[mk2] Bi-Xenon

Modyfikacje wizualne, lampy, wnętrze, spoilery...

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP

Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » czw paź 16, 2008 08:18

lipass pisze:o szkło mi chodziło :bigok: a w odbłyśniku ma jak najciaśniej siedzieć, żeby mniej poxipolu zużyć ;-)
no wlasnie ;) cos mi tu nie pasowalo :P
a odpowiedzcie mi na jedno pytanie.. chce zmontowac sobie - jak to moja dziewczyna mowi "robocopa"; bo te auta wygladaja jak robocopy a nie jak auta :grin: - lampe na soczewce ale jednej nie umiem pojac..
piszecie zeby miec BI-X trzeba miec soczewe pod BI-X.
sprzedawcy na allegro proponuja HIDy BIXENONY.. wiec co do tego ma tutaj soczewka?
nie idzie kupic HID BI-X i normalna soczewke zalozyc?
oswieccie mnie bo nie mam pojecia o co tu kaman :green_fuck:

pozdroo :)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw paź 16, 2008 08:25

sprzedawcy na allegro proponuja HIDy BIXENONY.. wiec co do tego ma tutaj soczewka?
to jest zarnik bixenonowy zamaist zarowki H4 po to by miec tez dlugie tyle ze to swieci jak kupa i oslepia innych jak wlozysz do lampy H4 xenon jakikolwiek bo lampa nie jest do tego przystosowana!
anf pisze:nie idzie kupic HID BI-X i normalna soczewke zalozyc?
nie

bo w soczewkach nie ma H4
a inne typu H7, h1 D2s itp to sa pojedyncze xenony i takie palniki sotsuje sie w soczewach i zasada dzialanie jest taka ze to soczewka zmienia przeslone a zarnik siweci caly czas tak samo

poczytaj troche forum o xenonach juz bylo

ogolnie jak xeonon to polecam tylko do soczewki montowac i nikt mnie nie przekona ze do zwyklej lampy mozna i dobrze swieci... mijalam juz wiele takich samochodów i zawsze sie wkurzam!

a sam sprzedaje xenon wiec teoretycznie powienienem kazdego zachecac ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » czw paź 16, 2008 08:33

MAPET pisze:a sam sprzedaje xenon wiec teoretycznie powienienem kazdego zachecac
rozumim rozumim :)
nie zwrocilem ze te BI-X sa tylko na h4...
w kazdym badz razie dzieki za odpowiedz :pub: no i 3a ruszyc tylek do sklepu 'za rogiem' i kupowac fanty :)
z tego co zauwazylem to zaden uzytkownik HIDow na soczewce nie powiedzial jeszcze ze przydaly by mu sie BI bo ma za malo swiatla wiec chyba pojde po 'najtanszej linii' oporu ;P
ciekawy jestem tylko efektu... :chytry:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw paź 16, 2008 08:38

no a co ma pisac ze nie ma dlugich po co? ;) osobiscie mam bixenon oryginalny w passacie... i ludzie pisza ze majac xenon tak dobrze swieci ze nie uzywasz dlugich... wg menito nieprawda fakt ze to swieci lepiej ale jak najbardziej zalanczam dlugie bo sa samych krotkich nie da sie jechac!

nie wyobrazam sobei jechac 120 wieczorem przez las na samych krotkich na tym xenonie... wiec jestem na nie jesi chodzi o brak dlugich...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » czw paź 16, 2008 08:39

MAPET pisze:wiec jestem na nie jesi chodzi o brak dlugich...
znowu moj portfel a raczej jego nedzna zawartosc jest na nie zeby te dlugie zrobic ;)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw paź 16, 2008 08:42

nie stac mnie na cos to nie robie.. a jak robie to tak zeby bylo dobrze... jak mnie nie stac czekam az mnie bedzie stac...

przeciez sprzedajc xenon moglem wsadzic se bixenon do vento H4 ale po co jak to kicha jest - wolalem zostac przy seryjnej h4

robmy z głową nie tylko dla lansu !


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Leetveen
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 28, 2007 18:31
Lokalizacja: monsterzTT
Kontakt:

Post autor: Leetveen » czw paź 16, 2008 22:55

popieram tego Pana :smoke:


monsterzTT reprezentant - sprawdz nasz profil fB

'91 GTI RS 2.0 on VWVortex!

Awatar użytkownika
Kapsel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 379
Rejestracja: pt mar 09, 2007 18:58
Lokalizacja: Z Kapusty ;)
Kontakt:

Post autor: Kapsel » sob paź 18, 2008 04:53

Bixenon H4 :helm: :helm:
Miejscem dla żarnika xenonowego jest soczewka i zdanie nie zmienię bo inny sposób przeróbki przypomina mi np. obniżenia samochodu poprzez ucięcie seryjnych sprężyn itd.

Jestem jak najbardziej za rozsądnym choć nielegalnym przerobieniem lamp na xenonowe ale wsadzając soczewki bi-xenonowe oraz instalację z reflektorów które są w nie fabrycznie wyposażone.

A samochody z HIDami wsadzanymi w standardowy reflektor lub (o zgrozo) prążkowany klosz który świeci później ch.. wie gdzie powinny być przy kontroli policji surowo karane nieludzkim mandatem oraz demontowane na miejscu lub gdy nie ma możliwości przywrócenia oświetlenia fabrycznego to laweta na koszt właściciela.
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 04:54 przez Kapsel, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://kapsel-tuning.com][img]http://images36.fotosik.pl/34/2baeeac3477473d0.jpg[/img][/url]

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2343153#2343153 - BRY na maskę

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob paź 18, 2008 10:49

Kapsel pisze:Bixenon H4 :helm: :helm:
Miejscem dla żarnika xenonowego jest soczewka i zdanie nie zmienię bo inny sposób przeróbki przypomina mi np. obniżenia samochodu poprzez ucięcie seryjnych sprężyn itd.

Jestem jak najbardziej za rozsądnym choć nielegalnym przerobieniem lamp na xenonowe ale wsadzając soczewki bi-xenonowe oraz instalację z reflektorów które są w nie fabrycznie wyposażone.

A samochody z HIDami wsadzanymi w standardowy reflektor lub (o zgrozo) prążkowany klosz który świeci później ch.. wie gdzie powinny być przy kontroli policji surowo karane nieludzkim mandatem oraz demontowane na miejscu lub gdy nie ma możliwości przywrócenia oświetlenia fabrycznego to laweta na koszt właściciela.
Amen :okej: hehe



Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » sob paź 18, 2008 22:13

Jezeli ktoś jest zainteresowany to zajmuje się modyfikacjami reflektorów na Bi-Xenon 'owe
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194335


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt paź 21, 2008 16:00

Ja mam pytanko

bo właśnie jestem w trakcie zakładania bixenonu do mojego mk2
mam cały zestaw z soczewką z jakiegoś mercedesa :D nie żaden hid czy inny badziew tylko ORI :D

i teraz tak:
jak daleko wsadzić soczewke w odbłyśnik ? wystarczy jak osłonka wyjdzie tak z 0,5cm ??
i 2 pytanie ważniejsze

odbłyśnik mam czysty ze zwykłej ori lampy szkło z lampy Autopal tylko wkurza mnie na tym szkle wytłoczenie na środku H4 :// centralnie na środku tam gdzie świecić będzie światełko :/ Da sie to jakoś spolerować ? jeśli tak czy da sie to zrobić samemu i jak ?
A jak to gdzies trzeba dać to do kogo i ile za taki coś sobie wołają ?



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » wt paź 21, 2008 18:39

http://moto.allegro.pl/item444096983_re ... lenia.html

ta firma zajmuje sie takimi usługami. i nie jest aż tak drogo.. zając tam szlifował oczko w ori kloszach w mk2.


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt paź 21, 2008 21:29

samemu sie nie da ??

[ Dodano: Wto Paź 21, 2008 21:39 ]
ok znalazłem odpowiedź !!

http://www.scirocco.pl/content/view/78/1/

sam dół porady :D
Czyli papier ścierny i taki proszek do polerki szkła i jazda :D Tylko zastanawia mnie to czy poźniej dobrze pojdą przez to promienie światła czy nie będą jakoś sie dziwnie załamywały :/



Awatar użytkownika
piotrpotrzebny
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 10:31
Lokalizacja: Doncaster UK
Kontakt:

Post autor: piotrpotrzebny » śr paź 22, 2008 00:28

chlopaki a jeszcze powiedzcie mi cus...
mysle o takich soczewkach: link do allegro
ale zastanawia mnie jedna rzecz...
a mianowicie czy nie bede mial problemu by wsadzic pozniej taka lampe RAZ ze z jednej strony aku moze przeszkadzac a DWA to obudowa filtra pow.
mam w swoim RPka tak wiec wiecie jak ta pucha wyglada...
Wy jak to u siebie opanowaliscie? :chytry:
pozdroo :pub:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Style”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Feedfetcher i 29 gości