Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » czw paź 09, 2008 14:27

może coś było wymieniane?.
Wracając do wątku o spalaniu to jak miałem źle ustawiony kąt wtrysku 42-48 to spalanie miałem 6-7l, jak ustawiłem sobie na 52-57 to teraz mam spalanie 5-6l i lepsze przyśpieszenie.
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 14:28 przez macem, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw paź 09, 2008 15:09

macem pisze:to jak miałem źle ustawiony kąt wtrysku 42-48 to spalanie miałem 6-7l, jak ustawiłem sobie na 52-57 to teraz mam spalanie 5-6l i lepsze przyśpieszenie.
niemożliwe, 42-48 na zablokowanych nastawach jest w granicy tolerancji

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 15:10 ]
założyłem wtryski od ASV i program wykonany w ProjectXs przez Mastersa
jak interpretować wykres 117KM to seria, czy seria na wtryskach ASV ?



Awatar użytkownika
chrisjar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: sob lut 26, 2005 20:04
Lokalizacja: Radłów k/Tarnowa
Auto: Superb II 2.0 TDI 170 KM, Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG
Kontakt:

Post autor: chrisjar » czw paź 09, 2008 23:50

cowboy, słuszna uwaga bo nie opisałem tego dokladnie. Niestety serii nie miałem mierzonej :grrr: . 117 KM to wyszło po samej wymianie wtrysków na ASV, następny wykres to wiadomo... :helm:
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 23:50 przez chrisjar, łącznie zmieniany 1 raz.


Kiedyś było...
Golf MK3 1.6 75 KM
Golf IV ALH 135KM & 326Nm by ProjectXs & Masters
Octavia II 2.0 TDI BMM 140 KM
Golf Plus 1.9 TDI BLS 105 KM
Teraz:
Superb II 2.0 TDI 170 KM
Golf Sportsvan 2.0 TDI 150 KM DSG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 10, 2008 12:57

chrisjar pisze:117 KM to wyszło po samej wymianie wtrysków na ASV, następny wykres to wiadomo...
ALH po włożeniu wtrysków z ASV staje sie praktycznie 110 konnym ASV :bigok:

dlatego 117 w serii i 138 po chiptuningu to normalne zdrowe liczby :bigok:



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt paź 10, 2008 13:56

no i dlatego mimo mojego + programem u rob555 czekam dalej na wtryski od ASV też u rob555, jak czytam takie rzeczy to łezka zakręca sie w oku


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 10, 2008 14:47

niebieski91 pisze:czekam dalej na wtryski od ASV
ja bym na Twoim miejscu zakładał 216tki :helm:



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt paź 10, 2008 14:50

cowboy pisze:ja bym na Twoim miejscu zakładał 216tki
no tak niby ale aż takie mody i moce sa mi nie potrzebne w zasadzie


Obrazek

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 10, 2008 15:16

no tak niby ale aż takie mody i moce sa mi nie potrzebne w zasadzie
nic nie szkodzi żeby mieć np 140KM na 216stkach co jest mega bezpieczne dla ALH

wileu forumowiczów wkładało 216 do ALH

no i jeszcze kwestia ceny... ale na 216 że masz praktycznie nowe wtryski

zapytaj Roberta o 216, nie bedziesz załował



Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt paź 10, 2008 15:17

cowboy pisze:zapytaj Roberta o 216, nie bedziesz załował
hmmmmmmmmm
no ja sie na tym nie znam ale jeżeli tak mowisz - może sie skuszę


Obrazek

lukkk88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr wrz 03, 2008 20:48
Lokalizacja: krk

Post autor: lukkk88 » pt paź 10, 2008 15:20

w ostatnim 'Auto Swiecie' we w zmiance o silnikach tdi 90km jest notka 'w 99-00 seria silnikow ANU byla wyposazona w pompowtryskiwacze'. Pierwsze slysze, przeciez pierwsze pompo to byly silniki 101km i 130km jak weszly


IV TDI

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: niebieski91 » pt paź 10, 2008 15:21

kolega ma galaxiaka właśnie z silnikiem ANU ale czy on jest na pompkach to nie wiem


Obrazek

Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pt paź 10, 2008 15:38

cowboy pisze: nic nie szkodzi żeby mieć np 140KM na 216stkach co jest mega bezpieczne dla ALH
dokladnie. Seria + 216 + uwolnienie wydechu + moje ALH bez zadnych chipsow = 130 kucy u mnie
cowboy pisze:wileu forumowiczów wkładało 216 do ALH
:bigok:
cowboy pisze:nie bedziesz załował
Dokladnie. Jak Ci moce nie potrzebne to sral je pies. Ale ze spalania bedziesz zadowolony. Idzie w dol :bajer:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt paź 10, 2008 16:44

dokladnie. Seria + 216 + uwolnienie wydechu + moje ALH bez zadnych chipsow = 130 kucy u mnie
a gdzieś tam na forum Diagtroników znalazłem ALH seria + 216 = 130KM

Obrazek

te TDI to jak klocki, wkładasz coś i wiadomo ile bedzie :)



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pt paź 10, 2008 16:47

niebieski91 pisze:kolega ma galaxiaka właśnie z silnikiem ANU ale czy on jest na pompkach to nie wiem

Zgadza się.Do Galaxy ,Sharana i chyba Bory wkładali 90KM PD.Oznaczenie ANU silnika.Na 100% jest to jedyny 90KM na pompowtrysku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 99 gości