Mk2 tył 9cali co zrobić?

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Mk2 tył 9cali co zrobić?

Post autor: teczka » wt paź 07, 2008 23:18

Witam wszystkich. Mam mały problem mianowicie posiadam felggi 16stki opona tył to 215/40 et jest 20 lub 30 nie pamietam już lecz z przodu mam 7calai i z tyłu nadkole trze mi o oponke. Mam załozone amorki zółte olejówki firmy Fk wraz ze spręzynami czerwonymi także tej firmy. Posiadam Mk2 Gti G60 także co zrobić aby auto nie tarło dalej opny? Jeśli jade sam to żadko kiedy mi coś tam otrze ale jeśli jade z kimś to jest kłopot. Co radzicie, czy wymiana na gwint coś da czy są jakies inne sposoby? [oczywiście zaklepanie nadkoli odpada!] Z góry ziekuje pozdro600
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 23:19 przez teczka, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » wt paź 07, 2008 23:54

albo zrobic wyzej albo moze nie zaklepac ranty tylko je katowka zeszlifowac o polowe


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » śr paź 08, 2008 10:32

wyzej juz nie da rady są na na jwyższym pierścieniu już a co do kątówki to nie mam zamiaru szlifować bo wole pozostać przy seryjnym stanie.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » śr paź 08, 2008 16:48

Wstawić jak najtwardsze amorki.

ps. FK sportowe to raczej masz olej-gaz.



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » śr paź 08, 2008 17:59

A podciąć kawałek nadkola nie możesz z tyłu, tak by nie było tego widać z zewnątrz.



Awatar użytkownika
Sebas1901
VW über alles
VW über alles
Posty: 446
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Sebas1901 » śr paź 08, 2008 20:44

na kicie to raczej bedziesz miał taki problem, ja wkładazłem jescze gumy usztywniające ale w fruncie rzeczy gwint załatwił sprawe u mnie tylko nie kupuj jakiegoś dziadosstwa za 800zł bo bedzie jeszcze gorzej, za dobre twarde same amorki też bedziesz musiał troche zapłacić. :bajer:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]

zapraszam:)

Awatar użytkownika
VwMarcin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: pt wrz 26, 2008 00:41
Lokalizacja: PL

Post autor: VwMarcin » pt paź 10, 2008 13:27

Wstaw odbojniki na tłoczysko amortyzatora i po sprawie, tylko będziesz miał troche zabawy aby wycyrklować długość odboju tak aby działał jako odbój w wymaganym momencie a niestanowił podparcia...



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » pt paź 17, 2008 19:21

jesli chodzi o gwint to tez nie moze byc byle jaki tylko masakrycznie twardy wiem to z doswiadczenia
tez mam 9cali 215/40/16 ET35 ranty orginalne nie scinane i gwint powertech na amorach KAYAB gazowych i trze opone na wybojach :grrr:
przerabialem orginalne odboje na amorze i gumy usztywniajace i tez tarlo wiec to nie taka prosta sprawa
slyszalem ze sa klipsy ktore sie przyczepia na amor moze takie cos by pomoglo :bajer:
Ostatnio zmieniony pt paź 17, 2008 19:23 przez Virus177, łącznie zmieniany 1 raz.


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości