chip w mk4

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

MK4

Post autor: gruchaarl » wt paź 14, 2008 15:55

Seria MK4 ARL 1.9 TDI 150KM 320Nm

Mody: TURBO WYDECH FMIC WAŁEK SPRZĘGŁO DOLOT - reszta seria, po ostatnim hamowaniu 261KM 452Nm, czy silnik wykazuje zużycie kiedy mam juz na modach przejechane 130tyś km, NIE

Czy zapierd......dalej, TAK :)

Wiec o co chodzi??

Trzeba wiedzieć co i jak zrobić zeby było dobrze :)
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt paź 14, 2008 16:22

Seria MK4 ARL 1.9 TDI 150KM 320Nm

Mody: TURBO WYDECH FMIC WAŁEK SPRZĘGŁO DOLOT - reszta seria, po ostatnim hamowaniu 261KM 452Nm, czy silnik wykazuje zużycie kiedy mam juz na modach przejechane 130tyś km, NIE

Czy zapierd......dalej, TAK

Wiec o co chodzi??

Trzeba wiedzieć co i jak zrobić zeby było dobrze
Pozdrawiam
Bez przesady - teraz to juz pojechales po bandzie....daj mi tego swojego MKIV serie ARL przegonie ją deczko po trasie zobaczymy czy to taki w 100% bezpieczny i bezawaryjny setup, czy jednak popłynie zupa aluminiowa przez wydech :)

Ty wiesz jak obchodzic się z autem ktore ma takie przyrosty wzgledem seri ja tez wiem, ale moge dać sobie rękę uciąć ze robiąc klientom takie mocne mody na max pompek, 90% aut wraca do firmy na lawecie z pretensjami.

Takie porównananie aut z mocnymi modami tutaj jest wogole nie na miejscu
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 16:35 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt paź 14, 2008 16:36

Ja bym jeszcze radził chłodnice oleju i myślę że nawet po trasie dłużej będzie można po gonić takie auto ;)



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt paź 14, 2008 16:49

Ja bym jeszcze radził chłodnice oleju i myślę że nawet po trasie dłużej będzie można po gonić takie auto
No wszystko fajnie, ale co z temp. spalin ?


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

:)

Post autor: gruchaarl » wt paź 14, 2008 23:00

aw69 pisze:
Seria MK4 ARL 1.9 TDI 150KM 320Nm

Mody: TURBO WYDECH FMIC WAŁEK SPRZĘGŁO DOLOT - reszta seria, po ostatnim hamowaniu 261KM 452Nm, czy silnik wykazuje zużycie kiedy mam juz na modach przejechane 130tyś km, NIE

Czy zapierd......dalej, TAK

Wiec o co chodzi??

Trzeba wiedzieć co i jak zrobić zeby było dobrze
Pozdrawiam
Bez przesady - teraz to juz pojechales po bandzie....daj mi tego swojego MKIV serie ARL przegonie ją deczko po trasie zobaczymy czy to taki w 100% bezpieczny i bezawaryjny setup, czy jednak popłynie zupa aluminiowa przez wydech :)

Ty wiesz jak obchodzic się z autem ktore ma takie przyrosty wzgledem seri ja tez wiem, ale moge dać sobie rękę uciąć ze robiąc klientom takie mocne mody na max pompek, 90% aut wraca do firmy na lawecie z pretensjami.

Takie porównananie aut z mocnymi modami tutaj jest wogole nie na miejscu

Mogę Ci podać w Polsce kilka takich firm które takie rzeczy robią. Przynajmniej 4. jak się nie znasz na czymś to się nie wypowiadaj. Lub przykro mi jeżeli ktoś coś zrobił Ci przy samochodzie i teraz Cie to boli.

Po bandzie to najwyżej ty jedziesz, ale jeżeli chcesz się przekonać, jaki problem żeby przyjechać, zapraszam :).

Ty się na temat porównywania możesz wypowiadać????. A miałeś kiedyś taki samochód, bo tez mogę przynajmniej 20 takich wymienić i przedstawić opinie klientów którzy są zadowoleni z modyfikacji.

Nie na miejscu to najwyżej jest to, że nie widziałeś takiego samochodu,a od razu z jakimiś lawetami wyjeżdżasz. Jak zielonego pojęcia nie masz o tym jak się to robi, to nie wypowiadaj się na temat naszych modyfikacji :green_fuck:

Obchodzenie się z autem: nie :rotfl: mnie

Ja potrafie zrobić szybką fure :), ty najwidoczniej nie skoro mówisz ze przy takich mocach pompki są na maxa.

Ponieważ temat zaczyna się sprowadzać do sporów, odstępuje od jakiegokolwiek następnego posta, wyraziłem swoja opinie na ten temat. Pozdrawiam wszystkich

[ Dodano: 14 Paź 2008 23:04 ]
aw69 pisze:
Ja bym jeszcze radził chłodnice oleju i myślę że nawet po trasie dłużej będzie można po gonić takie auto
No wszystko fajnie, ale co z temp. spalin ?

mam zamontowany wskaźnik EGT, max tem na 6 biegu z gazem w podłodze 840 C. Jakies pytania masz jeszcze to kieruj je na priv.

Zapraszam na pokaz!!

[ Dodano: 14 Paź 2008 23:12 ]
Rapix pisze:Ja bym jeszcze radził chłodnice oleju i myślę że nawet po trasie dłużej będzie można po gonić takie auto ;)
:bigok: To zawsze jest dobry pomysl, chłodnica daje naprawde dużo :)



Awatar użytkownika
pablo_ostr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 11:58
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Post autor: pablo_ostr » wt paź 14, 2008 23:28

hmm koledzy sie spierają, i kolega aw69 podpowiada ze wiekszosc klientow bedzie wracac z pretensjami, spojrzmy na to z takiej strony turbodieslem trzeba umiec jezdzic to przedewszystkim jesli podejdziemy do sprawy w następujący sposob iz wsiadamy do auta i po chwili dajemy gaz w podloge to chocby to bylo 1.9 td jednostka zupelnie nie wysilona nie dozyje 50 tysi km. jednak decydując sie na taka modyfikacje nawet pod 261km mozna jezdzic takim autem z fotelikiem z tylu do sklepu po bulki tylko z glową! i wcale nie ucierpi na zywotnosci auto
pzdr.


życie jest piękne jeśli antydepresanty są właściwie dobrane

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr paź 15, 2008 11:53

Grucha a przypadkiem sufit na głowe ci się nie spadł ? Od 2005 roku jezdze modzonym dieslem i oficjalnie mam najmocniejszą pompe w POLSCE z wynikiem 254 KM !!!! Wiec z takimi tematami nawet do mnie nie wyjeżdzaj ! I nie rób ze mnie imbecyla bo pojęcie o pewnych tematach w dziedzinie 1,9 tdi mam duże nawet bardzo duże, i nie po to przesiedzialem wiele godzin dni i wieczorów w garażu nad autem (zrobilem kilka swapów i rozebralem nie jeden silnik jak i rowniez wysadziłem) zebys mi takie texty puszczał jak do jakiegos gowniarza co nigdy autem nie jezdzil !
A tak wogole to fuck off

P.S. Jak jesteś takim kozakiem to pokaż ile ty takich projektów wykonałesw tdi na 250 KM+ oprócz swojego mk4 ?

Nie chciałem wogole zaczynać takich tematów ale sprowokowałeś mnie !
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 11:58 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 15, 2008 12:22

gruchaarl, troszke rzeczywiście pojechałeś po bandzie...

każdy kto miał do czynienia z mocnym dieslami a aw69 akurat miał to wie że predzej czy później sie coś wysra :)

260KM z PDek robi kilka firm ale WYBRANYM klientom a nie seryjnie..

taki setup można w maks. 3 godziny upalania zabić jeśli by się chciało... to że auta te jeżdżą bezawaryjnie to tylko dlatego (jak napisał aw69) że kierownik wie o co kaman
gruchaarl pisze:mogę przynajmniej 20 takich wymienić
poprosimy o liste 1.9 TDI zrobionych w okolicach 260KM, z ciekawości..



Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » śr paź 15, 2008 12:54

na samym leon clubie jest ich napewno ze 3szt (a z tego 2 we Wrocku)- poszukaj w projektach...

a w 3 godziny ciągłego upalania (jak to nazwałeś) to prawie kazda fura (nawet seryjny arl) sie moze wysrać... zresztą w każdym aucie coś- prędzej czy później sie sypnie

o takie auta poprostu trzeba dbać- ale bez przesady- po to właściciele robią je u tunerów na 260 KM żeby można było z tej mocy kożystać a nie brandzlować tylko sie przy wykresie wstawionym na różne fora...- takie moje zdanie poparte rozmowami juz z paroma firmami tuningowymi o dobrej renomie.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr paź 15, 2008 13:45

na samym leon clubie jest ich napewno ze 3szt (a z tego 2 we Wrocku)- poszukaj w projektach..
z czego jeden to Patrox, brat Gula :)

czekam na dalsze 17 aut na 260KM z 1.9 TDI... najlepiej nie przyjaciół tunera, tylko ludzi z ulicy :)
Maciek19 pisze:po to właściciele robią je u tunerów na 260 KM żeby można było z tej mocy kożystać
można korzystać jak najbardziej, jednak trzeba uważać i to mocno, szczególnie w okolicach Vmax - wiem to na swoim przykładzie, a nie na podstawie lektury forum :)

jeżeli mod jest zrobiony kompleksowo to jest w miare bezpieczny, ale trzeba zacząć że nie z każdego silnika uda sie wykrzesać 260KM

seryjnym ARL-em możesz piłować Vmax po autostradzie przez 3 godziny i wytrzyma :)

tak czy owak nie ma sie o co spierac ale patrzac z boku to chyba grucha w niezbyt elegancki sposob chce zareklamowac swoją firmę :)
gruchaarl pisze:Ja potrafie zrobić szybką fure :) , ty najwidoczniej nie



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr paź 15, 2008 13:56

Oj zgodzę się z faktem że, auto jak się robi na większe mody jest po to żeby z tego korzystać.... bo nie robi się przecież ~200KM, żeby emeryckim stylem jazdy się lansować i mieć moc na wykresie...
A przynajmniej tak mi się wydaje i ja u siebie nie grzebałem w aucie tylko dla lansu...



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr paź 15, 2008 16:46

Jasne takie p.i.e.rdolenie "250 bezpiecznych koni" ale jak komus popłynie tłok albo jakies inne zniszczenia w silniku albo układu napędowego to juz nikt się nie pochwali :) phi
A pozatym od kiedy w świecie tuningu silniki nie wybuchają nie ukrecają sie przguby nie siadają skrzynie biegów itp. itd. ? Chyba na tym ten sport polega na podciąganiu mocy z aut seryjnych, ale to jest fizyka której sie nie oszuka....i pojemnosc dupy jest ograniczona i prędzej czy później coś sie rozpieprzy (im mocniejsza jest modyfikacja tym wieksze prawdopodobieństwo ze nastąpi to szybciej) i niema na to siły. Dlatego moim zdaniem tuningiem powinni zajmować się tylko udzie i klienci którzy takie tematy rozumieją....a nie przyjezdza z ulicy taki kowalski i sie pyta wlasciciela firmy tunerskiej "panie ile to wytrzyma czy bedzie to bezpieczne dla silnika czy bedzie wiecej palił " tacy ludzie powinni jezdzic seryjnymi autam i znalezc sobie inne hobby.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr paź 15, 2008 17:14

gruchaarl
jesteś dla mnie kozak nad kozakami
nawyzywac mistrza polski w klasie dizel niedouczonym matołem

Normalnie Bezcenne za reszte zapłacisz w

KINGSOFT
CHIPTUNING - MODYFIKACJE MECHANICZNE DIESEL - BENZYNA !!!!!!!!!!!!!



:rotfl:
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Lol ja *#cenzura#* :okej:
Ostatnio zmieniony śr paź 15, 2008 17:15 przez Fido_dido, łącznie zmieniany 1 raz.


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Re: :)

Post autor: grzegorzp » śr paź 15, 2008 18:41

gruchaarl pisze:


Mogę Ci podać w Polsce kilka takich firm które takie rzeczy robią. Przynajmniej 4. jak się nie znasz na czymś to się nie wypowiadaj. Lub przykro mi jeżeli ktoś coś zrobił Ci przy samochodzie i teraz Cie to boli.

Nie na miejscu to najwyżej jest to, że nie widziałeś takiego samochodu,a od razu z jakimiś lawetami wyjeżdżasz. Jak zielonego pojęcia nie masz o tym jak się to robi, to nie wypowiadaj się na temat naszych modyfikacji :green_fuck:

Obchodzenie się z autem: nie :rotfl: mnie

Ja potrafie zrobić szybką fure :), ty najwidoczniej nie skoro mówisz ze przy takich mocach pompki są na maxa.

taka humorystyczna ta Twoja krypto reklama



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 3 gości