Turbina VNT - co jest z kierownicami?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
No właśnie cienko: 108,6KM / 216,8Nm, ale przynajmniej wykresy dość ładne.woojas25 pisze:...jak tam po hamowni?...

Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 20:46 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
dokładnie takAFN140KM pisze:mam rozwalić to co jest w środku katalizatora tak, aby był przelot, a to co z niego wysypie sprzedać za 100 zł/kg? Nieważne czy w kawałkach, czy w całości?
Po co im to?
możesz wyciąc Kat i sprzedać w całości a zamiast wspawac rure o srednicy takiej jak wydech
zawrtośc sprzedajesz w całości, kawałki + piasek - WSZYSTKO !!
z tego wytapia sie drogocenne metale , chyba platyna tam jest

jeśli kat blokuje auto bedzie mułowate i turbina bedzie słabo pompować
Nie chce cie martwić , ale wygląda to nędznie , ponizej 3000rpm niewiele sie dzieje w twoim motorze , przydałoby sie zrobic logi dynamicznie kanały 008 i 011 jednocześnie , wtedy mozna by cos więcej pogadać
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
No właśnie do tego samego wniosku dochodzę. Może jutro uda mi się wywalić kat.szatanek pisze:...AFN140KM skoro pod obciązeniem spaliny wydostawały sie z przodu wysechu to znak ze natrafiły na jakis opór w wydechu pewnie kat zapchany i tyle...
Nowości:
Najpierw zauważyłem przycierające się kierownice, ale nie odczuwałem tego w jeździe. Ostatnio zacząłem to niestety odczuwać. Aktualnie mam pedał gazu "na dwa razy", ale nie zawsze. Daję but w podłogę i auto nie ma mocy (tak jak podczas notlauf'u), ale wystarczy zdjąć nogę z pedału gazu i znowu but w podłogę i moc jest. Wygląda na to, że siłownikowi od sterowania turbiną czasami już zaczyna brakować "mocy" do pociągnięcia dźwigni kierownic.
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
prawie jak w automacie :green_fuck: :green_fuck:AFN140KM pisze:ale wystarczy zdjąć nogę z pedału gazu i znowu but w podłogę i moc jest.



Na powaznie to zrob logi tak jak homsky napisal

[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
cowboy, tak też mi się wydaje. Coś go boli, ale nie wiem co. Myślę o katalizatorze. Postaram się go dzisiaj zlikwidować, ale mam pytanie:
Są katalizatory metalowe i ceramiczne. Ja u siebie mam oryginalny, ale nie wiem jaki. Chodzi mi o to, czy poradzę sobie z wydłubaniem wnętrza bez rozcinania go?
Są katalizatory metalowe i ceramiczne. Ja u siebie mam oryginalny, ale nie wiem jaki. Chodzi mi o to, czy poradzę sobie z wydłubaniem wnętrza bez rozcinania go?
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Nowe fakty:
Dzisiaj po pracy udało mi się wywalić katalizator. Podjechałem do lekarza od tłumików, a ten zdemontował rurę z katalizatorem, po czym odciął jej przednią część i rozkruszył monolit. Na koniec przyspawał odciętą rurę, no i zamontował wszystko spowrotem do auta.
Katalizator był w 70% przytkany, więc teraz odnotowałem znaczną poprawę dynamiki. Po zabiegu u lekarza rozgrzałem silnik i dawaj na autostradę. Po pierwszym "bucie" nie widziałem za sobą nic, to znaczy widziałem taaaaaaaakiego batorego, że sadza w tym miejscu chyba jeszcze do tej pory opada na asfalt...
Zrobiłem ok. 50km przy obrotach 2500 do 4200 i co najważniejsze z kierownicami chyba się poprawiło. Aktualnie na ciepłym silniku, na wolnych obrotach siłownik sterujący turbiną już ma siłę, aby unieść sztangę prawie na max., chociaż jeszcze nie za każdym razem. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i turbina się sama wyczyści, bo nie za bardzo mi się uśmiecha ją demontować i wysyłać na drugi koniec Polski.
Teraz jeszcze tylko logi muszę gdzieś zrobić...
Dzisiaj po pracy udało mi się wywalić katalizator. Podjechałem do lekarza od tłumików, a ten zdemontował rurę z katalizatorem, po czym odciął jej przednią część i rozkruszył monolit. Na koniec przyspawał odciętą rurę, no i zamontował wszystko spowrotem do auta.
Katalizator był w 70% przytkany, więc teraz odnotowałem znaczną poprawę dynamiki. Po zabiegu u lekarza rozgrzałem silnik i dawaj na autostradę. Po pierwszym "bucie" nie widziałem za sobą nic, to znaczy widziałem taaaaaaaakiego batorego, że sadza w tym miejscu chyba jeszcze do tej pory opada na asfalt...

Zrobiłem ok. 50km przy obrotach 2500 do 4200 i co najważniejsze z kierownicami chyba się poprawiło. Aktualnie na ciepłym silniku, na wolnych obrotach siłownik sterujący turbiną już ma siłę, aby unieść sztangę prawie na max., chociaż jeszcze nie za każdym razem. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i turbina się sama wyczyści, bo nie za bardzo mi się uśmiecha ją demontować i wysyłać na drugi koniec Polski.
Teraz jeszcze tylko logi muszę gdzieś zrobić...
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości