to chyba nie w tym modelugruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
chip w mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- elemenateur
- Sprzedawca
- Posty: 460
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
- Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
- Kontakt:
ja zakumałem że mowa o dwóch autach 110 i ARL, i dotychczas nie spotkałem żadnego 160 konnego bez minimum 216tek dlatego zapytałem.cowboy pisze:Grucha te seryjne wtryski 0,205 mu stykną do 160 ps?chyba nastąpiło małe nieporozumienie, mowa o modach 1.9 TDI VPgruchaarl pisze:Jeżeli wymienisz pompki na AL
NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
- Kaktus_dj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
- Lokalizacja: Zamość
- Kontakt:
jak pisał kolega
Zywotność silnika nie spadnie bo silniki naszych vw mają takie taką fajną rzecz jak zasób mocy:) jak będziesz jeździć z "głową" i dbać o turbinkę nawet przy twoim i większych przebiegach nie powinno być problemów, jeśli oczywiście chip był robiony przez kogoś kto się na tym zna.Wiem że anglia to i ceny inne ale tam też można się łatwo nabić i trafić na partaczy
do tego chip i spokojnie osiągniesz 150KM tak jak chciałeś, swoją drogą w szkocji jeszcze ci autka nie zabrali czy poruszasz się golfem z kierą po prawej stronie.Broker89 pisze:wymień wtryski
Zywotność silnika nie spadnie bo silniki naszych vw mają takie taką fajną rzecz jak zasób mocy:) jak będziesz jeździć z "głową" i dbać o turbinkę nawet przy twoim i większych przebiegach nie powinno być problemów, jeśli oczywiście chip był robiony przez kogoś kto się na tym zna.Wiem że anglia to i ceny inne ale tam też można się łatwo nabić i trafić na partaczy
zgadzam się z przedmówcami wymień tryski na 216'ki i pęknie 140KM przy dobrze dobranym wirusie jeśli masz nie zajechany silnik i pompę paliwa to może i ok 150KM udało się wycisnąć
przy okazji wywal EGR i załóż kolektor ssący od ASZ lub ARL
ps powodzenia z modami w szkockim zakładzie
przy okazji wywal EGR i załóż kolektor ssący od ASZ lub ARL
ps powodzenia z modami w szkockim zakładzie
Mój MK4 GTD
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177233
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177233
według Auto Świata żywotność skraca się o - nie pamiętam dobrze - 15%, albo 30% , sprawdze jak będę w domu.nephew pisze:ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?
jak to wyliczyli to zielonego pojęcia nie mam hehe
Ostatnio zmieniony pt paź 10, 2008 16:46 przez ArtBiGT, łącznie zmieniany 1 raz.
- [b]pssst pssst brum brum pssst [/b]
- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
- [b]330 KM i 1200 kg = :satan: :satan: [/b]
[b]był:[/b] Golf III GT ABS
[b]jest:[/b] Golf III ABF T, Opel Astra II Cabrio Bertone
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
ArtBiGT pisze:według Auto Świata żywotność skraca się o - nie pamiętam dobrze - 15%, albo 30% , sprawdze jak będę w domu.nephew pisze:ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?
jak to wyliczyli to zielonego pojęcia nie mam hehe
W Auto Świat piszą rózne rzeczy i czesto głupoty, ŻYWOTNOŚĆ SIE NIE SKRACA
Praktycznie rzecz biorąc nic z silnikiem po takich lekkich modach nie powinno się dziać, ale w teori wyglada to troche innaczej skoro dawka paliwa jest podwyzszona jak i doladownanie to i silnik pracuje pod wiekszym obciążeniem niż seria, to samo dotyczy osprzętu silnika (turobsprężarka, pompa wtryskiwacze etc) wiec mozna śmiało powiedziec ze zywotnosc silnika nie zostaje taka sama jak w seri !!!! Aczkolwiek fenomen silników 1,9 tdi i ich osprzętu, polega na tym że są tak świetnie zaprojetowane że potrafią znieść naprawde duze obciążenia i przejezdzic kilometrów bezawaryjnie nawet po modyfikacjach mechanicznych.ale jeszcze nikt nie odpisal na pytanie czy po chipie zywotnosc silnika zostaje taka sama jak przed?
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości