wskaźnik doładowania turbo w ALH - podłączenie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

wskaźnik doładowania turbo w ALH - podłączenie

Post autor: krzysiu210 » wt paź 14, 2008 18:18

Z wszystkich tematów które tu znalazłem nie udało mi się wywnioskować
gdzie mam się wpiąć z trójnikiem w wężyk do ciśnienia ze sprężarki.
Np. Cowboy ma trójnik w wężyku którego u mnie nie ma !!

Czy możecie mi proszę wskazać dokładnie na zdjęciu gdzie to zrobić ...

(usunąłem fotki bo w obecnym rozwinięciu tematu są już zbędne i tylko zajmuję miejsce)


Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 22:54 przez krzysiu210, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt paź 14, 2008 18:33

to poczytaj i linki - odnośniki również :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=51073


Obrazek

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » wt paź 14, 2008 18:46

o widzisz ... tego tematu nie widzialem bo w szukajce wpisywałem "wskaźnik ciśnienia" a nie "BOOST" :blush:

... a i tak mi to nie pomaga ... nie chce wiercić dziur w rurze do IC ... chcę skorzystać z trójnika tak jak to zrobił COWBOY ale u mnie nie ma takiego wężyka z rury do IC

a jeśli chodzi o linki to nie wszystkie działają i brakuję plików z fotkami ... więc
proszę jeszcze raz o pokazanie gdzie się wpiąć z trójnikiem !



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt paź 14, 2008 18:59

nigdzie się w ALH nie wepchasz z trójnikiem bo w naszych silnikach nie idzie wężyk do ECU, pokazywanie nam zdjęć z węzykami podciśnienia też nic nie da bo w nich nie przepływa powietrze doładowane - musisz tylko i wyłacznie wpiąć się w rurę idącą od IC do ssaka bo tylko nią idzie powietrze doładowane.


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt paź 14, 2008 19:06

tu masz fajnie pokazane co zrobić :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1320827



Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » wt paź 14, 2008 20:18

nie wiem jak jest a ALH, ale ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba. A na forum pisali że w AGR trzeba tylko bezpośrednio w dolot


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt paź 14, 2008 20:26

Niemiec pisze:ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba
[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?

[ Dodano: 14 Paź 2008 20:34 ]
w takim razie równie dobrze możesz się wpiąć w wentyl koła zapasowego i też będzie pokazywał jak trzeba :grin:


Obrazek

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr paź 15, 2008 07:13

Panowie ponawiam drugie pytanie ...

Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr paź 15, 2008 11:48

krzysiu210 pisze:Jak poprowadzić wężyk z komory silnika do kabiny ?!?
w tym temacie masz 2 opcje : jedno miejsce podane przeze mnie a drugie przez grega

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#1933321


Obrazek

Awatar użytkownika
Niemiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 13, 2007 18:53
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: Niemiec » śr paź 15, 2008 13:08

Sztomel pisze:
Niemiec pisze:ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba
[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?
0,9 Bar


http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr paź 15, 2008 13:12

Niemiec pisze:Sztomel napisał/a:
Niemiec napisał/a:
ja się w swoim AGR wpiąlem w N75 i pokazuje mi tak jak trzeba

[-o< czyli jakie wartości Ci pokazuje ?


0,9 Bar
w AGR przez n75 leci ciśnienie, więc wersja Niemca, może być prawidłowa, lecz nie sprawdzi się w ALH



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr paź 15, 2008 16:50

wskaźnik zamontowany i sprawdzony w trasie ...
przejście do kabiny według podpowiedzi :
Sztomel pisze:na przegrodzie czołowej pod elektrozaworem N75 z lewej strony serwa jest widoczna okrągła gumowa zaślepka, zrób w niej otwór i tamtędy przeprowadzisz kable do kabiny.
w rure do IC wmontowałem wentyl samochodowy który ma od wewnątrz duży gumowy
grzybek no i jest przewidziany do dużo większego ciśnienia niż to które daje turbo
więc nie ma możliwości, że wyskoczy ... musiałem tylko zastosować grubszy wężyk niż
ten dołączony w zestawie bo nie wchodził na wentyl ...

wskaźnik pokazuje około 1,3bar przez chwile po depnięciu gazu i zaraz spada
do około 0,9 gdy nadal trzymam gaz w podłodze

dziękuje za podpowiedzi !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości