Turbina VNT - co jest z kierownicami?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pn paź 20, 2008 18:36

jak tam po hamowni?



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » pn paź 20, 2008 19:31

woojas25 pisze:...jak tam po hamowni?...
No właśnie cienko: 108,6KM / 216,8Nm, ale przynajmniej wykresy dość ładne. :grin:
Ostatnio zmieniony pn paź 20, 2008 20:46 przez AFN140KM, łącznie zmieniany 1 raz.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 20, 2008 19:52

AFN140KM pisze:mam rozwalić to co jest w środku katalizatora tak, aby był przelot, a to co z niego wysypie sprzedać za 100 zł/kg? Nieważne czy w kawałkach, czy w całości?
Po co im to?
dokładnie tak

możesz wyciąc Kat i sprzedać w całości a zamiast wspawac rure o srednicy takiej jak wydech

zawrtośc sprzedajesz w całości, kawałki + piasek - WSZYSTKO !!

z tego wytapia sie drogocenne metale , chyba platyna tam jest :)

jeśli kat blokuje auto bedzie mułowate i turbina bedzie słabo pompować



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » pn paź 20, 2008 20:47

cowboy, a co sądzisz o tym:

Obrazek


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn paź 20, 2008 22:57

Nie chce cie martwić , ale wygląda to nędznie , ponizej 3000rpm niewiele sie dzieje w twoim motorze , przydałoby sie zrobic logi dynamicznie kanały 008 i 011 jednocześnie , wtedy mozna by cos więcej pogadać


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn paź 20, 2008 23:16

AFN140KM skoro pod obciązeniem spaliny wydostawały sie z przodu wysechu to znak ze natrafiły na jakis opór w wydechu pewnie kat zapchany i tyle.



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » pn paź 20, 2008 23:59

szatanek pisze:...AFN140KM skoro pod obciązeniem spaliny wydostawały sie z przodu wysechu to znak ze natrafiły na jakis opór w wydechu pewnie kat zapchany i tyle...
No właśnie do tego samego wniosku dochodzę. Może jutro uda mi się wywalić kat.

Nowości:
Najpierw zauważyłem przycierające się kierownice, ale nie odczuwałem tego w jeździe. Ostatnio zacząłem to niestety odczuwać. Aktualnie mam pedał gazu "na dwa razy", ale nie zawsze. Daję but w podłogę i auto nie ma mocy (tak jak podczas notlauf'u), ale wystarczy zdjąć nogę z pedału gazu i znowu but w podłogę i moc jest. Wygląda na to, że siłownikowi od sterowania turbiną czasami już zaczyna brakować "mocy" do pociągnięcia dźwigni kierownic.


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt paź 21, 2008 01:28

AFN140KM pisze:ale wystarczy zdjąć nogę z pedału gazu i znowu but w podłogę i moc jest.
prawie jak w automacie :green_fuck: :green_fuck: :grin: :grin: :bigok:

Na powaznie to zrob logi tak jak homsky napisal :bigok:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 21, 2008 09:29

AFN140KM pisze:cowboy, a co sądzisz o tym:
nie wygląda jak seria :)

albo turbina źle wyregulowana, albo kat dusi wydech, bo zaczyna pompowac coś kole 3000 rpm

trzeba zrobić logi pod obciążeniem 003,008 i 011 na 4 biegu od 1500 do 4000 rpm



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt paź 21, 2008 10:28

nie jest żle

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 10:30 ]
jutro może dam laptopa kubie

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 10:35 ]
ja kata wywaliłem od razu jak kupiłem zapodałem rure zamiast niego i smiga jakbvy lepej



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 21, 2008 11:24

nie jest żle
moim zdaniem jest fatalnie...

nie patrz na maks moc bliską serii tylko na przebieg momentu i jego wartość

zdrowy AFN powinien narysować takie kreski :)

Obrazek



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » wt paź 21, 2008 12:17

cowboy, tak też mi się wydaje. Coś go boli, ale nie wiem co. Myślę o katalizatorze. Postaram się go dzisiaj zlikwidować, ale mam pytanie:
Są katalizatory metalowe i ceramiczne. Ja u siebie mam oryginalny, ale nie wiem jaki. Chodzi mi o to, czy poradzę sobie z wydłubaniem wnętrza bez rozcinania go?


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt paź 21, 2008 13:40

AFN140KM pisze:czy poradzę sobie z wydłubaniem wnętrza bez rozcinania go?
nie, music go naciąć - praktycznie przeciąć i wydłubać tą ceramike

każdy warsztat Ci to zaspawa który wymienia tłumiki



Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » wt paź 21, 2008 19:24

Nowe fakty:
Dzisiaj po pracy udało mi się wywalić katalizator. Podjechałem do lekarza od tłumików, a ten zdemontował rurę z katalizatorem, po czym odciął jej przednią część i rozkruszył monolit. Na koniec przyspawał odciętą rurę, no i zamontował wszystko spowrotem do auta.
Katalizator był w 70% przytkany, więc teraz odnotowałem znaczną poprawę dynamiki. Po zabiegu u lekarza rozgrzałem silnik i dawaj na autostradę. Po pierwszym "bucie" nie widziałem za sobą nic, to znaczy widziałem taaaaaaaakiego batorego, że sadza w tym miejscu chyba jeszcze do tej pory opada na asfalt... :grin:
Zrobiłem ok. 50km przy obrotach 2500 do 4200 i co najważniejsze z kierownicami chyba się poprawiło. Aktualnie na ciepłym silniku, na wolnych obrotach siłownik sterujący turbiną już ma siłę, aby unieść sztangę prawie na max., chociaż jeszcze nie za każdym razem. Mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i turbina się sama wyczyści, bo nie za bardzo mi się uśmiecha ją demontować i wysyłać na drugi koniec Polski.
Teraz jeszcze tylko logi muszę gdzieś zrobić...


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości