delikatne szarpanie na zimnym silniku.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw paź 16, 2008 22:26

przemik pisze:001, 007 i 013
to już jest - oceniłem
przemik pisze:000 Basic Settings
to będzie



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt paź 17, 2008 20:06

wiec tak.
nastawnik wyczyszczony i jest po problemie szarpania :bigok: , tak było opiłek ze szok, nastawnik tak wyglądał jak by sie miał nimi zaraz zatrzeć, poskładałem i wszystko ok, ustawiłem tak jak było.
dymienie na zimnym jest dalej.

damcio151
logi sa zrobione jak pisałeś, poszły do ciebie na pocztę, proszę ocen je, jak mi sie wydaje to tak jak pisałeś kąt jest zły, co jeszcze????.
proszę od razu o wskazówki jak to wszystko poustawiać???.
dzięki za pomoc.
pozdro.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt paź 17, 2008 21:44

000 robiłeś w BS :?:
korekcje znaczni się poprawiły :bigok:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob paź 18, 2008 08:21

000 robiłem normalnie i w bs, tylko chyba jak póżniej robiłem w bs to zapisało mi na ten poprzedni log i prawdopodobnie to co ci wysłałem to było w bs.

wiec jak jest z tym kątem, trzeba ustawić???.
co jescze ewentualnie do ustawienia??.
pozdro.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 18, 2008 09:08

masz przesunięty o 20 jednostek na vagu ... jeżeli sam byś to robił to przestawiaj , a jak masz kasę za to płacić , to zostaw jak jest :P tragedii nie ma



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob paź 18, 2008 09:20

ok, wiem mniejwiecej jak to zrobic, powiedz mi w którą stronę przesunać nastawnik??



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 18, 2008 09:24

piter_s pisze:ok, wiem mniejwiecej jak to zrobic, powiedz mi w którą stronę przesunać nastawnik??
czyli nie wiesz jak to zrobić ... :grin:
przesuwasz pompą , a nie nastawnikiem



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob paź 18, 2008 09:30

damcio151 pisze:czyli nie wiesz jak to zrobić ... :grin:
przesuwasz pompą , a nie nastawnikiem
:crazy: :grin:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 18, 2008 09:39




Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » sob paź 18, 2008 19:15

deamcio 151 jesteś gość!!. :bigok:

ustawiłem kąt na wartość w logach jest 48-52, myśle ze ok.
wyczysciłem kolektor ssący, było trochę sadzy!!.
co do kopcenia dalej to samo, wiec wziąłem sie za regulacj dawki regulując nastawnikiem.
wcześniej była dawka 1,4mg, ustawiłem na 2mg, czyli jak wartość jest większa to mniejsza jest dawka paliwa???, po ustawieniu na 2mg mniej juz kopci ale jeszcze troche, powiedz mi jaka jest poprawna wartość, nie czasem 4mg???.

robiłem testy podczas jazdy na 1mg auto słabo jechało, a na 2 leci jak złoto.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob paź 18, 2008 22:21

piter_s pisze:ustawiłem kąt na wartość w logach jest 48-52, myśle ze ok.
:bigok:
piter_s pisze:wcześniej była dawka 1,4mg, ustawiłem na 2mg
duża dawka ... ustaw na 4
piter_s pisze:czyli jak wartość jest większa to mniejsza jest dawka paliwa??
tak
piter_s pisze:robiłem testy podczas jazdy na 1mg auto słabo jechało, a na 2 leci jak złoto.
jakieś dziwne wrażenia :P ale ustaw na 4 , będzie bezpieczniej , no i spalanie się poprawi :D



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn paź 20, 2008 17:36

witam.
wiec poustawiałem wszystko i porobiłem ostateczne logi.
proszę ocencie je czy juz jest wszystko ok, ewentualnie co jeszcze do poprawki??.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dzięki z góry



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn paź 20, 2008 17:46

kąt wtrysku dobry,
004 źle się skonwertowało :P albo excel czegoś nie wyłapuje :P tak samo z 001



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pn paź 20, 2008 17:56

damcio151
poszło na poczte, prosze zobacz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 127 gości