szare spaliny?? co to oznacza?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 17:44
- Lokalizacja: KRAKÓvW
szare spaliny?? co to oznacza?
koledzy wcześniej tak nie miałem, auto zapalałem i było wszytko ok, a teraz kopci nieźle........ tylko szary kolor spalin...........co to znaczy??? jak sonda pada to są takie objawy też??
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 17:44
- Lokalizacja: KRAKÓvW
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
VWgenoManiac, a nie wpadles na to ze to moze byc para wodna ? w wyniku roznicy temperatur takie zjawisko jest normalne jak chcesz to mozesz przylozyc reke do tego pozniej mozesz powachac to , jak nie poczujesz zapachu ( smaku) płynu chłoniczego to jest ok , po kolorze mozna poznac co sie dzieje z silnikiem, jak Ci nie ubywa płynu , na bagnecie tez jest ok , to znaczy nie masz maselka , ani nie ubywa to wszstko jest ok.
aaaa tak na przyszłosc Ci juz podpowiem , ze jak Ci sie zachce odkrecac korek od oleju i znajdziiesz tam masło, to w chlodne dni jest to normalne na krotkich odcinkach , niedogrzany silnik wlasnie tak reaguje
aaaa tak na przyszłosc Ci juz podpowiem , ze jak Ci sie zachce odkrecac korek od oleju i znajdziiesz tam masło, to w chlodne dni jest to normalne na krotkich odcinkach , niedogrzany silnik wlasnie tak reaguje
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 17:44
- Lokalizacja: KRAKÓvW
a jaki to smak??guti pisze:jak nie poczujesz zapachu ( smaku) płynu chłoniczego to jest ok
tak wiec poczas odpalenia naeet chmurki nie puszcza............ dopiero jak nim pogazuje wtedy kopty leca......... na koncowce wydechu widać wilgoć, czyli to jednak woda???
Dodam tylko że silnik pracuje z nienajwyzsza kulturą.... dosyć nerowo sie zachowuje, czy sonda może mieć tu coś do gadania/??
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 16:09 przez VWgenoManiac, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
VWgenoManiac, mało informacji, szary kolor (nie biały, nie niebieski i nie czarny) niewiele znaczy. Pisz co się dzieje na zimnym, a co na ciepłym silniku, patrz na płyn czy nie ubywa, obserwuj spalanie. A jeśli chcesz spokojnie spać to od razu podjedź do jakiegoś mechanika diagnosty.
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 16:15 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 17:44
- Lokalizacja: KRAKÓvW
na zimny lepiej pracuje, na ciepłym zachowanie silnika jest nerwowe, delikatne skoki wskazowki obrotomierza skok z 900-1000 obrotow , jeśli po właczeniu silnika troszke podgazuje wystepuja drgania przechodzi to na caly wydech, jakby mieszanka byla troche zle ustawiona :/ nie wiem nie przychodzi mi wiecej do glowyPaweł Marek pisze:Pisz co się dzieje na zimnym
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Tak czy inaczej jeśli kopcenie jest wywołane złym składem mieszanki, to auto trzeba będzie podłączyć pod VAG. Ale najpierw musisz mieć pewność co do dobrego stanu kabli zapłonowych świec kabla i kopułki. Jeśli sa stare - wymienić przed dalszą diagnozą.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 17:44
- Lokalizacja: KRAKÓvW
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
słodkiVWgenoManiac pisze: a jaki to smak??
VWgenoManiac pisze:mógłbys napisać jakie niepozadane sa skutki zmeczonych już kabli zaplonowych??
przebicia głownie no i wyapdanie zapłonów , dlatego moze tak kulec troszke popsikaj spryskiwaczem do kwiatków, zobacz czy jest roznica wtedy w pracy silnika , jak zacznie kichac prychac to masz kable do wymiany , a piersza sprawa to podepnij sie pod Vaga bedziesz wiedzial co jest nie tak.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 87 gości