MK3 TDI-Power by MATIJAS- MAGNES NA MANDATY!!!!!! SPRZEDAM!!
Moderator: G0 Karcio
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
czemu?? narazie chyba daruje sobie poliuretany, motor kupilem i musze w niego pare groszy zainwestowacWięc raczej komfort się nie zwiększy...
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ale wczesniej mialem tez sportowe i w dodatku duuuzo twardsze, wiem bo jak mialem jedna na wierzchu to porownalem ja z H&R`em i stare sa mniej komfortowe. Zobaczymy jak zmienie co bedzie, bo tak to wróżenie z fusówbo zakładasz sportowe sprężyny h&r które obniżają więc raczej wątpię żeby komfort się poprawił... na seryjnych to ja rozumiem...
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jesli chodzi o nowowsci, to wczoraj zmienilem w koncu przednie sprezyny na H&R, a jak wiadomo po takiej operacji należy ustawić zbieżność Dostalem kontakt od Cowboy`a do warsztatu, pojechalem i pook 1.5h zbieznosc ustawiona
Co do wrazen ze zmiany sprezyn, to zupelnie nie ma porownania. H&R zdecydowanie lepsze niz te co mialem wczesniej i choc wysokosc jest ta sam to nie jest juz tak maxymalnie twardo podczas jazdy, a na zakretach i przy hamowaniu jest nazwijmy to sportowo
Reasumujac zmiana na duzy + samochod nie do poznania, od razu przyjemniej sie jezdzi
Dorzucam pare fotek ustrzelonych telefonem jak sie nad golfikiem znecali
Co do wrazen ze zmiany sprezyn, to zupelnie nie ma porownania. H&R zdecydowanie lepsze niz te co mialem wczesniej i choc wysokosc jest ta sam to nie jest juz tak maxymalnie twardo podczas jazdy, a na zakretach i przy hamowaniu jest nazwijmy to sportowo
Reasumujac zmiana na duzy + samochod nie do poznania, od razu przyjemniej sie jezdzi
Dorzucam pare fotek ustrzelonych telefonem jak sie nad golfikiem znecali
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 16:55 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
a nie mówiłem kupujMatijas pisze:Co do wrazen ze zmiany sprezyn, to zupelnie nie ma porownania. H&R zdecydowanie lepsze niz te co mialem wczesniej i choc wysokosc jest ta sam to nie jest juz tak maxymalnie twardo podczas jazdy, a na zakretach i przy hamowaniu jest nazwijmy to sportowo
ciesze sie ze jestes zadowlony ze springów jak i z ustawienia geometrii
A u mnie w mieście nie moge zbieżności ustawić bo mi powiedzieli, że na 18" felge aparatu nie dadzą rady założyć bo porysuja felge i co mam zrobić????
Podejrzewam, że ten laserek to walnie mi prosto w zderzak, i będe musiał jeszcze zdesia ściągać.
Chyba założe zimówki i wtedy do nich podjade.
Podejrzewam, że ten laserek to walnie mi prosto w zderzak, i będe musiał jeszcze zdesia ściągać.
Chyba założe zimówki i wtedy do nich podjade.
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 19:14 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a mowiles hehe i dobrze ze posluchalem bo roznica jest ogromna nie czuje polowy dolkow ktore wczesniej wybijaly m plomby z zebow;pa nie mówiłem kupuj
ciesze sie ze jestes zadowlony ze springów jak i z ustawienia geometrii
mi ten koles co u niego bylem dzisiaj ustawiac powiedzial ze nie wie czy da rade na 16 zalozyc aparat.... ja do niego ze znajomy byl i nie ma problemu, co prawda nie pamietal ale sprawdzilismy i nawet troche luzu jeszcze byloPonior pisze:A u mnie w mieście nie moge zbieżności ustawić bo mi powiedzieli, że na 18" felge aparatu nie dadzą rady założyć bo porysuja felge i co mam zrobić????
Podejrzewam, że ten laserek to walnie mi prosto w zderzak, i będe musiał jeszcze zdesia ściągać.
Chyba założe zimówki i wtedy do nich podjade.
U mnie tez mysleli ze bedzietrzeba hokej sciagac bo sie nei widzialy urzadzenia, ale jakos dalo rady
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
z końca wsiKenaj pisze:mi trójke na 17" z oponami 205/45 bez problemu ustawili, nie wiem z kąd ci fachowcy się biorą
Tam co bylem stawiam ze 17 by dalo jeszcze rade. Janek, ale rozmiar opon nie ma znaczenia bo sprzet na fele zakladaja na rant
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
tam gdzie ja smigam ma znaczenie, bo sprzęt jest "dociskany" chwytakami do opon, żeby nie spadł. Tak czy siak czasami przy duzych kolach mocowania lekko wadzą o blotnik/zderzak i jak nasz wodzirej nie ogarnia tematu to powie, że na sportowym zawiasie i duzym kole nie da się zrobic geometrii. kiedyś usłyszałem od typa, że za utrudnienia ( cięzko luzujący się drazek, nakretki śrub od amorow ) jest dopłata po 20zł/szt, myślałem że padne
Czego to w tych warsztatach nie wymyślą
Czego to w tych warsztatach nie wymyślą
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
hehhehe bardzo mozliwe, bo ten co mi dzisiaj robil jak luzowal kontre od drazka przy koncowce, ktora byla strasznie zapieczona i nie szla, mowi do mnie: jak wiadomo ze sie jedzie na geometrie to trzbea dzien wczesnie sruby ruszyc spojrzalem sie tylko na niego ale nic nie mowilem hehhe. Koles i tak wyrozumialy bo przeciez mogl zgarnac 40zl extra lolKenaj pisze:kiedyś usłyszałem od typa, że za utrudnienia ( cięzko luzujący się drazek, nakretki śrub od amorow ) jest dopłata po 20zł/szt, myślałem że padne
Czego to w tych warsztatach nie wymyślą
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 22:25 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
[ Dodano: 09 Paź 2008 22:22 ]
A nie ma jakiejś innej metody na zbieżność, czy trzeba na koła to zakładac.
Bo ja zimówki mam 16" i cos to marnie widze.
A na wsi są fachwcy dobrzy, mi jeden mówił, że jak mam już najechane 150 tyś (AJM TDI PD) to moge zalać go spokojnie mineralnym, bo przy tym przebiegu syntetyku nie powinno sie lać
A nie ma jakiejś innej metody na zbieżność, czy trzeba na koła to zakładac.
Bo ja zimówki mam 16" i cos to marnie widze.
A na wsi są fachwcy dobrzy, mi jeden mówił, że jak mam już najechane 150 tyś (AJM TDI PD) to moge zalać go spokojnie mineralnym, bo przy tym przebiegu syntetyku nie powinno sie lać
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 22:23 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości