Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Kuman
Post
autor: Kuman » czw lip 24, 2008 20:30
lukasz_zn pisze:ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
Tylko do TDI i to nie wszystkich
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
-
djtom
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 32798
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: djtom » czw lip 24, 2008 20:37
Cytat:
ten opornik można zamontować z 20. 16v? 9A??? jak tak to gdzie?
nie mozna
jak nie można?
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
zejść do garażu zrobić zdjęcie?
![Obrazek](http://img375.imageshack.us/img375/3179/losbr1.gif)
Nocne Mary Squad
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. ![prayer :prayer:](./images/smilies/icon_pray.gif)
Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.
-
kamien11985
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
-
Kontakt:
Post
autor: kamien11985 » pt lip 25, 2008 14:30
wstaw jakąś fote jak to zamontowałeś i gdzie będe baaaardzo wdzięc
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
zny:]
www.opolskiVAG.pl
-
szymek9965
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 10
- Rejestracja: ndz lip 27, 2008 19:04
- Lokalizacja: żary
-
Kontakt:
Post
autor: szymek9965 » ndz lip 27, 2008 20:32
kilka dni temu zalozylem opornik 475ohm i wszystko oki chasa tak jak w postach pisza
jednym slowem odlot ma moj passek ma najechane 230tysia i jeszcze ma chyba te swoje 90km a opornik daje mu jeszcze okolo 12km tak na oko.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz lip 27, 2008 20:36
Tak jak wcześniej ... macie coś ciekawego do dodania to PW do mnie, lub innego moderatora tego działu / ogólnego
pół tematu czyli jakieś 30-40 stron
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
zadajecie te same pytania , na które były już udzielone odpowiedzi . Jeżeli ktoś będzie chciał coś dopisać ( np. wstawienie rezystora , aby oszukać MAPsensor
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
) , zadać pytanie którego NIE było , lub będzie miał problem , który również NIE został już wyjaśniony , proszę pisać do mnie lub innego moderatora tego działu ( bądź moderatora ogólnego )
Ostatnio zmieniony ndz lip 27, 2008 22:56 przez
damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Hanysek83
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 76
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Hanysek83 » sob paź 18, 2008 22:20
Witam szanownych kolegów... mam pytanie dotyczące owego opornia, mianowicie czy mozna go zamontować w moim MKIV motorek AXR.... oraz gdzie szukać i jak to zrobić.
Czytałem tu sporo na ten temat ale nic konkretnego dotyczącego mojego silnika nie wyczytałem... dodam że autko jest na pompkach..
dzięki pozdrawiam
-
kamien11985
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
-
Kontakt:
Post
autor: kamien11985 » ndz paź 19, 2008 11:30
też chciałem uzyskać informacje jak podłaczyc ten opirniczek do 2.0 v16 ale koledzy sie tylko chwala że się da i że maja u siebie podłączone nic poza tym także zlewaja
![foch :foch:](./images/smilies/foch.gif)
www.opolskiVAG.pl
-
Kuman
Post
autor: Kuman » ndz paź 19, 2008 12:01
Hanysek83, kamien11985, Temat ma 72 strony i wątpię, żeby nie było odpowiedzi na Wasze pytania. Nie działa ani w PD ani benzynach.
-
Hanysek83
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 76
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 17:08
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontakt:
Post
autor: Hanysek83 » ndz paź 19, 2008 12:08
No kolego to zasmuciłeś mnie tą informacją ze na PD to nie działa... jak narazie to zadnych ciekawostek na temat mojego silnika nie słyszałem.. zaraz ktoś mi pewnie powie ze to Shit totalny....
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
![Mistrz KieroVWnicy Mistrz KieroVWnicy](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » ndz paź 19, 2008 13:25
Kuman pisze:Nie działa ani w PD ani benzynach.
głupoty piszesz .. działa, tylko trzeba oszukać ECT
-
kamien11985
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 271
- Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
- Lokalizacja: Prudnik
-
Kontakt:
Post
autor: kamien11985 » ndz paź 19, 2008 13:25
nie? ktos mi pisał że w benzynie zapodał i działa jak znajde cytat to napisze
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
ale jak to.... co z czym i gdzie jak zobacze schemacik to zrobie sobie
www.opolskiVAG.pl
-
piter_s
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 984
- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
- Lokalizacja: okolice KROSNA
Post
autor: piter_s » pt paź 24, 2008 17:20
mam pytanie, wiadomo ze rezystor oszukuje sterownik i są podawane wieksze dawki paliwa, to jaka bedzie różnica jak zwiększę dawkę paliwa na nastawniku???.
-
twardy
- Forum Master
![Forum Master Forum Master](./images/ranks/rank69.gif)
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
-
Kontakt:
Post
autor: twardy » pt paź 24, 2008 19:09
na oporniku zakładacz włacznik i nie jeżdzisz cały czas z wieksza dawką.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
-
Grześko
- Gadatliwa bestia
![Gadatliwa bestia Gadatliwa bestia](./images/ranks/rank11.gif)
- Posty: 502
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Post
autor: Grześko » pt paź 24, 2008 19:24
piter_s pisze:mam pytanie, wiadomo ze rezystor oszukuje sterownik i są podawane wieksze dawki paliwa, to jaka bedzie różnica jak zwiększę dawkę paliwa na nastawniku???.
Przestawienie na nastawniku zwiększa wartośc paliwa np o 2 mg w całym zakresie, natomiast oporniczek zwiększa dawkę "proporcjonalnie" czyli bez obciążenia na wolnych obrotach będzie to np 2 mg, a przy obciążeniu maksymalnym może to być już np. 6mg.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości