Zmiana oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr paź 15, 2008 09:57

Można zmienić jak naj bardziej lecz uprzedzam oleje Castrol są gęstrze
Miska wraz z filtrem4,3L



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 15, 2008 10:12

czemu jezdzisz na oleju dla ciezarowek? masz go gratis czy jak? zalac mozesz mobila 5w40 do osobowek i bedzie git. castrola odpusc, bo to jak w reklamie: castrol - plynna technologia, a nie olej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr paź 15, 2008 10:19

Silnik słabiej kręci / pobaw się w domu do szklanki wody daj 2łyzki mąki i kręć mikserem a później dowaj ile się da będziesz miał porównanie



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr paź 15, 2008 10:59

Zadne Lotosy / ja polecam MICROOIL były CUAKIER Olej z Amerykańskich złóż rozlewany w SZWAJCARI



Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » śr paź 15, 2008 18:20

Nie powinieneś przesądzać o zmianie rodzaju oleju tylko na podstawie "lektury forum". Co to znaczy, że twój silnik nie daje rady? Z półsyntetycznego na mineralny możesz przejść jeśli twój silnik spala duże ilości oleju (od 1litra od wymiany do wymiany) lub ma poważne nieszczelności (zemeringi, uszczelka pokrywy zaworów, miska itp)

Jeśli żadnych takich objawów nie masz, to pozostań przy półsyntetyku (bo sam piszesz, że cena nie gra u Ciebie roli), to, że masz nastukane prawie 300tyś to o niczym nie swiadczy.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr paź 15, 2008 18:25

HASAN_SAS pisze:Powiem, że silnik ma 275tyś i już nie daje rady za bardzo.
nie rozumiem ???



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr paź 15, 2008 19:11

wegi pisze:Z półsyntetycznego na mineralny możesz przejść jeśli twój silnik spala duże ilości oleju (od 1litra od wymiany do wymiany) lub ma poważne nieszczelności (zemeringi, uszczelka pokrywy zaworów, miska itp)
po 1:
autor tematu napisal na jakim jezdzi oleju i jest to syntetyk. co prawda do ciezarowek, ale syntetyk.

po 2:
jak cieknie to sie uszczelnienie wymienia, a nie olej zmienia


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » śr paź 15, 2008 19:19

a to sory, nie doczytałem :)

to może przejdź na półsyntetyk, pewnie nie będzie już tyle spalał jak do tej pory



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 381 gości