Wariujące zegary

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Wariujące zegary

Post autor: look4me » sob lis 19, 2005 04:01

Jeśli przekręce kluczyć znikają mi wskania obu zegarów MFA oraz wskazówki prędkościomierza, obrotomierza, ilość benzyny, temp. wody chłodzącej (czyli całe zegary) - podświetlenie jest nadal tylko znikają cyferki i wskazówki. Jeśli włącze ręczny to pojawiają się ponownie. Z tego wynika że brakuje masy.....


Gdzie tego szukać ?
Ostatnio zmieniony sob lis 19, 2005 13:43 przez look4me, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 09:12

Oczywiście przy silniku zawsze tam gdzie było ostatnio robione.Musisz sprawdzać po kablach po kolei aż coś znajdziesz a jak nie to elektryk.



rsah8
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr lis 02, 2005 12:07
Lokalizacja: sanok

Post autor: rsah8 » sob lis 19, 2005 20:17

witam!
mialem podobny problem, tylko ze w moim przypadku "wariowaly" wskazowki doslownie, zwlaszcza od predkosciomierza, wahala sie w szybkim tempie od 20-tki do konca skali, i na wyswietlaczu komputera pokazywala sie raz temp zewnetrzna, raz spalanie, raz zegar, itd.
Pomoglo przeczyszczenie styku masy pod stojakiem akumulatora, przeszlo jak reka odjal ...
powodzenia



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » sob lis 19, 2005 20:50

Podłączyłem bezpośrednio minus z akuma do silnika i do karoserii i nie pomogło więc to nie minus z akuma....

Gdzie się jeszcze podłączone kable do silnika (w jakich miejscach) ?

Ja znalazłem tylko w prawym środkowym rogu (z przodu) 2 kable i idą one do takiej okrągłej złączki.

Zwarłem na stałe przycisk z ręcznego i teraz mam wszystko tyle że nadal wskazania komputera są przekłamane wskazówka temp. wody jest na polu czerownym jak sie silnik nagrzeje a temp. oleju pokazuje 120 stopni... i pyka mi co chwile jak jade jakiś przekaźnik (jest on chyba od pompy wtryskowej)



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 20:50

Ale numery z tym prądem.I co szukałeś???



Awatar użytkownika
michas28
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 446
Rejestracja: śr sty 19, 2005 19:06
Lokalizacja: Bialystok
Kontakt:

Post autor: michas28 » ndz lis 20, 2005 00:38

sprawdz mase licznika. takie warjacje to nic innego jak tylko brak dobrej masy. na przednich slupkach pod deska masz polaczenia masy sprawdz je. ewentualnie daj mase o d akumulatora do masy licznika


Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » ndz lis 20, 2005 01:05

Póki co odpiąłem czujnik ręcznego.

Tylko to chyba nie sama masa liczników bo komputer coś wariuje i pokazuje jak sie rozgrzeje 116-120 stopni... i świecie przy każdym uruchomieniu silnika grzeja się po 10 sek.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz lis 20, 2005 23:31

Może akumulator z silnikiem niema dobrej masy??



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » pn lis 21, 2005 00:08

Napisałem wyżej że "Podłączyłem bezpośrednio minus z akuma do silnika i do karoserii i nie pomogło więc to nie minus z akuma.... "

Więc to nie to :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 284 gości