Jak rozpoznać symbol silnika 2.0 16v
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak rozpoznać symbol silnika 2.0 16v
Witam
mam takie pytanie otoz trafil mi sie do kupienia silnik 2.0 16v ale silnik jest pokradziezowy i ma wyczyszczone pole numerowe a zalezy mi na tym zeby ustalic jaki to motor. Sprzedajacy twierdzi ze to z vento silnik takze wtedy by wypadalo ze to ABF ale pewnosci nie mam ze to z vento moze tak tylko koles mowi. W zwiazku z powyzszym mozna jakos inaczej sprawdzic symbol silnika jesli nie ma numeru na bloku?
Z gory dzieki za pomoc
mam takie pytanie otoz trafil mi sie do kupienia silnik 2.0 16v ale silnik jest pokradziezowy i ma wyczyszczone pole numerowe a zalezy mi na tym zeby ustalic jaki to motor. Sprzedajacy twierdzi ze to z vento silnik takze wtedy by wypadalo ze to ABF ale pewnosci nie mam ze to z vento moze tak tylko koles mowi. W zwiazku z powyzszym mozna jakos inaczej sprawdzic symbol silnika jesli nie ma numeru na bloku?
Z gory dzieki za pomoc
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Najlepiej jak byś miał foto silnika. Ale jeśli ma digifanta, i kolektor ssący taki zmniejszający się to Raczej na bank będzie ABF.
A, i jeszcze przepustnice jak ma z jedną klapką to ABF.
A, i jeszcze przepustnice jak ma z jedną klapką to ABF.
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 16:20 przez dj domin1, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
No wlasnie ja jeszcze tego motoru nie ogladalem bo to kumpel mi to przypadkiem wynalazl ale jutro jade na ogledziny i chce sie zorientowac na co uwage zwrocic nawet nie wiem na ile on jest kompletny. Ale kolektor ssacy ma bo kumpel mowil ze ma napis dohc 16v a to na kolektorze jest przeciez ten napis gorzej ustalic czy to digi jesli nie ma np reszy dolotu, kompa itd.dj domin1 pisze:Najlepiej jak byś miał foto silnika. Ale jeśli ma digifanta, i kolektor ssący taki zmniejszający się to Raczej na bank będzie ABF.
- dj domin1
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
- Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
- Kontakt:
Jak ma kolektor ssący to raczej powinna być przepustnica(raczej ), czyli tak jak pisałem wyżej. Jak ma wtryski to powinieneś poznać czy to digifant czy mechaniczny. Digifant ma listwe wtryskową, a mechaniczny do każdego wtrysku rurkę z osobna.
[ Dodano: 10 Paź 2008 16:47 ]
Tu masz ABF
A tu KR,PL,9a
[ Dodano: 10 Paź 2008 16:47 ]
Tu masz ABF
A tu KR,PL,9a
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
Chodzi wlasnie o to ze ja sie tak nie znam bo 16v to tylko na zdjeciach widzialem no i moze jak mi sie w nocy przysnil Tak wiec potrafie to odroznic jak jest kompletne pod maska bo to od razu widac czy mechaniczny czy digi ale spoko bede kminil, porobie jutro fotki i wrzuce to moze sie jakos dojdzie co to za twor. W sumie co by to nie bylo to jak chca za to 300zl to trza brac i sie nie zastanawiac najwyzej na czesci pojdzie.dj domin1 pisze:Jak ma kolektor ssący to raczej powinna być przepustnica(raczej ), czyli tak jak pisałem wyżej. Jak ma wtryski to powinieneś poznać czy to digifant czy mechaniczny. Digifant ma listwe wtryskową, a mechaniczny do każdego wtrysku rurkę z osobna.
jak nie bedzie osprzetu (glownie chodzi o wtrysk - wiadomo mech szpryca to bedzie 9A a jak Digi to ABF)
to wazne zeby byl chociaz kolektor dolotowy wtedy jak DJD napisal w ABFie masz jedna klapeczke w przepustnicy a w 9A bedzie podwojna (jedna wieksza druga mniejsza, obok siebie)
i chyba jest jeszcze roznica na aparacie zaplonowym bo w silnikach PL KR i 9A mozesz sam ustawiac zaplon, popatrz na aparat czy sa 2 srubki jak tak to powinien byc wtedy 9A
jezeli aparat jest tak przykrecany ze jest w jednej pozycji to bedzie ABF
to wazne zeby byl chociaz kolektor dolotowy wtedy jak DJD napisal w ABFie masz jedna klapeczke w przepustnicy a w 9A bedzie podwojna (jedna wieksza druga mniejsza, obok siebie)
i chyba jest jeszcze roznica na aparacie zaplonowym bo w silnikach PL KR i 9A mozesz sam ustawiac zaplon, popatrz na aparat czy sa 2 srubki jak tak to powinien byc wtedy 9A
jezeli aparat jest tak przykrecany ze jest w jednej pozycji to bedzie ABF
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
300zł to za tanio chyba że faktycznie gościu niewie co sprzedaje druga sprawa w vento nie montowali wogóle 16V albo 2,0 8V albo VR6 taki był przeskok
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
No niby w vento nie montowali 16v bo tak z etki wynika nawet ale kto wie moze to nie jrst silnik z vento. Z tego co mi kumpel mowil to jakis zapizily szrot jest takze kolesie moga nie miec pojecia ile taki motor jest wart. Zreszta sie zobaczy to bedzie wiadomo co, jak po co i dlaczego i zdam relacje.AD6 pisze:300zł to za tanio chyba że faktycznie gościu niewie co sprzedaje druga sprawa w vento nie montowali wogóle 16V albo 2,0 8V albo VR6 taki był przeskok
[ Dodano: 11 Paź 2008 14:48 ]
No i bylem zobaczylem a oto wyniki ogledzin. Z tego co widac to to jest 9a, kr lub pl bo ma dwie klapki w przepustnicy i regulowany aparat zaplonowy. Zeby bylo smieszniej to jest przy silniku kompresor od klimy a auto bylo z automatyczna skrzynia wiec bedzie jak cos zamach do wymiany.
Ogolnie to 20min z kumplem przerzucalismy folie i inne duperele ktorymi byl ten motor zawalony i dojcie bylo tez lipne obok lezaly jeszcze dwa silniki 3.0 od bmw i jakich 1.8 na pelnym wtrysku oo audi. Dlatego zdjecia tez takie liche na szybko robione. Lipa ze facet nie ma na to zadnych dokumentow bo z tego co on mowi to one mialy isc do zniszczenia wiec nie dostal od policji zadnych papierow na to. Silnik stal 8 lat w depozycie policyjnym i prawie rok u niego lezy zreszta jak cala reszta silnikow ktore mial bo jak sie okazalo to gdybym przyjechal z 8miesiecy temu to mial tego od cholery jakies TDI nawet jeden mowi ze od audi TT byl czyli 1.8 20v Turbo ale ten slabszy 180KM i facet to wszystko jak lecialo po 300zl sprzedawal to jak to uslyszalem to mi rece opadly. Ale chyba wiem skad ta cena bo on ma zlom wiec podejrzewam ze sie ugadal z policja zeby im to poprostu zabrac i zeby im to nie lezalo wiec jak mial to za darmo to sprzedawal po 300zl zeby szybko kase zarobic.
ze zdjęć stan nie za ciekawy ja bym przed zamontowaniem zrobił remoncik żeby mieć pewność że sie nie rozleci
Ostatnio zmieniony sob paź 11, 2008 22:40 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
tez popieram, remont dla swietego spokoju bo silnik nie wyglada za dobrze a to ze stal 8 lat to tez wypadaloby rozebrac motor i zobaczyc jak to wygladaAD6 pisze:ze zdjęć stan nie za ciekawy ja bym przed zamontowaniem zrobił remoncik żeby mieć pewność że sie nie rozleci
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości