Otwieranie auta kazdym kluczykiem od Golfa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 23, 2008 08:53

No to taka uwaga ode mnie - kumpel miał taki problem w swoim mkIII - też nie miał zamków, właśnie po to, żeby mu się nie włamiali. Samochód otwierał centralnym na pilota. Wszystko ładnie pięknie, dopóki mu pompka od centralnego nie padła. Padnięcie aku to najmniejszy problem - można wczołgać się pod samochod i podłączyć się z prostownikiem pod rozrusznik, a masę podczepić gdziekolwiek. Ale padnięta pompka...
Dlatego moim zdaniem bezpieczniej jest usuwać zamki w samochodach posiadających centralny zamek elektroniczny, a nie pneumatyczny. W pneumatycznym awaria jedengo elementu unieruchamia cały układ. W elektronicznym każdy siłownik działa oddzielnie. Ktoś zaraz powie, że w elektronicznym też jest centralka, i jak ona padnie, to też nie otworzy. Owszem, centralka jest, ale jest ona w pełni elektroniczna, tym czasem pierwsze co zazwyczaj pada, to mechanika - a w pneumatycznym działanie całego układu zależy właśnie od mechanicznej pompki.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw paź 23, 2008 09:37

Ok ale z dwojga złego wole sie martwić o to że kiedyś mi pompka może walnąć, niż co wieczór zostawiając auto na dworzu że byle typek może je otwożyć w 5 sec. wybór należy do was
pozdr. :bigok:


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » czw paź 23, 2008 10:20

Skoro pozbędziesz się zamków z przodu to chyba musisz też coś zrobić z zamkiem w klapie, bo tamtędy też do samochodu można wejść ;)


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Kuncek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 11412
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 14:32
Lokalizacja: Braunsberg
Kontakt:

Post autor: Kuncek » czw paź 23, 2008 10:29

nerlst pisze:Skoro pozbędziesz się zamków z przodu to chyba musisz też coś zrobić z zamkiem w klapie, bo tamtędy też do samochodu można wejść ;)


pzdr
ale otwierając klapę kluczykiem przy włączonym alarmie zaczyna on wyć, bynajmniej u mnie tak jest ;-)
zanim ktoś otworzy klape, doczłapie się przez cały samochód do przodu, i spróbuje go odpalić to myśle zdążyłbym wyjśc przed dom :hmm:
Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 10:31 przez Kuncek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw paź 23, 2008 10:32

nerlst pisze:Skoro pozbędziesz się zamków z przodu to chyba musisz też coś zrobić z zamkiem w klapie
ja akurat mam naspawaną klape a wnęke po zamku zaspawaną :hmm: jak będzie dobry złodziej to itak sie włamie ale nie byle g... z kluczykiem :grrr:


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » czw paź 23, 2008 11:07

Kuncek to jak masz włączony alarm to tylko jak się otworzy klapę wyje? Pewnie wyje też jak się otworzy drzwi, więc co za różnica. Po co zmieniać klamki z przodu jak i tak zostaje wejście od tyłu. Radi mk3 dobrzy złodzieje to się już chyba w mk3 nie bawią ;)


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Kuncek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 11412
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 14:32
Lokalizacja: Braunsberg
Kontakt:

Post autor: Kuncek » czw paź 23, 2008 11:21

nerlst pisze: Kuncek to jak masz włączony alarm to tylko jak się otworzy klapę wyje?
Tak

Jak by miał mi wyć jak otwieram drzwi kluczykiem to nie za fajnie by było :chytry:

Dlatego muszę przemyślec motyw z wywaleniem zamków.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 23, 2008 11:35

Radi mk3 pisze:Ok ale z dwojga złego wole sie martwić o to że kiedyś mi pompka może walnąć, niż co wieczór zostawiając auto na dworzu że byle typek może je otwożyć w 5 sec.
- chodzi mi o to, żeby przy pozbywaniu się zamków wymienić też centralny na elektryczny.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
nerlst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 00:21
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: nerlst » czw paź 23, 2008 11:35

To może lepiej zmienić alarm? U mojego brata w mk3 jak nie wyłączę alarmu i otworze drzwi z kluczyka to i tak wyje. Z alarmem na kluczyk to się spotkałem tylko w mk2, ale tam jest oddzielny kluczyk od alarmu pod klamką, więc też alarm będzie wył nawet jak otworze drzwi z kluczka.


pzdr


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130709&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » czw paź 23, 2008 11:41

przyznam ze nie czytalem calosci bo mi sie nie chciało :) ale
jak mialem escorta mk5 kiedyś to też mój kluczyck wykazywał pewne objawy uniwersalnosci. Wtedy dowiediałę msię że fordowskie kluczyki z tamtych lat otwierając i zamykajaprawie kazdy zamek fordowski. Sprawdzalem nawet i - kluczyki od focusa otwierały i zamykaly moje zamki. MOje kluczyki w tym focusie juz go nie otwierały ale za to zamykały. Jednak zadnego nie dało się odpalić na nie tych kluczykach.
A w mk2 i tak najgorzej zabezpieczona jest maska. Otwiera się ją szybciej śrubokrętem niż trwa normalne otwierania :grrr:



Awatar użytkownika
Radi mk3
nisko latam
nisko latam
Posty: 185
Rejestracja: pn sie 27, 2007 10:51
Lokalizacja: GKA
Kontakt:

Post autor: Radi mk3 » czw paź 23, 2008 12:23

Lipek81 pisze:
Radi mk3 pisze:Ok ale z dwojga złego wole sie martwić o to że kiedyś mi pompka może walnąć, niż co wieczór zostawiając auto na dworzu że byle typek może je otwożyć w 5 sec.
- chodzi mi o to, żeby przy pozbywaniu się zamków wymienić też centralny na elektryczny.
jak zakładałem u siebie alarm to chciałem wymienić central na elektryczny ale elektryk który mi to montował mówił żebym sobie dał spokój po co poprawiać fabryke.druga sprawa to czy ta pneumatyka to aż takie zło?


nisko latam
http://www.golf3.pl/topics2/golf-mk3-gt-i-i-vt21196.htm

luki34

Post autor: luki34 » czw paź 23, 2008 12:43

sas_gti pisze:fordowskie kluczyki z tamtych lat otwierając i zamykajaprawie kazdy zamek fordowski
Otwierają tylko wtedy jak już jest wyrobiona wkładka, natomiast każdym kluczykiem fordowskim starego typu zamkniesz innego forda, np. escort, scorpio, transit, fiesta, mondeo - każdym z kluczyków z tych aut zamkniesz inne :)
Ostatnio zmieniony czw paź 23, 2008 12:44 przez luki34, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » czw paź 23, 2008 14:24

Dla aut z centralnym zamkiem pneumatycznym:
Nie przerabiałem tego, ale tak sobie myślę, że zamiast wypuszczać przewody od akumulatora w sobie znanym miejscu można wypuścić rurkę od pompki pneumatycznej do centralnego. Zrobić trójnik na wyjściu z pompki i tyle. Oczywiście należałoby zaślepić wyprowadzony przewód w sposób wygodny do awaryjnego "odślepienia".

Co Wy na to?


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

matuzi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: czw cze 26, 2008 19:52
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: matuzi » czw paź 23, 2008 15:01

AFN140KM pisze:Dla aut z centralnym zamkiem pneumatycznym:
Nie przerabiałem tego, ale tak sobie myślę, że zamiast wypuszczać przewody od akumulatora w sobie znanym miejscu można wypuścić rurkę od pompki pneumatycznej do centralnego. Zrobić trójnik na wyjściu z pompki i tyle. Oczywiście należałoby zaślepić wyprowadzony przewód w sposób wygodny do awaryjnego "odślepienia".

Co Wy na to?
w sumie tez nie glupie wg mnie :)
tylko nie wiadomo czy daloby rade takie cos i jak duze musi byc cisnienie w razie awaryjnego otwierania...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości