[mk2] Bi-Xenon

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » śr paź 22, 2008 10:05

anf, te wchodzą na styk przy aku :bigok: mam takie same i też RP-ka. Nie wiem jak z filtrem, ale on chyba siedzi głębiej (ja mam stożkowy i dlatego)



Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » pt paź 24, 2008 00:39

lipass pisze:anf, te wchodzą na styk przy aku :bigok: mam takie same i też RP-ka. Nie wiem jak z filtrem, ale on chyba siedzi głębiej (ja mam stożkowy i dlatego)
no wlasnie czuje ze z filtrem bedzie lipa.. ale wymysli sie dla niego jakis dolot zamiast tego zza lampy ;)



Awatar użytkownika
miHoo79
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 22, 2006 11:44
Lokalizacja: Mikstat/Ostrów Wlkp.
Kontakt:

Post autor: miHoo79 » pt maja 22, 2009 17:38

Kapsel pisze:Bixenon H4 :helm: :helm:
Miejscem dla żarnika xenonowego jest soczewka i zdanie nie zmienię bo inny sposób przeróbki przypomina mi np. obniżenia samochodu poprzez ucięcie seryjnych sprężyn itd.

Jestem jak najbardziej za rozsądnym choć nielegalnym przerobieniem lamp na xenonowe ale wsadzając soczewki bi-xenonowe oraz instalację z reflektorów które są w nie fabrycznie wyposażone.

A samochody z HIDami wsadzanymi w standardowy reflektor lub (o zgrozo) prążkowany klosz który świeci później ch.. wie gdzie powinny być przy kontroli policji surowo karane nieludzkim mandatem oraz demontowane na miejscu lub gdy nie ma możliwości przywrócenia oświetlenia fabrycznego to laweta na koszt właściciela.
POPIERAM a wszyscy, ktorych taki wiesniak razil powinii stanac i spuscic mu wpier..ol
Bo tuning tuningiem ale rozsadek i bezpieczenstwo innych uzytkownikow drogi jest wazniejsze niz chinski badziew za 300 zl w zwyklej lampie, tylko po to zeby sie pochwalic na wsi przed remiza kto ma mocniejsze swiatlo......



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt maja 22, 2009 19:18

miHoo79 pisze:tylko po to zeby sie pochwalic na wsi przed remiza kto ma mocniejsze swiatlo......
nie mocniejsze tylko kto badziej oświetla wszystko dookoła :P



Awatar użytkownika
Xabingo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1787
Rejestracja: śr lip 11, 2007 10:52
Lokalizacja: TBU
Kontakt:

Post autor: Xabingo » sob maja 23, 2009 09:16

Apsik, poszło PW, jestem zainteresowany przeróbką lamp na bi.


MK2 ukończone w 95%
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » ndz maja 24, 2009 04:14

sorry za OT ale nie umialem sie powstrzymac!
To_mas pisze:nie mocniejsze tylko kto badziej oświetla wszystko dookoła
i dzieki komu oslepione sowy w nocy spadaja z drzew! :D


pozdroooo! :pub:



Kamil_G60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn sty 05, 2009 18:47
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Kamil_G60 » czw lis 12, 2009 19:07

Witam !
Mam pytanko , mianowicie mam gotowe bo xenony do mk2 , chcem je zamontować w G60 i pytanie brzmi czy wejdą bez żadnych przeróbek ? bo słyszałem że sa tam jakieś problemy ... :goof:

ahaa i jeszcze może macie jakiś opatentowany sposób na rozklejenie klosza z autopal ... :cool:


MK2 GTI G60 Wolfsburg , MK1 C , MK1 Karmann :D

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » czw lis 12, 2009 19:16

czy bedą pasować??
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...

rozklejenie autopala :?: łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wklewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć

[ Dodano: Czw 12 Lis, 2009 18:17 ]
czy bedą pasować??
to po części zalezy od przerobienia lamp.. a mianowicie jak bardzo sie wytłużyły i do tego czy im miejsca wystarczy pod maską...
musisz spasować...

rozklejenie autopala :?: łatwe jest
ja to robię tak ze wrzucam do miski lampę (szkłem do dołu), w czajniku gotuję wodę i lampę zalewam takim wrzątkiem tak by przykryło szkoło i do środka lampy tez wlewam... czynność powtarzam z 2-3 razy i po każdym razie lekko śrubokrętem próbuje odkleić szkło.. jak się nie odkleja to czynność z wrzątkiem powtórzyć


Obrazek

Awatar użytkownika
mateusz6781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 28, 2009 23:53
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: mateusz6781 » wt lis 24, 2009 22:16

Witam, mam pytanie...
mam zestaw xenon...przetwornice itd...chcialbym zamontowac bixenon(mam soczewki)wystarcz ze kupie zarowki d2s? i bede mogl je podlaczyc czy musze miec inne przetwornice?i jakie kable gdzie trzeba podlaczyc zeby dzialaly dlugie?



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » wt lis 24, 2009 23:29

mateusz6781 pisze:mam zestaw xenon...przetwornice itd...chcialbym zamontowac bixenon(mam soczewki)wystarcz ze kupie zarowki d2s? i bede mogl je podlaczyc czy musze miec inne przetwornice?i jakie kable gdzie trzeba podlaczyc zeby dzialaly dlugie?
"Masz zestaw xenon...przetwornice itd" tzn. co masz? Przetwornice i żarniki? Przetwornice i soczewki? Zapodaj jakiś szerszy opis, ewentualnie fotki :-)

Jeśli masz soczewki bixenonowe na żarniki D2S to do takich soczewek wrzucasz odpowiednie żarniki, przy czym przetwornice podłączasz jako światła mijania. Z silniczka przesłony soczewki bixenonowej wychodzą 2 kable. Jeden to masa -12V, podpinasz ją pod masę, a drugi to zasilanie silniczka przesłony i podpinasz go pod +12V świateł drogowych.
Wtedy po włączeniu świateł drogowych przesłona się przesunie zwiększając snop światła.

UWAGA: nie wiem jak jest w MK2, ale po podłączeniu soczewek bixenonowych żeby wszystko działało jak potrzeba to światła drogowe muszą się świecić razem ze światłami mijania. W przeciwnym razie po przełączeniu świateł mijania na drogowe przesłona się przesunie ale xenon zgaśnie.
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 23:35 przez Kamel, łącznie zmieniany 2 razy.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
mateusz6781
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr paź 28, 2009 23:53
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: mateusz6781 » wt lis 24, 2009 23:35

mam przetwornice filtry przeciwzakloceniowe no i zarniki a soczewki kupilem niedawno i chce je zamontowac tyle ze to sa bixenony...wystarczy ze kupie odpowiednie zarniki do bisenonu czy przetwornica tez musi byc specjalna?



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt lis 24, 2009 23:42

Kamel pisze:UWAGA: nie wiem jak jest w MK2, ale po podłączeniu soczewek bixenonowych żeby wszystko działało jak potrzeba to światła drogowe muszą się świecić razem ze światłami mijania. W przeciwnym razie po przełączeniu świateł mijania na drogowe przesłona się przesunie ale xenon zgaśnie.
tak samo jest w mk2.. trzeba zmostkować piny w skrzynce bezpieczników


Obrazek

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » śr lis 25, 2009 00:05

mateusz6781 pisze:ystarczy ze kupie odpowiednie zarniki do bisenonu czy przetwornica tez musi byc specjalna?
Przetwornica do bixenonu jest taka sama jak do xenonu. Czyli jak masz jakiś zestaw xenonów to wystarczy dokupić soczewki bixenonowe i odpowiednie żarniki do nich. Pozostałe elementy zostają te same co w xenonie.

[ Dodano: 24 Lis 2009 23:06 ]
Quatro7 pisze:tak samo jest w mk2.. trzeba zmostkować piny w skrzynce bezpieczników
No właśnie w MK3 to wiem, ale w MK2 nie pamiętałem jak to było :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr lis 25, 2009 00:09

a chyba tak samo jak w mk3 jest.. przynajmniej w tej nowszej skrzynce po 89 roku


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości