klepiące zawory, popychacze ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr paź 22, 2008 17:47

Jak do kilku sekund po odpaleniu klepną popychacze to normalne. Ja obecnie jeżdze na mieszance 2l Castrol 0W40, 1l Elf 5W40 a reszta to Elf Sporti 15W40,BP Visco 10W40 i Shell 10W40 :helm: Chodzi idealnie, nie klepie.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 22, 2008 17:52

Pinhead pisze:jeżdze na mieszance 2l Castrol 0W40, 1l Elf 5W40 a reszta to Elf Sporti 15W40,BP Visco 10W40 i Shell 10W40
u mnie na sportim tez nie klepie :D a skad u Ciebie taki pomysł na takiego mixa ? brakowalo oleju i lales co było pod reka :D czy zamierzone to jest ?

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 5:56 pm ]
Pinhead, tak patrze na twój wykres z hama , masz moze jaks rozpiske gdzie co bylo na maxa ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » śr paź 22, 2008 18:01

wielblad2 pisze:dlaczego lotos stoi na półkach ?-bo dziadostwo leje bida a nie miłośnik ifanatyk golfa lub innego vw.
Panie wielblad2,

http://www.lotos.pl/handlowy/produkty/o ... amochodowe

skad w takim razie wzial sie tam VW???



Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr paź 22, 2008 18:13

guti pisze:u mnie na sportim tez nie klepie :D a skad u Ciebie taki pomysł na takiego mixa ? brakowalo oleju i lales co było pod reka :D czy zamierzone to jest ?
Jeździłem wcześniej na Lotosie 10W40 i już po 7tyś km dostał konsystencji wody (spadła lepkość). Zaczeły się problemy z ciśnieniem po odpaleniu. Trzeba było wcześniej wymienić olej a miałem sporo różnych oleji w tym 2 litry Castrola 0W40 (cena 175zł za 4l) i literek podobnie nie taniego Elfa 5W40. Zlałem to razem z kilkoma innymi (dobrymi) olejami i ciśnienie trzyma idealnie. Przy klasie jakości od SG w góre każdy olej jest mieszalny, nawet różnej klasy jakości czy lepkości.

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 5:56 pm ]
Pinhead, tak patrze na twój wykres z hama , masz moze jaks rozpiske gdzie co bylo na maxa ?


Górne 2 linie to moment obrotowy, dwie niżej to moc, dwie na samym dole to straty. Były 2 pomiary.
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 18:14 przez Pinhead, łącznie zmieniany 1 raz.


=-Pinhead-=

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 22, 2008 18:13

krzysio1985 pisze:skad w takim razie wzial sie tam VW???
a stad ze im zapłacili zeby sie VW zgodzil , albo sprawdzili jakie wymagania maja oleje do VW , niby oni maja takie same i wielce sie chwala :)
głupie porownanie :
lozysko SKF , lozyzko Optimal ,
jedno i drugie pasi do tego samego auta, pasuje w dziure, kreci sie , wszystko ok, tylko jedno wytrzyma 30 tys, a drugie 3 :)

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 6:15 pm ]
Pinhead pisze:Górne 2 linie to moment obrotowy, dwie niżej to moc, dwie na samym dole to straty. Były 2 pomiary.
eeeno tyle to ja widze ale nie moge dokladnie polapac ile masz Nm max ? bedzie 142 ? no i ile Km ? i przy jakich obrotach to wszsytko :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » śr paź 22, 2008 18:17

guti, z ktorego roku jest Twoj silnik??????



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 22, 2008 18:21

Pinhead pisze:Jeździłem wcześniej na Lotosie 10W40 i już po 7tyś km dostał konsystencji wody (spadła lepkość). Zaczeły się problemy z ciśnieniem po odpaleniu
na wszelki wyapdek jakby ktos sie pytal czemu nie leje Lotosa , Orlena , Tedexów albo podobnego szajsu :)
Koledze mrugala kontrolka od oleju i bzyczało, olej był , zmienil czujnik nic, zmienil filtr nic, zminil olej z LOTOSA na Mobila i jest spokój! nei raz nie dwa sie spotkalem z takim czyms, zapewne zaraz sie znajda obroncy w/w marek , ale ja im moge powiedziec tylko tyle , ze racja jest jak duupa, kazdy ma swoja :) Pozdro :)

Pinhead,
no wlasnie sie mialem pytac jak wyszla mieszanka, czy sie nie pieniło ten sam kolor itd ? no ale skoro tak mowisz ze mozna to ok :D jakby co dobrze wiedziec :D

[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 6:21 pm ]
krzysio1985 pisze:guti, z ktorego roku jest Twoj silnik??????

z 2006 a co ?


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysio1985
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: czw lis 15, 2007 23:40
Lokalizacja: Kielce/Włoszczowa
Kontakt:

Post autor: krzysio1985 » śr paź 22, 2008 18:21

guti pisze:a stad ze im zapłacili zeby sie VW zgodzil , albo sprawdzili jakie wymagania maja oleje do VW , niby oni maja takie same i wielce sie chwala :)
ile im zaplacili??myslisz ze VW tak tanio by sie sprzedal???a co do wymagan to mysle ze nie moga sobie tak poprostu sprawdzic i napisac ze olej ma specyfikacje VW...

[ Dodano: 22 Paź 2008 18:23 ]
guti pisze:z 2006 a co ?

no dobra..a konstrukcyjnie???



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr paź 22, 2008 18:24

krzysio1985 pisze:no dobra..a konstrukcyjnie???
z 2007 , bo to prototyp :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » czw paź 23, 2008 08:34

guti pisze: eeeno tyle to ja widze ale nie moge dokladnie polapac ile masz Nm max ? bedzie 142 ? no i ile Km ? i przy jakich obrotach to wszsytko :)
Gdzieś zapodziałem kartke ale tak z pamięci to było 147Nm przy okolicach 2500rpm (czyli ponad serie) i 89KM przy okolicach 5200rpm.
no wlasnie sie mialem pytac jak wyszla mieszanka, czy sie nie pieniło ten sam kolor itd ? no ale skoro tak mowisz ze mozna to ok jakby co dobrze wiedziec
Każdy olej aby otrzymać klase jakości SG lub wyższa musi spełnić wymóg używania komponentów które są mieszalne z innymi komponentami olejów SG. Jeśli przykładowo ktoś ma olej o klasie SG i wlewa do niego olej SJ to składniki oleju SJ są takie same jak SG plus kilka nowych dodatków które muszą być mieszalne.


=-Pinhead-=

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » pt paź 24, 2008 13:53

Pinhead, jak na płocie napiszą pupa to też uwierzysz i zaczniesz głaskać -ciekawe kto ci potem drzazgi powyciąga i za ile :grin: :grin: :blush: :blush:


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » pt paź 24, 2008 14:44

Ciekawe tylko na jakim płocie pisało że mieszać olejów nie można :) Z palca wyssane brednie.


=-Pinhead-=

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » ndz paź 26, 2008 19:04

zmieszaj castrol z lotosem lub lotos z shelem zobaczymy co otrzymasz i jak długo pożyje motorek .mówiąc o tej samej lepkości a o innych producentach .możesz to porównać do chociażby opon wymogi te same ale guma już nie , czyli efekty całkiem odmienne dziś dla kasy napiszą wszystko.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

oli1980
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 11:37
Lokalizacja: szczecinek

Post autor: oli1980 » ndz paź 26, 2008 19:40

rok tem kupilem jak sadzilem super golfika III 1,4 abd
bo ponoc niezawodne

zainwestowalem w olej mobil 10w40 120zl wtedy
po jakis 1800 km zaczela migac kontrolka cisnienia i brzeczy pomiar cisnienia 0,7bar minimalne wymagane 1bar na cieplym i przy 2000obr

wniosek
olej super nie powiem rozpuscil caly osad jaki byl w silniku tylko w rogach przy srubach do mocowani glowicy byl slat ze kiedys byl tam ladny czarny osad
po zastosowaniu mobilka osad zniknol walek i cala komora swiecila sie jak nowa

skończylo sie na wymianie silnika na inny urzywany z wypadku i co ciekawe po zdieciu pokrywy zaworow i porownaniu do silnika poprzedniego zalanego mobilkiem roznica kolosalna po mobilku jak swiezo wypolerowany a w silniku zakupionym do wymiany
ladny czarny osad

krutko kazdy olej jest dobry jesli nie z beczki tylko normalnie w 4 - 5litrowych pojemnikach kupowany z pulki
ja leje lotosa 15w40 marka tania i dobra

panowie jezeli ktos regularnie wymienia olej i normalne ze razem z filtrem to niema znaczenia jaki leje czy to lotos mobil castrol byle regularnie i bez smiesznych dodatkow i odpowiedni do pory roku anie jezdzic na oleju zimowym w lato

pozatym jak ci zawory klekoszom to do warsztatu i wymiana ewentualnie taki super dodatek zwany motodoktor sprzedawany po 16zł za 200ml dolewamy do silnika olej ladnie gestnieje uszczelnia wszystkie szparki silnik jest wtedy mocniejszy i czym predzej kierujemy sie na giełde no i potem po sprzedarzy dostaniu pieniazkow wypieramy sie ze wszystko bylo ok w dniu zakupu


jak to mówia daltoniści - życie jest jak tecza raz jest biale a raz czarne !!!!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 331 gości