Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt paź 10, 2008 21:44

Pruszkowiak pisze:Zgadza się.Do Galaxy ,Sharana i chyba Bory wkładali 90KM PD.Oznaczenie ANU silnika.Na 100% jest to jedyny 90KM na pompowtrysku
Golfie mk4 także byl montowany a w sharanie w 1999 i 2000 roku to byl jedyny silnik na PD i mial wlasnie 90 KM. Ponoc byly to silniki troszk enie udane i dlatego zrezygnowano ale jakie wady mial to nie wiem. Osobiscie uwazam ze poprostu zrezygnowali bo jak to wyglada zeby silnik na PD mial tylko 90 KM gdzie na VP sporo sie kreci 110 KM.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » ndz paź 12, 2008 13:06

cowboy pisze:117 w serii i 138 po chiptuningu to normalne zdrowe liczby
dzięki za opinię. właśnie takich przyrostow oczekiwałem gdy zabierałem się za mody :helm:


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pn paź 13, 2008 10:30

cowboy pisze:niemożliwe, 42-48 na zablokowanych nastawach jest w granicy tolerancji

na zablokowanych nastawach mial mniej chyba 38-42 czuc bylo ze jest slabszy(to bylo po wymianie rozrzadu, wiec moze cos z rozrzadem skopal mechanik), teraz mam na BS i normalnie 52-57 ale w grupie 004 wartosci sie roznia o 0.8+- ale chyba tak moze byc.


Golf IV ALH+, Astra J CDTI 160km Sport

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » pt paź 17, 2008 23:59

niebieski91, wsadzaj 216 szkoda kasy na te z ASV jak juz i tak bedziesz placil za to a nie sadze zeby roznica byla jakas kolosalna miedzy nimi... nie bedziesz zalowal napewno


Obrazek

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » sob paź 18, 2008 01:08

KonradzikIV pisze:wsadzaj 216 szkoda kasy na te z ASV
hmmmmmmm coraz bardziej kusicie ale mi na prawde nie zalezy tak bardzo już na przyroście mocy - jednak chodzi o walke ze spalaniem żeby doszlo do normalności czyli jak u innych zdrowych ALH


Obrazek

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » sob paź 18, 2008 09:27

niebieski91 pisze:hmmmmmmm coraz bardziej kusicie ale mi na prawde nie zalezy tak bardzo już na przyroście mocy - jednak chodzi o walke ze spalaniem żeby doszlo do normalności czyli jak u innych zdrowych ALH
Tym bardziej nastaw sie na 216 :)


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Luta18
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 15, 2008 15:45
Lokalizacja: Jarosław
Kontakt:

Post autor: Luta18 » sob paź 18, 2008 12:40

Moi rodzice mają 90 km golfika i nic się nie psuje, ja mam 150km i silniczek tez wporzadku chodzi więc jeżeli chodzi o silniki to w golfach są bezawaryjne przynajmniej jak dla mnie:)



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » sob paź 18, 2008 12:48

rob555 pisze:Tym bardziej nastaw sie na 216
o widzisz - to chyba teraz nie mam wyjścia hehehe


Obrazek

Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » pn paź 20, 2008 17:09

Panowie niestety mój golf odchodzi do lamusa - szkoda całkowita. Silnik pali a jak wcześniej pisałem wstawiona jest w lipcu turbina ARL oraz końcówki 216 i wgrany program MR Motors. Ponieważ samochód będzie zabrany, jeśli ktoś chce się na szybko dogadać, przyjechać i zamienić części, to czekam na wiadomość. Czasu niestety jest mało, bo już został wystawiony przez ubezpieczyciela na aukcję. Okolice W-wy.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10581
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn paź 20, 2008 17:13

na troszkę zmieniając temat - BaDBoY §148 KK - ciekawy NICK, mam nadzieję że to niedotyczy ciebie :chytry:



Awatar użytkownika
BaDBoY §148 KK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob sty 13, 2007 10:59
Lokalizacja: okolice W-wy
Kontakt:

Post autor: BaDBoY §148 KK » pn paź 20, 2008 17:17

kartotekę mam czystą :-)
a co do auta, to wpakowałem w niego trochę kasy w tym roku i szkoda, żeby je zabrali ze zmodyfikowanym silnikiem... wolałbym się z kimś dogadać i wrzucić od kogoś części zamiennie do mojego... nie wiem jak to fizycznie jest możliwe, bo nie jestem specem od mechaniki... trzeba byłoby zmienić turbinę, wtryski i komputer...



krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr paź 22, 2008 00:55

niebieski91 pisze:
rob555 pisze:Tym bardziej nastaw sie na 216
o widzisz - to chyba teraz nie mam wyjścia hehehe
niebieski zdecydowanie polecam nowe wtryski ... ja dopiero co zmieniłem i już mi się micha cieszy ...
spalanie bede za kilka godzin sprawdzał czy komputer coś nie oszukuje teraz ... tu
masz szczegóły LINK



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » śr paź 22, 2008 03:27

krzysiu210 pisze:niebieski zdecydowanie polecam nowe wtryski
rozumie że chodzi Ci o 216

ja tam sie na tym nie znam za bardzo hehe, ale czy wtedy nie b edę musial jakiś elementów wymieniać dodatkoowo c- bo nie chce zmieniać seryjnego osprzętu (ograniczenia finansowe - albo rybkli albo akwarium)

bo program juz mam od roba i teraz wtryski - chce mieć - czyli po 216-tkach moge zostawić to co mam i go za wysoko nie ciągnąc rozumie bo przecież nie o to mi chodzi


Obrazek

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr paź 22, 2008 05:06

tak wtryski 216, mam od cowboy'a
nie jestem co do tego pewiem ale zdaje się że to jest srednica otworów w końcówce wtryskiwacza
mierzona w mikrometrach, nasze ALH ma chyba oryginalnie coś około
195 (gdzieś na forum ktoś pisał)
te 216 lepiej rozpylają paliwo w cylindrze i to cała różnica !
montaż trwał 10 minut ... wyciągasz stare, wkładasz nowe ... i śmiga :grin:
z rob'em musiałbyś tylko po tym się umówić na jakąś korekte softu ...
pogadaj najpierw z nim czy to w ogóle będzie potrzebne :bajer: bo może niekoniecznie
Ostatnio zmieniony śr paź 22, 2008 05:08 przez krzysiu210, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 239 gości