Otwieranie auta kazdym kluczykiem od Golfa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to taka uwaga ode mnie - kumpel miał taki problem w swoim mkIII - też nie miał zamków, właśnie po to, żeby mu się nie włamiali. Samochód otwierał centralnym na pilota. Wszystko ładnie pięknie, dopóki mu pompka od centralnego nie padła. Padnięcie aku to najmniejszy problem - można wczołgać się pod samochod i podłączyć się z prostownikiem pod rozrusznik, a masę podczepić gdziekolwiek. Ale padnięta pompka...
Dlatego moim zdaniem bezpieczniej jest usuwać zamki w samochodach posiadających centralny zamek elektroniczny, a nie pneumatyczny. W pneumatycznym awaria jedengo elementu unieruchamia cały układ. W elektronicznym każdy siłownik działa oddzielnie. Ktoś zaraz powie, że w elektronicznym też jest centralka, i jak ona padnie, to też nie otworzy. Owszem, centralka jest, ale jest ona w pełni elektroniczna, tym czasem pierwsze co zazwyczaj pada, to mechanika - a w pneumatycznym działanie całego układu zależy właśnie od mechanicznej pompki.
Dlatego moim zdaniem bezpieczniej jest usuwać zamki w samochodach posiadających centralny zamek elektroniczny, a nie pneumatyczny. W pneumatycznym awaria jedengo elementu unieruchamia cały układ. W elektronicznym każdy siłownik działa oddzielnie. Ktoś zaraz powie, że w elektronicznym też jest centralka, i jak ona padnie, to też nie otworzy. Owszem, centralka jest, ale jest ona w pełni elektroniczna, tym czasem pierwsze co zazwyczaj pada, to mechanika - a w pneumatycznym działanie całego układu zależy właśnie od mechanicznej pompki.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Kuncek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 11412
- Rejestracja: pn kwie 28, 2008 14:32
- Lokalizacja: Braunsberg
- Kontakt:
ale otwierając klapę kluczykiem przy włączonym alarmie zaczyna on wyć, bynajmniej u mnie tak jestnerlst pisze:Skoro pozbędziesz się zamków z przodu to chyba musisz też coś zrobić z zamkiem w klapie, bo tamtędy też do samochodu można wejść
pzdr
zanim ktoś otworzy klape, doczłapie się przez cały samochód do przodu, i spróbuje go odpalić to myśle zdążyłbym wyjśc przed dom
Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 10:31 przez Kuncek, łącznie zmieniany 1 raz.
ja akurat mam naspawaną klape a wnęke po zamku zaspawaną jak będzie dobry złodziej to itak sie włamie ale nie byle g... z kluczykiemnerlst pisze:Skoro pozbędziesz się zamków z przodu to chyba musisz też coś zrobić z zamkiem w klapie
nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
Kuncek to jak masz włączony alarm to tylko jak się otworzy klapę wyje? Pewnie wyje też jak się otworzy drzwi, więc co za różnica. Po co zmieniać klamki z przodu jak i tak zostaje wejście od tyłu. Radi mk3 dobrzy złodzieje to się już chyba w mk3 nie bawią
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- chodzi mi o to, żeby przy pozbywaniu się zamków wymienić też centralny na elektryczny.Radi mk3 pisze:Ok ale z dwojga złego wole sie martwić o to że kiedyś mi pompka może walnąć, niż co wieczór zostawiając auto na dworzu że byle typek może je otwożyć w 5 sec.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
To może lepiej zmienić alarm? U mojego brata w mk3 jak nie wyłączę alarmu i otworze drzwi z kluczyka to i tak wyje. Z alarmem na kluczyk to się spotkałem tylko w mk2, ale tam jest oddzielny kluczyk od alarmu pod klamką, więc też alarm będzie wył nawet jak otworze drzwi z kluczka.
pzdr
pzdr
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
przyznam ze nie czytalem calosci bo mi sie nie chciało ale
jak mialem escorta mk5 kiedyś to też mój kluczyck wykazywał pewne objawy uniwersalnosci. Wtedy dowiediałę msię że fordowskie kluczyki z tamtych lat otwierając i zamykajaprawie kazdy zamek fordowski. Sprawdzalem nawet i - kluczyki od focusa otwierały i zamykaly moje zamki. MOje kluczyki w tym focusie juz go nie otwierały ale za to zamykały. Jednak zadnego nie dało się odpalić na nie tych kluczykach.
A w mk2 i tak najgorzej zabezpieczona jest maska. Otwiera się ją szybciej śrubokrętem niż trwa normalne otwierania
jak mialem escorta mk5 kiedyś to też mój kluczyck wykazywał pewne objawy uniwersalnosci. Wtedy dowiediałę msię że fordowskie kluczyki z tamtych lat otwierając i zamykajaprawie kazdy zamek fordowski. Sprawdzalem nawet i - kluczyki od focusa otwierały i zamykaly moje zamki. MOje kluczyki w tym focusie juz go nie otwierały ale za to zamykały. Jednak zadnego nie dało się odpalić na nie tych kluczykach.
A w mk2 i tak najgorzej zabezpieczona jest maska. Otwiera się ją szybciej śrubokrętem niż trwa normalne otwierania
jak zakładałem u siebie alarm to chciałem wymienić central na elektryczny ale elektryk który mi to montował mówił żebym sobie dał spokój po co poprawiać fabryke.druga sprawa to czy ta pneumatyka to aż takie zło?Lipek81 pisze:- chodzi mi o to, żeby przy pozbywaniu się zamków wymienić też centralny na elektryczny.Radi mk3 pisze:Ok ale z dwojga złego wole sie martwić o to że kiedyś mi pompka może walnąć, niż co wieczór zostawiając auto na dworzu że byle typek może je otwożyć w 5 sec.
nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm
Otwierają tylko wtedy jak już jest wyrobiona wkładka, natomiast każdym kluczykiem fordowskim starego typu zamkniesz innego forda, np. escort, scorpio, transit, fiesta, mondeo - każdym z kluczyków z tych aut zamkniesz innesas_gti pisze:fordowskie kluczyki z tamtych lat otwierając i zamykajaprawie kazdy zamek fordowski
Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 12:44 przez luki34, łącznie zmieniany 1 raz.
Dla aut z centralnym zamkiem pneumatycznym:
Nie przerabiałem tego, ale tak sobie myślę, że zamiast wypuszczać przewody od akumulatora w sobie znanym miejscu można wypuścić rurkę od pompki pneumatycznej do centralnego. Zrobić trójnik na wyjściu z pompki i tyle. Oczywiście należałoby zaślepić wyprowadzony przewód w sposób wygodny do awaryjnego "odślepienia".
Co Wy na to?
Nie przerabiałem tego, ale tak sobie myślę, że zamiast wypuszczać przewody od akumulatora w sobie znanym miejscu można wypuścić rurkę od pompki pneumatycznej do centralnego. Zrobić trójnik na wyjściu z pompki i tyle. Oczywiście należałoby zaślepić wyprowadzony przewód w sposób wygodny do awaryjnego "odślepienia".
Co Wy na to?
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
w sumie tez nie glupie wg mnieAFN140KM pisze:Dla aut z centralnym zamkiem pneumatycznym:
Nie przerabiałem tego, ale tak sobie myślę, że zamiast wypuszczać przewody od akumulatora w sobie znanym miejscu można wypuścić rurkę od pompki pneumatycznej do centralnego. Zrobić trójnik na wyjściu z pompki i tyle. Oczywiście należałoby zaślepić wyprowadzony przewód w sposób wygodny do awaryjnego "odślepienia".
Co Wy na to?
tylko nie wiadomo czy daloby rade takie cos i jak duze musi byc cisnienie w razie awaryjnego otwierania...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości