Jak sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego czujnik obrot
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego czujnik obrot
Jak sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego czujnik obrotów w VW Golfie III?
Golf III Variant 1,6 GT; 101 PS (74 KW); rok produkcji: 1998 (końcówka produkcji); PB+LPG
Obrotów czego?lucekw pisze:...Jak sprawdzić za pomocą miernika uniwersalnego czujnik obrotów w VW Golfie III?...
Jeśli to czujnik halla to masz tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=152753
Jeśli czujnik indukcyjny to sprawdzasz oporność (Ω)
Reszta info w wyszukiwarce
VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010
Witam,
Chodzi mi o czujnik prędkości obrotowej silnika [z tego co wyczytałem na forum zarówno w Golfie III i IV jest on jednoczesnie czujnikiem położenia walu korbowego (G28) i powinien znajdować się w okolicach mocowania filtra oleju]?
Jakie zatem są wlaściwe parametry pomiarowe w tym przypadku?
Chodzi mi o czujnik prędkości obrotowej silnika [z tego co wyczytałem na forum zarówno w Golfie III i IV jest on jednoczesnie czujnikiem położenia walu korbowego (G28) i powinien znajdować się w okolicach mocowania filtra oleju]?
Jakie zatem są wlaściwe parametry pomiarowe w tym przypadku?
Golf III Variant 1,6 GT; 101 PS (74 KW); rok produkcji: 1998 (końcówka produkcji); PB+LPG
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Witam,
Raz na jakiś czas obroty spadną poniżej 750 obrotów na minutę (czasem nawet zgaśnie - na razie rzadko), dlatego też zastanawiam się nad sprawdzeniem czujnika prędkości obrotowej silnika w celu wyeliminowania ewentualnej usterki.
p.s. Panie Pawle Marku dziękuję za podanie właściwych parametrów.
Raz na jakiś czas obroty spadną poniżej 750 obrotów na minutę (czasem nawet zgaśnie - na razie rzadko), dlatego też zastanawiam się nad sprawdzeniem czujnika prędkości obrotowej silnika w celu wyeliminowania ewentualnej usterki.
p.s. Panie Pawle Marku dziękuję za podanie właściwych parametrów.
Golf III Variant 1,6 GT; 101 PS (74 KW); rok produkcji: 1998 (końcówka produkcji); PB+LPG
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
WItam,
Przed chwilą udało mi się podłączyć VAGa i VW Toola.
Wyniki w obu przypadkach są identyczne i następujące:
Dla VAGa:
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 025 T
Component: SIMOS 4S2 2133
Coding: 00000
Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-00 - Signal Outside Specifications
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
19-00 - Please Register/Activate
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
I to samo wychodzi VW Toolem
Czy to oznacza, że muszę wymieniać czujnik Halla? Ale chyba gdyby Hull był uszkodzony to auto wogóle nie dało by się odpalić?
Czy to może być jeszcze jakaś inna przyczyna?
Dodam, że mam prawie nową sondę Lambda (niecałe pół roku).
Pozdrawiam,
Przed chwilą udało mi się podłączyć VAGa i VW Toola.
Wyniki w obu przypadkach są identyczne i następujące:
Dla VAGa:
Chassis Type: 1H - VW G/J/V Mk3
Scan: 01,02,03,08,15,25,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 037 906 025 T
Component: SIMOS 4S2 2133
Coding: 00000
Shop #: WSC 01317
3 Faults Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-00 - Signal Outside Specifications
00537 - Shareware Version. To Decode all DTCs
19-00 - Please Register/Activate
00525 - Shareware Version. To Decode all DTCs
27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
I to samo wychodzi VW Toolem
Czy to oznacza, że muszę wymieniać czujnik Halla? Ale chyba gdyby Hull był uszkodzony to auto wogóle nie dało by się odpalić?
Czy to może być jeszcze jakaś inna przyczyna?
Dodam, że mam prawie nową sondę Lambda (niecałe pół roku).
Pozdrawiam,
Golf III Variant 1,6 GT; 101 PS (74 KW); rok produkcji: 1998 (końcówka produkcji); PB+LPG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 123 gości