3 pytania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
czyzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
Kontakt:

3 pytania

Post autor: czyzak » sob paź 18, 2008 19:58

Witam. Mam kilka pytań:

1. Nie działa MFA. Nie działało już jak kupiłem. Od czego rozpocząć szukanie usterki? Ktoś może wie w jakich okolicznościach zwyczajowo przestaje śmigać?
2. Nie mam elektrycznej regulacji świateł... Czy to normalne, żeby w MK3 GT TDI z 1997 roku jej nie było? W miejscu gdzie zwyczajowo jest, jest tylko regulacja podświetlenia deski.
3. Czy w serwisie dostanę kupić manetkę tempomatu? Bo z drugiej ręki ciężko dostać...

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
BzyTek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: ndz wrz 03, 2006 18:57
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: BzyTek » sob paź 18, 2008 20:51

czyzak pisze:1. Nie działa MFA. Nie działało już jak kupiłem. Od czego rozpocząć szukanie usterki? Ktoś może wie w jakich okolicznościach zwyczajowo przestaje śmigać?
Zacznij od manetki MFA, sprawdź połączenia do skrzynki bezpieczników.
Druga możliwość auto nie miało MFA tylko ktoś wstawił zegary?
czyzak pisze:2. Nie mam elektrycznej regulacji świateł... Czy to normalne, żeby w MK3 GT TDI z 1997 roku jej nie było? W miejscu gdzie zwyczajowo jest, jest tylko regulacja podświetlenia deski.
Sprawdź przy lampach czy masz silniczki od ich regulacji. Jeżeli masz musisz zmienić włącznik na taki z regulacją wysokości.
czyzak pisze:3. Czy w serwisie dostanę kupić manetkę tempomatu? Bo z drugiej ręki ciężko dostać...
Oczywiście, że serwis załatwi część ale słono policzą.
Zobacz to może same manetki sprzeda?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob paź 18, 2008 20:55

Zacznij od manetki MFA, sprawdź połączenia do skrzynki bezpieczników.
przewody od manetki MFA idą do zegarów. Do skrzynki idzie reszta przewodów z manetki, poza przewodami od MFA właśnie.



Awatar użytkownika
czyzak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice - Paniówki
Kontakt:

Post autor: czyzak » ndz paź 19, 2008 11:00

Dzięki, w najbliższym czasie to sprawdzę. Jeszcze jedno pytanie:

4. Czy i gdzie jest przewód który daje napięcie gdy auto zostało wyłączone, ale kluczyk jest jeszcze w stacyjce? Żeby radio wyłączało się dopiero jak wyciągnie się kluczyć, a załączało w czasie odpalania auta


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215916]MI BELLA[/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 19, 2008 11:07

W jednej z kotek oryginalnych, czerwono-brązowy bodajże. W zasadzie nie nadaje się do obciązenia całą mocą radia, bo jego styk w stacyjce może tego nie wytrzymać. Chociaż ja tak mam i nic się na razie nie dzieje. Ale jeśli lubisz głośno słuchać to użyj na nim przekaźnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości