Drganie, niskie obroty, slabe przyspieszanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Drganie, niskie obroty, slabe przyspieszanie
Witam, do tej pory mialem nastepujacy problem: zmniejszajace i zwiekszajace sie obroty na biegu jalowym oraz po nagrzaniu silnika,duszenie sie przy wcisnieciu gazu. Ostatnio rozebralem kopulke, przeczyscilem i obecnie sprawa wyglada tak iz obroty nie skaczą, lecz sa caly czas na bardzo niskim poziomie. Czuc mocne drgania przez caly czas. Gdy przygazuje i puszcze pedal spadaja na moment na jeszcze nizsze . Co radzicie? Czy mozliwe ze ktorys gar nie dziala?
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 22:40 przez dar84, łącznie zmieniany 1 raz.
cześć,
Myślę, że jakby jakiś gar nie chodził to być wyraźnie poczuł, usłyszał i ogólnie wiedział, że chodzi na pół gwizdka.
A co się dzieje jak przytrzymasz gaz lekko? Tak by obroty były na tych 800-1000? Dobrze chodzi? Jeżeli tak to wyreguluj obroty i już. Można pokręcić zapłonem, ale nie polecam. Albo mechanicznie ustawić blokując przepustnicę w odpowiedniej pozycji. Jest śruba do regulacji niskich obrotów. Ma ona za zadanie zatrzymanie przepustnicy w takim punkcie aby obroty na postoju były optymalne. Nie wiem jak w twoim gaźniku ale u mnie jest ona dokładnie pod górną częścią gaźnika. Jak się porusza przepustnicą to ona też chodzi i ją ładnie widać. Trudny dostęp niestety.
pozd
Myślę, że jakby jakiś gar nie chodził to być wyraźnie poczuł, usłyszał i ogólnie wiedział, że chodzi na pół gwizdka.
A co się dzieje jak przytrzymasz gaz lekko? Tak by obroty były na tych 800-1000? Dobrze chodzi? Jeżeli tak to wyreguluj obroty i już. Można pokręcić zapłonem, ale nie polecam. Albo mechanicznie ustawić blokując przepustnicę w odpowiedniej pozycji. Jest śruba do regulacji niskich obrotów. Ma ona za zadanie zatrzymanie przepustnicy w takim punkcie aby obroty na postoju były optymalne. Nie wiem jak w twoim gaźniku ale u mnie jest ona dokładnie pod górną częścią gaźnika. Jak się porusza przepustnicą to ona też chodzi i ją ładnie widać. Trudny dostęp niestety.
pozd
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Nie było golfów mk2 z roku 93.dar84 pisze:93'rok, silnik 1,6 benzyna, gaznik (pozniej sprawdze dokladnie model)
1,6 bena gaznik - podaj może lepiej moc z dowodu rej badz oznaczenie silnika.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
znowu co innego mysle a co innego pisze... jest to 1595cm3 z 91 roku.
Otoz na chwile obecna sprawa wyglada tak ze chodzi na dwa gary,niebawem ide sprawdzic pozostale 2 swiece i przewody. Oby to bylo to
aha, w pierwszym poscie pisalem ze po dodaniu i puszczeniu gazu mulil sie. Zmienilem kopulke sprawdzilem swiece i kable, okazalo sie ze jeden kabel i jedna swieca byly do kitu. Obecnie 2 pierwsze swiece i kable sa ok, pozniej ide sprawdzic pozostale..
Otoz na chwile obecna sprawa wyglada tak ze chodzi na dwa gary,niebawem ide sprawdzic pozostale 2 swiece i przewody. Oby to bylo to
aha, w pierwszym poscie pisalem ze po dodaniu i puszczeniu gazu mulil sie. Zmienilem kopulke sprawdzilem swiece i kable, okazalo sie ze jeden kabel i jedna swieca byly do kitu. Obecnie 2 pierwsze swiece i kable sa ok, pozniej ide sprawdzic pozostale..
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 11:50 przez dar84, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 352 gości