tarcze ate
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
tarcze ate
witam
kiedyś pisałem że mam problem z nowymi tarczami Ate PD wymieniłem je na inne Ate tym razem zwykłe no i co? problem pozostał
czy to możliwe że kolejny komplet tarcz może być zkrzywnionych? a może to co innego nie tarcze ?
co sądzicie
ps klocki też po raz kolejny wymieniłem
kiedyś pisałem że mam problem z nowymi tarczami Ate PD wymieniłem je na inne Ate tym razem zwykłe no i co? problem pozostał
czy to możliwe że kolejny komplet tarcz może być zkrzywnionych? a może to co innego nie tarcze ?
co sądzicie
ps klocki też po raz kolejny wymieniłem
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
witam po raz kolejnygreg pisze:moim zdaniem przyczyna może być w piaście któregoś koła lub samym zawieszeniu
czyli co proponujesz ??
na diagnozie byłem (stacja diagnostyczna) niby wszystk ok a samemu można to jakoś zlokalizować ??
i jeszcze jedno czy te tarcze są już do wymiany?? czy da się jeszcze je uratować ??
aadasiek, wypadałoby zobaczyć po zdjęciu tarcz czy piasta nie ma bicia - ostatnio ktoś opisywał metodę
co do samych tarcz- nie wiem czy są krzywe - trzeba by na magnesówkę i sprawdzić lub przetoczyć - ciężko jest powiedzieć czy są krzywe - ja bym zaczął od znalezienia przyczyny bicia - czyli najpierw nawet sprawdzić z założonymi tarczami - potem zdjąć i zrobić pomiar na samych piastach - jeśli na piaście wyjdzie bicie - to wymiana piasty albo zwrotnicy z piastą
A jeszcze jedno pytanie - zanim zaczęły się problemy to co naprawiałeś lub co uległo uszkodzeniu - może tu znajdziemy przyczynę - np nie wymieniałeś czasem łożyska w zwrotnicy?
co do samych tarcz- nie wiem czy są krzywe - trzeba by na magnesówkę i sprawdzić lub przetoczyć - ciężko jest powiedzieć czy są krzywe - ja bym zaczął od znalezienia przyczyny bicia - czyli najpierw nawet sprawdzić z założonymi tarczami - potem zdjąć i zrobić pomiar na samych piastach - jeśli na piaście wyjdzie bicie - to wymiana piasty albo zwrotnicy z piastą
A jeszcze jedno pytanie - zanim zaczęły się problemy to co naprawiałeś lub co uległo uszkodzeniu - może tu znajdziemy przyczynę - np nie wymieniałeś czasem łożyska w zwrotnicy?
- aadasiek
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: wt maja 22, 2007 12:18
- Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka
- Kontakt:
no właśnie w tym problem że nicgreg pisze:A jeszcze jedno pytanie - zanim zaczęły się problemy to co naprawiałeś lub co uległo uszkodzeniu - może tu znajdziemy przyczynę - np nie wymieniałeś czasem łożyska w zwrotnicy?
wymieniłem tarcze na nowe ATE Power Disc i się zaczeło później pojechałem na stację diagnostyczną i na forum też dostałęm taką pomocną odpowiedz że mogą to byc krzywe tarcze wiec na gwarancje i nowe i ten sam problem zaczyna już drżeć kierownica
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
aadasiek, Ja to kiedyś przerabiałem, tylko w jetce II, po zmianie tarcz po raz drugi już nic nie mierzyłem tylko zmieniłem piastkę plus łożysko. Pomogło. Stara piastaka była skorodowana i mimo wyczyszczenia bicie było nadal. Ale oczywiście lepiej pomierzyć bicie niż zmieniać w ślepo
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie mam za bardzo pomysłu, od tego są przyrządy na lepszych stacjach diagnostycznych lub w warsztatach od hamulców
Ostatnio zmieniony ndz paź 19, 2008 15:36 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 252 gości