Amorki FK

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ulu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn lip 09, 2007 11:20
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Amorki FK

Post autor: ulu » sob paź 11, 2008 17:06

Witam, mam prośbę. Możecie mi pomóc?? Mechanik rozgrzebal mi auto, bo mial wymieniac amorki z przodu. Kupilem zwykle gazowe monroły a mam u siebie zółte FK. Okazalo sie ze moje sa krotsze, maja 53 cm a te monroły 57cm. Jakie moge zastosowac zamienniki zeby to wszystko grało?? Prosze o pomoc ;)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn paź 13, 2008 08:00

mozesz tylko ze zes kupil slabe amorki :(

przciez jak zalozysz na auto amora to i tak ci sie wcisnie tłoczysko nizej

a mierzysz od dolu amorka do mocowania keilicha i to powinno byc rowne

a nie masz przypadkiem sportowych sprezyn skoro masz sportowe amorki? w tym wypadku zastosowanie zwyklych amorków to bład
Ostatnio zmieniony pn paź 13, 2008 08:01 przez MAPET, łącznie zmieniany 1 raz.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » ndz lis 16, 2008 09:23

ulu niewiemy jakie masz sprezyny. Piszesz ze miales krotsze amory. Krotsze sa one w sensie krotszego tloczyska , bo krotsze sportowe czy zwykle seryjne to od podstawy do kielicha maja tą samą długosc.

I teraz jezeli masz sprezyny sportowe ktore obnizaja wiecej niz -40 (widzisz jak ci auto lezy) to wsadz tez amorki o krotszym tloku.
Jezli masz sprezyny zwykle i jezdziles na krotszych amorach , bo tez tak mozna ,poprostu jest twardziej bo amory sport to wsadzjąc nowe monroły nic sie nie stanie , wracasz do seri (standrt amor+standart sprezyna).

Widaje mi sie za masz u siebie to pierwsze, czyli sprezyny tez sport.



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lis 16, 2008 12:35

MarcoVW pisze:bo krotsze sportowe czy zwykle seryjne to od podstawy do kielicha maja tą samą długosc.
Zabrzmiało to jak pewnik, co niestety nie jest do końca prawdą. Niektóre sportowe amotyzatory, jak np FK z zestawów High Tec miały krótsze zarówno tłok, jak i obudowę.



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lis 16, 2008 13:35

KriSSo pisze:Niektóre sportowe amotyzatory, jak np FK z zestawów High Tec miały krótsze zarówno tłok, jak i obudowę.
Zgadza się tylne FK są o około 20 mm krótsze od seryjnych ( obudowy )


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz lis 16, 2008 18:46

ale to ze obudowa krotsza nei znaczy ze kielich do sprezyny jest nizej :) a to tylko jest wazne


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » ndz lis 16, 2008 18:49

MAPET pisze:ale to ze obudowa krotsza nei znaczy ze kielich do sprezyny jest nizej :) a to tylko jest wazne
Można zmierzyć :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » ndz lis 16, 2008 19:40

MAPET pisze:ale to ze obudowa krotsza nei znaczy ze kielich do sprezyny jest nizej
Oczywiście, że nie. Przecież za punkt zero przyjmujemy kielich i oparcie sprężyny. Wszystko co jest poniżej tego poziomu, czy wyżej nie jest najważniejsze. Jakkolwiek trzeba się trzymać faktów - amory sportowe miewają krótsze również obudowy licząc od podstawy (spodu) do kielicha.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » ndz lis 16, 2008 20:46

To co jest nad kielichem to nie ma wplywu , ale to co jest pod kielichem ma znaczenie, czyli trzon od podstawy.
Wystarczy porównać amorka mk3/passat b3 a amorka passat B4. ten drugi ma dłuższą długosc od ziemi (podstawy) do kielicha. Zamontowany do mk3 daje nam terenowe mk3.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości