czasy wałka z 2e
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czasy wałka z 2e
Witajcie
zwykle tego nie robię tzn nie idę na łątwizne tylko szukam sam danych w necie ale jakos mi tym razem nie idzie, na doppel-wobber nie ma, a nie mam dostępu chwilowo do serwisówek.
Jesli ktos dysponuje czasami otwarć wałka z 2e to prosiłbym o podanie. Chciałbym to porównać do wałka z PFa.
dzięki pzdr
zwykle tego nie robię tzn nie idę na łątwizne tylko szukam sam danych w necie ale jakos mi tym razem nie idzie, na doppel-wobber nie ma, a nie mam dostępu chwilowo do serwisówek.
Jesli ktos dysponuje czasami otwarć wałka z 2e to prosiłbym o podanie. Chciałbym to porównać do wałka z PFa.
dzięki pzdr
Widze że nietylko mi po głowie chodzi ten temat, niestety sam nic nieznalazłem więc się dołanczam do tematu z nadzieją że ktoś wie
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 01:30 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Chłopaki nie robcie jaj, na doppel wobber macie czasy dla silników PF/PB oraz dla RFa. Czasy wałka od 2E znajdziecie w książce "sam naprawiam", ktora jest do zassania w zasadzie wszędzie. Postarajcie sie troche. Mi naprawdę nie chce się poświęcać tych 15 minut żeby zrobić tą pracę za Was.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
a ja na własny użytek poszukałem i dla porównania daje wałek PB vs 2E
(w stopniach)
PB/PF ____________3 ...43....37....3
2E_____________3...44.....37....4
RF/PN_____________0...22......28...6
oceńcie sami bo ja założeniem wałka 2E czekam do wiosny ale jeśli którys z was zrobi to szybciej ode mnie to mam nadzieję ,że się podzieli informacjami
(w stopniach)
PB/PF ____________3 ...43....37....3
2E_____________3...44.....37....4
RF/PN_____________0...22......28...6
oceńcie sami bo ja założeniem wałka 2E czekam do wiosny ale jeśli którys z was zrobi to szybciej ode mnie to mam nadzieję ,że się podzieli informacjami
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 09:11 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 3 razy.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Ja prosilem o porownanie ze wgledu, ze nie mialem info o 2E, poza tym te dane mi nic nie mowia, nie wiem ile moga sie one roznic od siebie (jakas granica dopuszczalna?) zeby wszystko wspolgralo jak sie nalezy.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jesli to dla ciebie taki kłopot to nie zawracaj sobie głowy pisaniem posta bo straciłeś kolejne kilkadziesiat sekund. Wilekrotnie pomagałem w technicznym , sadzilem ze moze mi ktos pomoże.bugalon pisze:Chłopaki nie robcie jaj, na doppel wobber macie czasy dla silników PF/PB oraz dla RFa. Czasy wałka od 2E znajdziecie w książce "sam naprawiam", ktora jest do zassania w zasadzie wszędzie. Postarajcie sie troche. Mi naprawdę nie chce się poświęcać tych 15 minut żeby zrobić tą pracę za Was.
Leon_Wechtel dziękuję, jak wrócę do domu to porównam sobie z danymi w seriwsówce, dane od PF są na doppel-wobber.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Dostałeś ode mnie wskazówkę gdzie to możesz znaleźć. Za mało ?sas_gti pisze:Jesli to dla ciebie taki kłopot to nie zawracaj sobie głowy pisaniem posta bo straciłeś kolejne kilkadziesiat sekund. Wilekrotnie pomagałem w technicznym , sadzilem ze moze mi ktos pomoże.bugalon pisze:Chłopaki nie robcie jaj, na doppel wobber macie czasy dla silników PF/PB oraz dla RFa. Czasy wałka od 2E znajdziecie w książce "sam naprawiam", ktora jest do zassania w zasadzie wszędzie. Postarajcie sie troche. Mi naprawdę nie chce się poświęcać tych 15 minut żeby zrobić tą pracę za Was.
[ Dodano: Czw Paź 16, 2008 12:12 pm ]
Wieczorem policzę Wam czasy otwarcia, współotwarcie i przesunięcie krzywek względem GMP.Leon_Wechtel pisze:a ja na własny użytek poszukałem i dla porównania daje wałek PB vs 2E
(w stopniach)
PB/PF ____________3 ...43....37....3
2E_____________3...44.....37....4
RF/PN_____________0...22......28...6
oceńcie sami bo ja założeniem wałka 2E czekam do wiosny ale jeśli którys z was zrobi to szybciej ode mnie to mam nadzieję ,że się podzieli informacjami
[url=http://images34.fotosik.pl/381/060396c8f59dd702m.jpg]Obrazek[/URL]
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Pogrzebałem w etce i mówi ona że wałek według nr 026 109 101 "A" z 2e (2.0 115KM) był w poprzednch latach produkcyjnych montowany także w pg (160 KM g60), gx (1.8 90KM mech.wtr. ke-jet) hmm...
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 14:04 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leon_Wechtel
- Forum Master
- Posty: 1388
- Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
- Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
- Kontakt:
VwMarcin, to naprawdę ciekawostka choc wg Doppel Wobbber inne są dane dla GX inne dla PG (g60) choc niewiele się różnią ale co w praktyce to daje to czysta zagadka dla mnie
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 18:51 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.
:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
No wlasnie, dobre pytanie, dla PG sa troszke inne, co da to w praktyce? Gdyby mozna bylo dolozyc do porownania: PG___0...40...40...0
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 19:35 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Leon_Wechtel, Sprawdziłem także nr koła zębatego wałka, jest wspólne dla tych silników. Różnice na doppel wobber także widziałem. Różnica napewno jest w wielkości zaworów.
-ssące pb/pf/pg/2e 048 109 601 A
-ssące rf/gx 035 109 601 K
-wydechowe pb/pg/2e/gx/rf 053 109 611
-wydechowe pg 037 109 611 A
Mi jeszcze brakuje tłoków i zaworów ssących aby na bazie gx'a(90KM) złożyć ev (112KM ke-jet) (blok, wał, korby, głowica(mniejsze zaw.ssące o 1,5mm ale sie zrobi gniada pod nowe), kol ssący,ke-jet ten sam, pompa itd), brak tłoków od pf/pg/ev 10:1, w gx 9:1 i kol wydech)
-ssące pb/pf/pg/2e 048 109 601 A
-ssące rf/gx 035 109 601 K
-wydechowe pb/pg/2e/gx/rf 053 109 611
-wydechowe pg 037 109 611 A
Mi jeszcze brakuje tłoków i zaworów ssących aby na bazie gx'a(90KM) złożyć ev (112KM ke-jet) (blok, wał, korby, głowica(mniejsze zaw.ssące o 1,5mm ale sie zrobi gniada pod nowe), kol ssący,ke-jet ten sam, pompa itd), brak tłoków od pf/pg/ev 10:1, w gx 9:1 i kol wydech)
Ostatnio zmieniony czw paź 16, 2008 20:02 przez VwMarcin, łącznie zmieniany 3 razy.
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
VwMarcin poszperalem tez teraz i wynika tak jak piszesz, wiec dlaczego na doppel wobber sa inne czasy? Skoro niby ten sam walek w 2E i PG?
[ Dodano: 16 Paź 2008 19:54 ]
Pogubilem sie juz calkiem
[ Dodano: 16 Paź 2008 19:54 ]
Pogubilem sie juz calkiem
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości