Problem z wyborem tarcz hamulcowych!
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- VRedny
- VR6
- Posty: 225
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 14:48
- Lokalizacja: Luyksgestel,Nord Brabant
- Kontakt:
Jakie tarcze hamulcowe
Co do ATE są to tarcze i klocki na tzw.pierwszy montaż do wielu marek europejskich. Ja zrobiłem dopiero 9000 , ale tak jak pisałem wcześniej w warunkach dość trudnych. Bez problemów.
ATE Power Disc hmm kolega miał je w ibizie 1,4 99r. +Ferrodo i nie byl za bardzo zadowolony
po pierwsze to te naciecia wpierniczaja klocek w oczach
strasznie sie pyli i całe koło jes uwalone w pyle z klocka
bardzo szybko sciera sie sam klocek jak i tarcza,bicia po kilkudziesieciu tys Km brak
mimo wszystko powrocił do seryjnych tarcz ATE juz nie nacinanych.
Ja swoje tarcze z klockami sprzedałem gosciowi ktory kupil odemnie ibize bo moje na aucie byly jeszcze ok i nie zmieniałem nie miałem okazji testowac.
Po naczytaniu sie opini w necie raczej odradze stosowanie sportowych tarcz nacinanych bądz nawiercanych w seryjnym aucie
Klocki Ferrodo mozna brac do klasycznych tarcz bo to dobre zestawienie mniej syfi fele i lepiej hamuje
po pierwsze to te naciecia wpierniczaja klocek w oczach

bardzo szybko sciera sie sam klocek jak i tarcza,bicia po kilkudziesieciu tys Km brak
mimo wszystko powrocił do seryjnych tarcz ATE juz nie nacinanych.
Ja swoje tarcze z klockami sprzedałem gosciowi ktory kupil odemnie ibize bo moje na aucie byly jeszcze ok i nie zmieniałem nie miałem okazji testowac.
Po naczytaniu sie opini w necie raczej odradze stosowanie sportowych tarcz nacinanych bądz nawiercanych w seryjnym aucie
Klocki Ferrodo mozna brac do klasycznych tarcz bo to dobre zestawienie mniej syfi fele i lepiej hamuje
Ostatnio zmieniony ndz wrz 14, 2008 20:54 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam.
Ostatnio zmieniałem klocki i tarcze (wentylowane) w swoim aucie. Wybór padł na firmę Jurid. Jestem zadowolony z tego zestawu. Polecam.
Ostatnio zmieniałem klocki i tarcze (wentylowane) w swoim aucie. Wybór padł na firmę Jurid. Jestem zadowolony z tego zestawu. Polecam.
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
- Arczi
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 21:09
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Ja mam Ate PD tarcze i klocki tez Ate i naprawdę polecam. Nic nie bije a hamulce hamują bardzo dobrze tez miałem dylemat co kupić. Wybrałem Ate i nie żałuje.
A przejechałem z 10 tys może więcej i wszystko gra.
Trochę długo klocki z tarczami się docierały ze bylem zaniepokojony bo chyba z 600-700 km
A przejechałem z 10 tys może więcej i wszystko gra.
Trochę długo klocki z tarczami się docierały ze bylem zaniepokojony bo chyba z 600-700 km
1.9 TDI 110 PS i 247 Nm. ( + wtryski 216)
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
A to link do mojego golfika.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1363601#1363601
Sprzedam Golfa gg.23238162 tel. 721164930
Klocki ATE+tarcze ATE i niestety spaliłem je po niespełna 15tyś km. W poniedziałek zmieniam zestaw i teraz sprawdzę TEXTAR'a (kpl. tarcze+klocki 450zł). TEXTAR'a miałem w Mercku i spisywały się świetnie. Zobaczymy jak zachowa się zestawik do AFN'a kombi.
Może ktoś z forum już śmiga na takim komplecie. Jeśli tak to proszę podzielić się "doznaniami"
Może ktoś z forum już śmiga na takim komplecie. Jeśli tak to proszę podzielić się "doznaniami"

140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
- Drozu
- Mały gagatek
- Posty: 71
- Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:50
- Lokalizacja: Ostrzeszów/Opole
- Kontakt:
Wiosna wymieniłem tarcze na wentylowane brembo i do tego klocki bosha i nie narzekam, zrobiłem już na tym zestawie około 7 tyś km i wszystko w jak najlepszym porządku, hamowanie jak dla mnie bomba.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/336190.html][img]http://images.spritmonitor.de/336190.png[/img][/url] LPG
Nie wiem czy kolega już wybrał producenta, czy nie..ale muszę napisać krótkie sprostowanie. Pisałem, że spaliłem zestaw ATE - otóż NIE !!! Producentem spalonego zestawu ukazało się...tfu tfu tfu TRW.
Miałem zmieniać na TEXTAR'a, ale jak sprawa wyszła na jaw to zdecydowałem się założyć zachwalane i "sprawdzone przez wielu" ATE. Od poniedziałku zrobiłem 2tyś. km i jest naprawdę spoko. Trasa to było 30% autostrady, 25% expresu i reszta to nasze polskie "bujaki". Przy hamowaniu z dużych prędkości jak i częstym dohamowywaniu nie zauważyłem zmęczenia hamulców. W porównaniu z TRW klocki praktycznie nie brudzą felg (nadmieniam, że poprzedni zestaw też był dobierany z katalogiem).
Jednym słowem nie żadne nacinane, "turbo-hiper wydziwiane" cudaki, ale dobre wentylowane tarcze i równie dobre klocki. Jak dla mnie 5
Miałem zmieniać na TEXTAR'a, ale jak sprawa wyszła na jaw to zdecydowałem się założyć zachwalane i "sprawdzone przez wielu" ATE. Od poniedziałku zrobiłem 2tyś. km i jest naprawdę spoko. Trasa to było 30% autostrady, 25% expresu i reszta to nasze polskie "bujaki". Przy hamowaniu z dużych prędkości jak i częstym dohamowywaniu nie zauważyłem zmęczenia hamulców. W porównaniu z TRW klocki praktycznie nie brudzą felg (nadmieniam, że poprzedni zestaw też był dobierany z katalogiem).
Jednym słowem nie żadne nacinane, "turbo-hiper wydziwiane" cudaki, ale dobre wentylowane tarcze i równie dobre klocki. Jak dla mnie 5

140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
witam ja od dłuższego czasu jeżdze na tarczach mikody z początku byłem do nich sceptycznie nastawiony ale niska cena i siedziba firmy w częstochowie przekonała mnie do zakupu jestem zadowolony hamują bardzo dobrze nic nie drga podczas jazdy i przy hamowaniu ścieralność też jest ok do tego stosuje tylko klocki ferodo pozdrawiam
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP


mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- felicjator
- Ma gadane
- Posty: 221
- Rejestracja: wt kwie 25, 2006 22:04
- Lokalizacja: 3M
- Kontakt:
Mam tarcze 239 mm niewentylowane.
Czy przy wymianie mogę założyć o takim samym rozmiarze ale wentylowane?
Przy pełnych tarczach ich grubośc to 12 mm minimalna 10 mm a całkowita grubiść/wysokość to 35 mm, klocek jest 19 mm
Przy wentylowanych grubośc tarczy 20 mm, minimalna 18, a całkowita grubość/wysokośc tarczy to 39 mm, klocek powinien być 16 mm?
Róznice na kolckach mamy 3mm a na grubości/wysokości ca 4 mm.
Czy wobec powyższego da radę wymienić pełne tarcze na wentylowane?
Czy przy wymianie mogę założyć o takim samym rozmiarze ale wentylowane?
Przy pełnych tarczach ich grubośc to 12 mm minimalna 10 mm a całkowita grubiść/wysokość to 35 mm, klocek jest 19 mm
Przy wentylowanych grubośc tarczy 20 mm, minimalna 18, a całkowita grubość/wysokośc tarczy to 39 mm, klocek powinien być 16 mm?
Róznice na kolckach mamy 3mm a na grubości/wysokości ca 4 mm.
Czy wobec powyższego da radę wymienić pełne tarcze na wentylowane?
auta kwitnące wiśnią
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości