Pali sie kontrolka ESP ABS i zuzycia klockow po wym. lozyska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Pali sie kontrolka ESP ABS i zuzycia klockow po wym. lozyska

Post autor: cezary3 » śr paź 08, 2008 22:28

wITAM MAM PROBLEM DZIŚ ODEBRAŁEM AUTO(NEW BEETLE) PO WYMIANIE ŁOŻYSKA BO COŚ HUCZAŁO ...NO I TAK DALEJ HUCZY PLUS PALI SIĘ KONTROLKA ESP ,ABS ,ZUŻYCIA HAMULCÓW COŚ TRZE W KOLE CZASEM ŚWISZCZY..CZY WIE KTOŚ O CO CHUDZIĆ BY CHYBA GOŚCIA ZABIJE JUTRO...POZDR DZIEKI ZA KONKRETNE INFO I PORADY
Ostatnio zmieniony wt paź 14, 2008 09:08 przez cezary3, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

Mekto
-
-
Posty: 530
Rejestracja: pn wrz 25, 2006 21:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Mekto » śr paź 08, 2008 23:03

Często się zdarza, że podczas wymiany zabrudza się się czujnik ABS ale to tylko wyjasnia świecenie tej kontrolki co do reszty nie bardzo wiem.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » czw paź 09, 2008 16:28

Może uszkodził wiązkę idącą do koła - awaria czujnika ABS skutkuje też awarią ESP (tak mi sie wydaje), i do tego te klocki... Gdyby tylko ABS i ESP to może rzeczywiście tylko czujnik zabrudzony.... A tak w ogóle, to jak on to wymienił, że dalej huczy?


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » czw paź 09, 2008 19:52

podlacz sie do komputera i zczytaj bledy.

ps. popraw te byki w tresci posta bo nie mozna na nie patrzec :(


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » wt paź 14, 2008 09:10

OK
wiec tak............był nie dopięty czujnik wchodzący do tarczy , wiadomo który bo jest tylko jeden...tarła osłona tarczy i to tez huczało pozdr


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

bogo6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:33
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: bogo6 » wt paź 14, 2008 12:00

Podłanczam się do tematu:) Tylko ze u mnie się świeci kontrolka esp cały czas i nie moge jej wyłączyć tym guzikiem na desce:/ wie ktoś co mogło się stać???



Awatar użytkownika
beetle
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: pt sie 10, 2007 14:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: beetle » wt paź 14, 2008 17:18

info, tak dla uscislenia:
swiecaca sie lampka oznacza NIESPRAWNOSC lub WYLACZENIE ukladu esp.
gdy uklad dziala to lampka mruga.
jak NIE swieci to znaczy ze jest o'k, uklad esp przeszedl testy i czuwa na zakretach.


Krzycho, black new beetle 2.0i apk>aqy '99
www.newbeetle.pl
Obrazek

bogo6
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 11:33
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: bogo6 » wt paź 14, 2008 21:13

A co może być przyczyną ze ona tak cały czas świeci???bo jeszcze wczoraj normalnie przyciskałem guzik ESP a kontrolka gasła ,a jak nacisnęłem jeszcze raz to sie włanczała a dzis w ogóle nic nie daje naciskanie guziora:/ i świeci non stoper



Awatar użytkownika
cezary3
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob sty 27, 2007 18:54
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: cezary3 » wt paź 14, 2008 22:03

z doświadczenia wiem że jak pali sie cały czas to uszkodzony może być czujnik esp (na forum było już kiedyś -to typowa usterka w tym modelu...nie pamiętam dokładnego oznaczenia czujnika poszukaj było juz na forum)..lub np lubi elektronika szaleć gdy zaczyna padać regulator w alternatorze dokładniej jest juz na wykończeniu i przestaje ładować...tyle ze wtedy masz raz stale paląca sie kontrolkę esp lub airbaga lub obie naraz a najczęściej praktycznie stale choć nie jest to reguła czasem gaśnie w zależności w jakim stanie masz aku pali sie kontrolka EPC czyli engine power control z wiadomych względów..z dwa razy zdazylo mi sie tez ze kontrolka esp sie zapaliła i nie chciała wyłączyć podczas jazdy ale przy kolejnym odpaleniu zgasła ....wiele można dywagować a wiadomo ze jak cos konkretnie to podłączenie do kompa i sczytanie błędów ale masz tu taki przed smak przynajmniej pozdr
Ostatnio zmieniony sob paź 18, 2008 12:39 przez cezary3, łącznie zmieniany 3 razy.


Obrazek
MK4 US VR6 GTI
MK2 US Westmoreland Year One

Bora V6 4motion
MK2 GTI 16V 86' Year One

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 450 gości