pompka paliwa ciągle działa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
klarap87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 30, 2007 12:47
Lokalizacja: Wolina
Kontakt:

pompka paliwa ciągle działa

Post autor: klarap87 » czw paź 09, 2008 09:47

witam. mam problem. pompka w golfie po przekreceniu kluczyka ciągle działa. Można temu samemu jakoś zaradzić?? :crazy:
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 12:35 przez klarap87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 16:08

napisz typ silnika, ciągłe działanie może być dlatego że ktoś podpiął ją na krótko pod zapłon, bo na przykład zepsuł się przekaźnik, albo to jakaś inna przeróbka. Na odległość ciężko stwierdzić. Coś mi się obiło że w NZ 1,3 to norma


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
klarap87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 30, 2007 12:47
Lokalizacja: Wolina
Kontakt:

Post autor: klarap87 » czw paź 09, 2008 16:40

silnik to 2.0 16v (9A)
no elektryka była przerabiana z 1,3



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 18:24

no to jasnowidzów niema. Przekaźnik do pompy i grzałki sondy jesr w 9A sterowany minusem z pinu 12 sterownika silnika. Jeśli obecne podłączenie na krótko bardzo ci przeszkadza, to możesz to podłączyć jak należy stosując dodatkowy przekaźnik, albo próbować podłączyć do tego co już jest w skrzynce, albo powinien być.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
klarap87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw sie 30, 2007 12:47
Lokalizacja: Wolina
Kontakt:

Post autor: klarap87 » czw paź 09, 2008 19:53

ok dzieki. jutro bedzie troche czasu to sie trzeba pomeczyc z tym :bigok:
ale to w czyms przeszkadza jak ciągle chodzi czy zadnych poważnech usterek z tego powodu nie bedzie ?? :pub:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw paź 09, 2008 20:00

Przerwa w pracy pompy jest po to żeby pompa nie działała gdy brak impulsów z czujnika halla, czyli silnik się nie kręci a zapłon włączony. Zeby wa wypadek wypadku czy awarii nie pompowała paliwa. Jakiś cel więc w tym jest, ale napewno nie przeszkadza w normalnej eksploatacji podłączenie na krótko.

[ Dodano: Czw Paź 09, 2008 8:01 pm ]
może w nowszych silnikach, gdzie brak przekaźnika ECU wyłapie jako błąd


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 263 gości