Padl 1.6 SB, do wymiany glowica i blok. Jakie oznaczenia?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padl 1.6 SB, do wymiany glowica i blok. Jakie oznaczenia?
tak jak w temacie, w moim sb padla glowica i blok musze to zastapic, jakie onaczenie moze miec silnik ktory bee wkldal(osprzet bedzie od mojego sb) . wiem tyle ze silnik JP sie niezbyta nadaje bo nie ma natrysku oleju na tłoki. jakie podejda?
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 10:55 przez rysiu_89, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Zobaczysz minimalną różnicę , w dzisiejszych czasach to wszystko zależy od Turbiny jak będziesz miał dojechaną to Cię takim 1V prześcigne
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Tak w ogóle, to co znaczy "padla glowica i blok musze to zastapic" ?? Co się dokładnie stało z blokiem i głowicą ???
Jak masz SB to bym zakładał głowicę od SBka, tak jak zapodał BENITO, różnią się wałkiem rozrządu, w końcu gdzieś eSBk musi nadrabiać 10KM różnicy pomiędzy JRem
Jak masz SB to bym zakładał głowicę od SBka, tak jak zapodał BENITO, różnią się wałkiem rozrządu, w końcu gdzieś eSBk musi nadrabiać 10KM różnicy pomiędzy JRem
Jak ma padnięta turbinę to i zdrowym JPkiem objedzie sięgrandilodz pisze:w dzisiejszych czasach to wszystko zależy od Turbiny jak będziesz miał dojechaną to Cię takim 1V prześcigne
Tym to bym się nie przejmował i jak masz na oku zdrowego JPka to bym brał i założył osprzęt od SB, ba nawet problemu nie będzie z przełożeniem dysz, bo w JPku są po prostu zaślepione kanały Ja śmigam bez dyszek i jest OK, zrobione już ponad 50k kmrysiu_89 pisze:JP sie niezbyta nadaje bo nie ma natrysku oleju na tłoki
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
No chyba nie za bardzo, bo wałek jest w komplecie z głowicą (podpory wałka nie mają panewek i są dopasowane do konkretnego wałka, tak mi się wydaje...) I potem po zmianie wałka i sprawdzeniu osiowości wałka rozrządu może wyjść, że się blokuje albo ciężko obraca . Ja osobiście bym ładował komplet i nie bawił się w zmiany wałków...rysiu_89 pisze:a czy moge np. wlozyc walek rozrzadu w glowice od jr? tylko tym walkiem sie ruznia? czy cos oprcz samego walka muse przelozyc?
ale to nie takie proste znaleść na szybko sam silnik z glowica o oznaczeniu sb. ja znalazlem silnik od td ale koles dopiero dzis wieczorem da mi znac jakie jest oznaczenie na silniku bo dopiero do domu wroci. mam nadzieje ze to bedzie sb a jesli nie to nie wiem. a jesli np bedzie to jr i zaloze moja pompe, turbo i IC z mojego sb to bedzie wszystko ok?? polata taki zestaw?
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
No problem Jak dobrze złożysz, to długo polatasz...Aaaa, nie zapomnij przełożyć wtrysków od SBka do tego JRa, są wydajniejsze...rysiu_89 pisze:a jesli np bedzie to jr i zaloze moja pompe, turbo i IC z mojego sb to bedzie wszystko ok?? polata taki zestaw?
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 09:01 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- Biolyvyoob
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: pn maja 23, 2005 11:02
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Każdy diesel w mk2 ma ten sam wałek. ETKA tak podaje.
Ostatnio zmieniony pt paź 17, 2008 23:11 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości