tarcze ate

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

tarcze ate

Post autor: aadasiek » sob paź 18, 2008 23:37

witam
kiedyś pisałem że mam problem z nowymi tarczami Ate PD wymieniłem je na inne Ate tym razem zwykłe no i co? problem pozostał
czy to możliwe że kolejny komplet tarcz może być zkrzywnionych? a może to co innego nie tarcze ?
co sądzicie
ps klocki też po raz kolejny wymieniłem



greg

Post autor: greg » ndz paź 19, 2008 11:05

moim zdaniem przyczyna może być w piaście któregoś koła lub samym zawieszeniu - w służbowym aucie wymieniono mi tarcze po 10tys km twierdząc że są przegrzane i stad przyczyna- dopiero po zdiagnozowaniu na szarpakach wyszło że wina w zawieszeniu



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » ndz paź 19, 2008 11:26

greg pisze:moim zdaniem przyczyna może być w piaście któregoś koła lub samym zawieszeniu
witam po raz kolejny
czyli co proponujesz ??
na diagnozie byłem (stacja diagnostyczna) niby wszystk ok a samemu można to jakoś zlokalizować ??
i jeszcze jedno czy te tarcze są już do wymiany?? czy da się jeszcze je uratować ??



greg

Post autor: greg » ndz paź 19, 2008 12:18

aadasiek, wypadałoby zobaczyć po zdjęciu tarcz czy piasta nie ma bicia - ostatnio ktoś opisywał metodę
co do samych tarcz- nie wiem czy są krzywe - trzeba by na magnesówkę i sprawdzić lub przetoczyć - ciężko jest powiedzieć czy są krzywe - ja bym zaczął od znalezienia przyczyny bicia - czyli najpierw nawet sprawdzić z założonymi tarczami - potem zdjąć i zrobić pomiar na samych piastach - jeśli na piaście wyjdzie bicie - to wymiana piasty albo zwrotnicy z piastą
A jeszcze jedno pytanie - zanim zaczęły się problemy to co naprawiałeś lub co uległo uszkodzeniu - może tu znajdziemy przyczynę - np nie wymieniałeś czasem łożyska w zwrotnicy?



Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » ndz paź 19, 2008 14:50

greg pisze:A jeszcze jedno pytanie - zanim zaczęły się problemy to co naprawiałeś lub co uległo uszkodzeniu - może tu znajdziemy przyczynę - np nie wymieniałeś czasem łożyska w zwrotnicy?
no właśnie w tym problem że nic
wymieniłem tarcze na nowe ATE Power Disc i się zaczeło później pojechałem na stację diagnostyczną i na forum też dostałęm taką pomocną odpowiedz że mogą to byc krzywe tarcze wiec na gwarancje i nowe i ten sam problem zaczyna już drżeć kierownica



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 19, 2008 15:20

aadasiek, Ja to kiedyś przerabiałem, tylko w jetce II, po zmianie tarcz po raz drugi już nic nie mierzyłem tylko zmieniłem piastkę plus łożysko. Pomogło. Stara piastaka była skorodowana i mimo wyczyszczenia bicie było nadal. Ale oczywiście lepiej pomierzyć bicie niż zmieniać w ślepo


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » ndz paź 19, 2008 15:27

Paweł Marek pisze:tylko zmieniłem piastkę plus łożysko.
a jak mogę to sprawdzic samemu? czy tylko warsztat?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 19, 2008 15:35

Nie mam za bardzo pomysłu, od tego są przyrządy na lepszych stacjach diagnostycznych lub w warsztatach od hamulców
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 15:36 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
Kontakt:

Post autor: aadasiek » wt paź 21, 2008 21:09

a jeszcze jedno pytanie
czy mogę w pierwszej kolejności wymienić łożyska a dopiero później piasty?
no i pytanie które mnie nurtuje czy te tarcze są już do wyrzucenia czy ok



bart30
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt sty 09, 2007 22:34
Lokalizacja: małopolska

Post autor: bart30 » wt paź 21, 2008 22:42

A czy kolega nie uderzył nigdy w coś np krawężnik itp. lub dziura, może to nie w tym aucie ale jak tak miałem to się okazał że to tylny prawy (bęben) bije wymieniłem i :pub: . Posprawdzaj felgi ale solo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości