problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z odpaleniem
Witam mam mega problem. przeszukalem juz chyba caly internet i wykonalem milion tel i nikt nie moze mi pomoc ale opisze po kolei:
Otoz w pewien deszczowy dzien ,jadac swoim samochodem(obnizony z przelotem 2,5" z nie wycietym katalizatorem) uderzylem tylnym wydechem mocno w kraweznik .zaraz po tym zdarzeniu samochod zaczal tracic moc i w konsekwencji tego zgasl. po czym juz nigdy nie odpalil i tak jest do dnia dzisiejszego .przed tym wydarzeniem byl robiony rozrzad ale byl sprawdzany i jest ok. i teraz pytanie. co to moze byc. dodam ze zalozony mam intercooler w zderzak i stozkowy filtr powietrza .zaden mechanik nie chce sie tego dotknac bo slysze tylko slowa ze samochod zassal wode .dodam ze po odlaczeniu przeplywki samochod chodzi przez 3 min i gasnie. zaraz po trudnym odpaleniu gdzie nieraz potrafi strzelic jesli. przeplywka jest podlaczona samochod z trudem zapali za ktoryms tam razem ale jak schodza obroty z ssania samochod gasnie a dodanie gazu powoduje rowniez gasniecie samochodu. po odkreceniu swiec ewidentnie widac ze nie przepala paliwa dodam ze vagiem wszytsko sprawdzalem i jest ok .czasem wyskakuje blad sterownika ale tak mialem od czasu kupna samochodu przed zalozeniem stozka i intercoolera. czy to moze byc wina katalizatora albo przesunietego wydechu, dodam ze koncowy tlumik i spaliny wydobywajace sie na zewnatrz sa gorace turbo sprawdzone nie ma sladow oleju.POMOCY
Otoz w pewien deszczowy dzien ,jadac swoim samochodem(obnizony z przelotem 2,5" z nie wycietym katalizatorem) uderzylem tylnym wydechem mocno w kraweznik .zaraz po tym zdarzeniu samochod zaczal tracic moc i w konsekwencji tego zgasl. po czym juz nigdy nie odpalil i tak jest do dnia dzisiejszego .przed tym wydarzeniem byl robiony rozrzad ale byl sprawdzany i jest ok. i teraz pytanie. co to moze byc. dodam ze zalozony mam intercooler w zderzak i stozkowy filtr powietrza .zaden mechanik nie chce sie tego dotknac bo slysze tylko slowa ze samochod zassal wode .dodam ze po odlaczeniu przeplywki samochod chodzi przez 3 min i gasnie. zaraz po trudnym odpaleniu gdzie nieraz potrafi strzelic jesli. przeplywka jest podlaczona samochod z trudem zapali za ktoryms tam razem ale jak schodza obroty z ssania samochod gasnie a dodanie gazu powoduje rowniez gasniecie samochodu. po odkreceniu swiec ewidentnie widac ze nie przepala paliwa dodam ze vagiem wszytsko sprawdzalem i jest ok .czasem wyskakuje blad sterownika ale tak mialem od czasu kupna samochodu przed zalozeniem stozka i intercoolera. czy to moze byc wina katalizatora albo przesunietego wydechu, dodam ze koncowy tlumik i spaliny wydobywajace sie na zewnatrz sa gorace turbo sprawdzone nie ma sladow oleju.POMOCY
pod vaga podpinalem sie i dzis zrobie to jeszcze raz choc nie bylo zadnego bledu a czy jak odkrece lambde przed katalizatorem bo to silnik AGU z jedna sonda to da sie sprawdzic czy kat zatkany??a samochod jak odpali bez przeplywki to po dodaniu gwaltownie gazu dlawi sie i gasnie a z przeplywka odrazu gasnie
wg mnie skoro idą spaliny przez wydech szukałbym w okolicach silnika- uderzenie wydechem spowodowało obrót silnika względem poprzecznej osi pojazdu - czyli trzeba by szukać czy taki nagły obrót nie spowodował urwania jakiegoś kabla/wężyka
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:42 pm ]
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:43 pm ]
jak nic nie wymyślisz ani mechanik to daj znać - wezmę laptopa i przyjadę w niedziele pooglądać co się tam dzieje
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:42 pm ]
bo spala się paliwo które przeszło dalejBRZOZA pisze:a skad strzaly w dolocie po kilku probach odpalenia??
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 1:43 pm ]
jak nic nie wymyślisz ani mechanik to daj znać - wezmę laptopa i przyjadę w niedziele pooglądać co się tam dzieje
dzis poszperam troche jak cos to sie umawiamy na niedziele to dam znac ale naprawde dziwne objawy ma
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 2:19 pm ]
a czy zatkany katalizator jest powodem goracych spalin??
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:14 pm ]
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:18 pm ]
powracam do tematu na vagu wyskakuje blad pamieci sterownika rom o numerze 16989 na tym bledzie samochod jezdzil wczesniej i bylo wszystko ok juz nie mam pojecia co moze byc nie tak katalizator wyciety spaliny sa ok byl zapchany ale wciaz nie odpala i cos nie tak z tym duszeniem sie samochodu po dodaniu gazu
Jeszcze mam takie pytanko czy zamiana sterownika o numerze 06a 906 018R na 06a 906 018D spowoduje rozkodowanie immo?? jesli tak jak mozna odczytac kod immo by go pozniej zakodowac od nowa??
[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 2:19 pm ]
a czy zatkany katalizator jest powodem goracych spalin??
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:14 pm ]
[ Dodano: Sro Paź 22, 2008 10:18 pm ]
powracam do tematu na vagu wyskakuje blad pamieci sterownika rom o numerze 16989 na tym bledzie samochod jezdzil wczesniej i bylo wszystko ok juz nie mam pojecia co moze byc nie tak katalizator wyciety spaliny sa ok byl zapchany ale wciaz nie odpala i cos nie tak z tym duszeniem sie samochodu po dodaniu gazu
Jeszcze mam takie pytanko czy zamiana sterownika o numerze 06a 906 018R na 06a 906 018D spowoduje rozkodowanie immo?? jesli tak jak mozna odczytac kod immo by go pozniej zakodowac od nowa??
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 22:17 przez BRZOZA, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 296 gości