Montaż sterownika centralnego zamka + pilot

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob paź 04, 2008 13:47

ok.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » czw paź 09, 2008 19:44

A więc dzięki Paweł, przekaźniki załatwiły problem ze sterowaniem "-", ale po podłączeniu wszystkiego zauważyłem, że pompa centralnego już nie domyka po kilku sekundach zamka, tak jak to było wcześniej. Nie wiem, czy tak mam to zostawić, bo drzwi są przecież zamknięte.

Co daje to "domykanie" zamka?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 19:56

Szczerze to nie wiem, może jakąś większą pewność że central się domknie w razie małej nieszczelności na wężykach, ale nie wiem. I nawet nie zwróciłem uwagi czy pompka się w moich autach włącza ponownie po zamknięciu z pilota. Może to jest związane z długością impulsu na domykanie , muszę to jutro oblukać u siebie jak jest


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wegi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 17:22
Lokalizacja: Kaliska / Stara Kiszewa (pomorskie)
Kontakt:

Post autor: wegi » czw paź 09, 2008 20:45

To "domykanie" centralnego miałem przy manualnym sterowaniu z kluczyka, po zamontowaniu zdalnego zniknął.

Jak na razie mam 1 sekundowy impuls zamykania, nie sprawdzałem na 3 sekundowym, ale myśle, że skoro działa na 1 sek. to szkoda pompki na 3 sek.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 21:58

pompce to różnicy nie robi jak długi impuls podasz, i tak sie wyłączy sama kiedy trzeba. A to domykanie to norma. Zobaczę jutro, jeśli u mnie też zniknęło to znaczy że to "robota" alarmu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

kamil241855
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt lis 25, 2008 14:14
Lokalizacja: inowrocław

Post autor: kamil241855 » wt lis 25, 2008 16:01

witam wiecie moze jak podłaczyc sterownik centralnego zamka z pilotem typu RTX RANGER do golfa 3 1.9 TDI bo nie mam pojecia wogule jak to zrobic bebe bardzo wdezieczny na szybka odpowiedz



Awatar użytkownika
m@teusz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: śr lut 04, 2009 19:11
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: m@teusz » sob lut 07, 2009 15:30

a czy ktos ma moze wyjasnione jak podlaczyc takie sam sterownik ale w golfie 4



emilkgl84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 17:56
Lokalizacja: Ireland

Post autor: emilkgl84 » ndz lut 28, 2010 18:24

Witam Panie i Panow.
Jestem nowy na forum i od razu zwracam sie z prosba.
Zakupilem sterownik do seryjnego centralnego w mojej Borze '99 (1.4), auto nie ma alarmu. Problem w tym ze jestem zupelnie zielony jesli chodzi o wszelkie sprawy zwiazane z elektryka/elektronika z samochodzie. Jednak chcialbym sie poduczyc i uparlem sie ze sam zamontuje ten sterownik. Czytajac instrukcje sterownika po 3 razie rozbolala mnie glowa, a i tak niewiele zrozumialem ( a podobno jest przejrzysta:).
Nie rozumien kilku rzeczy i tu licze na pomoc kolegow:
- jaki rodzaj centralnego jest w Borze- czy jest to pneumatyczny czy jeszcze jakis inny?
- gdzie znajduje sie 'centrala centralnego zamka' jesli cos takiego tam wogole jest
- gdzie najlepiej umiescic sterownik jesli juz zabiore sie za montaz
- no i chyba najwazniejsze- gdzie szukac poszczegolnych kabli do podpinki..

Nadmienie jeszcze ze moja Bora to wersja anglik z kierownica po prawej (jesli to ma jekies znaczenie). Przy otwieraniu/zamykaniu z kluczyka nie wystepuje migniece kierunkowskazow a fajnie byloby cos takiego miec:)

Prosilbym bardziej doswiadczonych kolegow o jak jak najdokladniejsze instrukcje jak dla dziecka w wieku szkolnym:)



Awatar użytkownika
msobek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt mar 02, 2010 15:33
Lokalizacja: Zgorzelec/Jelenia Góra

Post autor: msobek » pt lip 02, 2010 16:23

Witam zakupiłem Sterownik Centralnego zamka z pilota Steeli Men 188F. Mam kilka pytań bo nie chce niczego zepsuć a zamierzam wstawić na przód klamki od tylnych drzwi (przyczyną są gównierze wyłamujący zamki w okolicy, którzy ćwiczą włamy do aut) i nie chciałbym któregoś pięknego dnia zamknąć drzwi i już nie otworzyć.
Mój Mk3 jest z 95r. i ma pneumatyczny centralny.
1. Jak znaleźć lub jaki ma kolor przewód łączący pompke zamka pneumatycznego z przełącznikiem w drzwiach oraz czy mogę się do niego podłaczyć gdzieś w okolicach kostki, która idzie do drzwi?
2. Jak podpiąć to pod kierunki, gdzie znaleźć przewody i gdzie się w nie wpiąć?
3. Funkcja domykania szyb centralki posiada tylko wyjście niskoprądowe max -500mA, jak należy podłączyć przewód szary, aby wszystko działało poprawnie i czy jest to możliwe w mk3 (ta funkcja działa z kluczyka)?
czy musze użyć dodatkowo jakieś przekaźniki? jeśli tak to jakie?


VAG - analiza, kasowanie błędów - zapraszam, tanio, VW, Audi

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 229 gości