Turbo do SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Turbo do SB

Post autor: bvw08 » sob paź 11, 2008 23:26

krótkie pytanie dla znawców co jest lepsze i więcej dmuchnie k14 albo T2???? wiem że T3 to inna klasa ale chodzi mi o te dwa konkretne modele


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » sob paź 11, 2008 23:54

miałem turbine k14 i t2 i moge powiedziec ze na t2 lepiej sie wkrecał,przynajmniej takie było moje odczucie


jaru

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz paź 12, 2008 01:18

T2 moze i lepsze bo chłodzone wodą :)

a do czego Ci kolego ??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 12, 2008 08:54

jesli sa roznice to niewielkie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Tomallus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 16:58
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Tomallus » ndz paź 12, 2008 11:20

K14 w SB też jest chłodzone wodą.


Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 12, 2008 12:41

Tomallus pisze:K14 w SB też jest chłodzone wodą.
tak z ciekawości która muszla jest chłodzona; gorąca, zimna czy obie??


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » ndz paź 12, 2008 15:45

jutro montuje wskaznik bostu i będe wiedział co z moja T2 jeśli będzie zajechana to jedynie T3 bo niechce zadużo rzeźby robic


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » ndz paź 12, 2008 16:10

tyle ze ja nie miałem chłodzienia woda bo T2 miałem zamiast k14 z mk3 a tam turbo nie jest chłodzene woda


jaru

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz paź 12, 2008 19:25

tak z ciekawości która muszla jest chłodzona; gorąca, zimna czy obie??
żadna :green_fuck: srodek jest chlodzony woda


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz paź 12, 2008 22:14

zaprzal pisze:żadna srodek jest chlodzony woda
hmm, chciałbym zobaczyć jak to wygląda, ma ktoś może jakiś rysunek albo zdjęcie?
bo własnie nie pasowało mi to jeżeli było by na zimnej muszli to ogrzewało by powietrze doładowane, a na gorącej mogło by doprowadzić do gotowania się płynu..
Ostatnio zmieniony ndz paź 12, 2008 22:29 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 1 raz.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 244 gości