o takich myslałem..bugalon pisze:Na moce okolo 300 koni 440 powinny wystarczyć
to własnie napisałem, jak kiedys mi sie zachce a nie ze planuje 2 Barybugalon pisze:Jak chcesz dmuchać 2 bary to zapomnij o kosztach rzędu 17k Żeby tyle zapompować kucizna musi być.
ja moge jak Ty silnik składać rok albo dłużej a potem do tego bude dokupie dlatego wole zakuć od razu...
no nie wiem, pare osób mówi żeby iśc w 16V a nie w 20V, sek w tym ze chciałbym z USA troche gratów sobie przywieźć... choć i do 16 duzo, to jednak 1.8T 20V jest chyba znacznie lepiej rozpracowany....nie zamierzam krecić jakoś mega wysoko żeby zawory były na swoim miejscu.bugalon pisze:w tej chwili jestem na takim projekcie (tylko turbię 16V, nie ide w 1.8T)
Z drugiej strony 16V na pewno taniej wyjdzie..
Nie napinam sie na jakies dobre czasy ale synchro da wiekszą frajde z jazdy niz oska
o to mi chodzi na razie mam warunki na składanie silnika, moze za rok bede miał warunki żeby kupic bude i dalej sie bawićbugalon pisze:Idzie wszystko powoli bo ma być cycek i megadokładnie. Rzeźbię już od ponad roku.
bede pamietał... marzy mi sie w przyszłości wypiaskowanie całości, obspawanie, założenie jakiejś klateczki itd... echbugalon pisze:Ja np mam dwie z czego jedna na opchnięcie z resztą auta w gratisie