Pokrywa zaworów - swap
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
Pokrywa zaworów - swap
posiadam silnik 1.8RP i mam pytanie czy np. pasuje pokrywa zaworów z silnika 2u litrowego 8 zaworowego z passata B3? taka grubsza aluminiowa? mocowania tzn śruby na oko sie zgadzają!
i właśnie sie tak zastanawiam czy by nie była lepsza może skoczyły by sie problemy z sączącym sie olejem!
i właśnie sie tak zastanawiam czy by nie była lepsza może skoczyły by sie problemy z sączącym sie olejem!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a po co robićsobie kłopot? Odma w 2,0 8v ma gdzie indziej wyjście z pokrywy.
nie wiem co to za problemy ale na pewno nie są onoe spowodowane przez pokrywę oleju (chyba że jest pogięta i sączy się przez usczelkę ale jesli tak to wymien na takąjaką masz, nie wiem po co wsadzać taką od 2e czy ady czy czego tam (nie wiem bo nie napisales od jakiego 2.0 ma isc ta pokrywa)i właśnie sie tak zastanawiam czy by nie była lepsza może skoczyły by sie problemy z sączącym sie olejem!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
uszczelkę to mam VW gumowa! tylko mysle nad pokrywa sama bo z tego co czytałem to wiekszosc ma lub miala problem z olejem lejacym sie w tym miejscuhaps pisze:nie no nie kombinuj, taki ksztalt pokrywy i jej objetosc jest przewidziana do tej glowicy i nie ma co udziwniac, a to ze saczy sie olej to wina uszczelki, albo tego ze za slabo dokrecona, wez klucz 10tke i podokrecaj, a jak mocno trzyma to kup uszczelke elringa i bedzie git.
raf1al, no u mnie tez delikatnie sie uroni od wymiany do wymiany, tzn lekko sie spoci, do tego kurz z drogi i czarny zajzair sie robi :green_fuck: i to szczegolnie w okolicach 3ciej swieczki i troche czwartej, liczac od rozrzadu.. dzis spryskalem te miejsca takim preparatem co odluszcza elegancko, zalalem z 6litrow wody na to i od razu ladniej wyglada..
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
tzn w ktory miejscu?raf1al pisze:wiekszosc ma lub miala problem z olejem lejacym sie w tym miejscu
co nie znacyz ze jej nie zmiażdzyłeś poprzez zbyt mocne przykręcenieraf1al pisze:uszczelkę to mam VW gumowa!
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 17:01 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
moim sposobem jest uszczelka gumowa+ silikonik- sypną się zaraz głosy, że nie-silikon to dziadostwo, ale ja u siebie wymieniłem szpilki na takie bez kołnierzyków w połowie długości, kupiłem uszczelkę gumową z tulejkami( takiej to się nie da zgnieść), trochę silikonu na głowicę, założyć uszczelkę, posmarować uszczelkę od góry, założyć dekiel, przykręcić i ma być sucho
silikon załatwia tutaj sprawę ewentualnych nierówności dekla, szpilki z kołnierzykami trzeba wymienić bo one są do uszczelek bez tulejek-tych korkowych, a jak się ładnie powyciera nadmiar silikonu który wypłynie to będzie wszystko ładnie wyglądać
silikon załatwia tutaj sprawę ewentualnych nierówności dekla, szpilki z kołnierzykami trzeba wymienić bo one są do uszczelek bez tulejek-tych korkowych, a jak się ładnie powyciera nadmiar silikonu który wypłynie to będzie wszystko ładnie wyglądać
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no sypną sie sypną te głosy pewnie bo już to zostało powiedziane , silikon daje pewność ale nie jest absolutnie konieczny. Ja nie jestem nadgorliwy i go nie daję tam gdzie go nie przewidziano. A o co szpilek i konieczności ich wymiany to pewnie mówisz u zestawie GOETZE ze szpilkami (dobra uszczelka, polecam!)
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 18:27 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
tak samo zrobiłem jak opisałeś tylko miałem jakas podróbę uszczelkę i zaczeło lac jeszcze gorzej niz na korkowejt-tas pisze:moim sposobem jest uszczelka gumowa+ silikonik- sypną się zaraz głosy, że nie-silikon to dziadostwo, ale ja u siebie wymieniłem szpilki na takie bez kołnierzyków w połowie długości, kupiłem uszczelkę gumową z tulejkami( takiej to się nie da zgnieść), trochę silikonu na głowicę, założyć uszczelkę, posmarować uszczelkę od góry, założyć dekiel, przykręcić i ma być sucho
silikon załatwia tutaj sprawę ewentualnych nierówności dekla, szpilki z kołnierzykami trzeba wymienić bo one są do uszczelek bez tulejek-tych korkowych, a jak się ładnie powyciera nadmiar silikonu który wypłynie to będzie wszystko ładnie wyglądać
wiec zakupiłem oryginał i nie wiem jak sie za to zabrać zeby bylo dobrze a zeby nie lalo wiec pomyslem o innym mocniejszym deklu
[ Dodano: 12 Paź 2008 18:48 ]
oryginalna uszczelka VW tez ma juz w sobie takie metalowe tulejki ale chamy szpilek nie dalisas_gti pisze:no sypną sie sypną te głosy pewnie bo już to zostało powiedziane , silikon daje pewność ale nie jest absolutnie konieczny. Ja nie jestem nadgorliwy i go nie daję tam gdzie go nie przewidziano. A o co szpilek i konieczności ich wymiany to pewnie mówisz u zestawie GOETZE ze szpilkami (dobra uszczelka, polecam!)
zrobiłem sobie z utwardzanych śrub m6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 395 gości