym jakiś konkretów.

Pojeżdże z tydzien i pojade na szarpaki do innej firmy i porownam wyniki.



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » pt paź 24, 2008 20:02

phanteon pisze:Mało konkretów i nie przekonuje mnie
1. Każde urządzenie pomiarowe jest w pewien sposób kalibrowane. Wprowadza się przedziały wartości zgodne ze specyfikacją producentów samochodów. Amortyzator i sprężyna fabryczna m określony zakres pracy - skok, odbicie, dobicie, siłę tłumienia.
2. Zawieszenie sportowe ma zupełnie inne zakresy powyższych parametrów. Szarpaki nie są kalibrowane zgodnie ze specyfikacją tych zestawów.
3. Szarpaki NIE MIERZĄ sprawności amortyzatora. Żeby przeprowadzić pomiar sprawności amorka, należałoby go zdemontować i mierzyć specjalnymi przyrządami na stole. Szarpaki mierzą jedynie przyczepność kół na osi. Na przyczepność składa się bardzo wiele czynników - np sprawność amortyzatora, sprężyny, stan innych elementów zawieszenia takich jak górne poduszki, tuleje wahacza, a nawet ciśnienie w oponach.
4. Sami diagności podkreślają, że nie jest najważniejszym wynik procentowy każdego koła, lecz RÓŻNICA poziomów dla lewego i prawego koła jednej osi. Czyli gorzej, gdy na lewym kole jest np 70%, a na drugim 85%, niż gdyby było 72% i 71%.

Czy te argumenty tym razem Cię przekonują ? :)



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2781
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » sob paź 25, 2008 15:25

KriSSo pisze:Czy te argumenty tym razem Cię przekonują ?
O tak, teraz już o wiele bardziej. Podziękował ślicznie :pub:.

Ale nie odpuszczę tak łatwo :grin: . Powiedzcie mi w takim razie jak sprawdzić sprawność gwintu itp itd. :bigok:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob paź 25, 2008 20:08

na oko


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
masa1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn sty 15, 2007 12:05
Lokalizacja: Czę100chowa
Auto: Golf mkIV GTI 1.8t i Bora variant 2.0 8v LPG
Silnik: AUQ

Post autor: masa1988 » wt paź 28, 2008 10:30

zgodze sie z Mapetem bo ja mialem juz serie w kiepskim stanie a pokazalo mi ok 79%



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości