Diesel mk3 - Golfik Padł :(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Diesel mk3 - Golfik Padł :(

Post autor: TaOa » sob lis 19, 2005 13:50

Zima idzie a tu taki bubel... Dzis rano (temp. ok. 3 C) chce odpalic golfiaka a tu nic... akumulator sie obrazil i nic nie da sie zrobic :/ Wczesniej gdy temp. byla tez niska ale nie bylo mrozu to po kilku kreceniach odpalal i juz potem jechal dobrze, a teraz nie chce odpalic :/ Przy probie odpalania dymi na bialo. Mialem z nim podjechac na Vaga ale teraz nie moge go ruszyc nawet. Kolo z serwisu powiedzial ze moze to byc czujnik temperatury (w lecie odpalal na dotyk). Dodam jeszcze ze Jak sie juz go odpali i przejedzie chocby 10 m , zgasi i potem znow odpali to juz odpala dobrze ""na dotyk", jak postoji kilka minut to tez dobrze odpala tylko ssanie trzeba wyciagnac. Nie mam juz pomyslu na niego.

Silnik 1Y,Zwykly Diesel, Swiece Wymienione. Macie jakies pomysly ?
Jak uzbieram troche kasy to moze i nowy aku. sie znajdzie to by sie cos poradzilo moze, ale nie sadze zeby to od aku bylo :/ Juz bardziej bym sie sklanial ku temu czujnikowy temp. Mozna jakos ten czujnik sprawdzic ?

Moj Golfik na was liczy :bajer:



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob lis 19, 2005 13:58

NAjpierw świece by sprawdzić...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » sob lis 19, 2005 14:05

Świece nówka 4 szt. odrazu kupiłem żeby sie nie bawić... Sugerujesz ze Moze nie grzeja ?



djprezes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz paź 09, 2005 15:36
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: djprezes » sob lis 19, 2005 14:06

No może pożycz od kogoś akumulatorek kto ma mocniejszy i sprawdz czy to pomoże. Jak pomoże to już znasz przyczyne. :)

Bo raczej wina świec i przewodów nie jak w cieplejsze dni odpalal bez problemu.

ps.Jaki mocny masz akumulator?


Golf III 1.8 '93
[img]http://nokia-free.com/1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob lis 19, 2005 14:20

TaOa pisze:Mialem z nim podjechac na Vaga ale teraz nie moge go ruszyc nawet

No to sie nie fatyguj, bo tego do VAGa niestety nie podlaczysz :D
tam nie ma czego diagnozowac...

Co do odpalania:
1) zobacz ja odpala na kable od innego samochodu - jesli OK, to wymienic akumulator
2) jesli dlugo kreci, ale nie odpala, a przy tym kopci na bialo, to swiece nie grzeja/grzeja za krotko.. Skoro mowisz, ze sa nowe to sprawdz:
- czujnik temperatury (w kruccu, ktory idzie do glowicy) - on odpowiada za zalaczanie swiec
- bezpiecznik swiec zarowych - jest na grodzi od strony silnika w takim plastikowym pudeleczku
- przekaznik swiec zarowych



Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » sob lis 19, 2005 14:53

Hmm dziwne bo gosciu z serwisu VW mowil ze sprawdza... no nic i tak podjade :P

Jak to nie ma czego diagnozowac ? ABS, poduchy itd. tego nie ?

Sprawdze to co podales no i nie wiem jaki mam aku to tez sprawdze :P



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob lis 19, 2005 14:58

TaOa pisze:Jak to nie ma czego diagnozowac ? ABS, poduchy itd. tego nie ?
Taa, ABS i poduchy, ewentualnie immo - that's all, ale to nie jest osprzet silnika - dla mnie to wiec zadna diagnoza w tej sytuacji.. To ci nie pomoze rozwiklac sprawy kiepskiego odpalania - szkoda raczej kasy jezeli te rzeczy ci sprawnie dzialaja :D



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lis 19, 2005 15:48

Kat wtrysku, i sprawdż równiez na ewentualnośc scietego klina na wale korbowym.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » sob lis 19, 2005 16:03

Corvax pisze:Kat wtrysku, i sprawdż równiez na ewentualnośc scietego klina na wale korbowym
oo wlasnie - sciety klin na walku to zmora tego silniczora :bigok:



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » sob lis 19, 2005 16:12

nie tylko tego - to sie tyczy wszystkich klekotów MK3 począwszy od D na TDi skończywszy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » sob lis 19, 2005 21:12

A to cos powaznego jest ? Zakladajac ze to jest ten sciaty klin... I ile to moze kosztowac, i wyregulowanie kąta wtrysku ile ? Zakladajac ze to te zeczy ofkors :P



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » sob lis 19, 2005 21:34

Najpierw sprawdz bezpiecznik od swiec jak mowil kolega wyzej.Przy wiekszych mrozach pomaga tez 2 razy zagrzac swiece przed odpaleniem.Przewaznie pomaga.


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

djset

Post autor: djset » sob lis 19, 2005 23:03

czym sie objawia sciecie klina walu korbowego? i ile taka naprawa kosztuje i jak ona wyglada...?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 169 gości