pedal hamulca twardy za drugim razem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pedal hamulca twardy za drugim razem
wymienilem pompe vacum , zmienilem plyn hamulcowy , pedal dalej twardy za drugim razem i prawie nie hamuje czy to moze byc wina serwa , podpowie ktos??
passat tdi 1994 1,9 90km
passat tdi 1994 1,9 90km
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 18:36 przez bulan, łącznie zmieniany 2 razy.
bulan jeśli wymieniłeś pompę vacum i założyłeś wężyk z podciśnieniem do serwa a po wymianie płynu i odpowietrzeniu układu pedeł nie reaguje to niestety ale serwo jest zrypane.
dla pewności zrób test - na wyłaczonym silniku naciśnij i trzymaj wciśnięty pedał hamulca a następnie odpal silnik i jeśli nie poczujesz jak pedał obniży się trochę pod naciskiem nogi to serwo jest niesprawne (pod warunkiem, że pompa i wężyk podciśnienia są sprawne i szczelne).
dla pewności zrób test - na wyłaczonym silniku naciśnij i trzymaj wciśnięty pedał hamulca a następnie odpal silnik i jeśli nie poczujesz jak pedał obniży się trochę pod naciskiem nogi to serwo jest niesprawne (pod warunkiem, że pompa i wężyk podciśnienia są sprawne i szczelne).
Czyli serwo też sprawnebulan pisze:sztomel dzieki ze sie odezwales , naciskalem tak jak mówisz i po odpaleniu silnika pedal opada , raz zahamuje ok a juz za drugim klapa twardy, pytam bo niechce niepotrzebnie kupowac czesci
Moim zdaniem potrzebna będzie regeneracja pompy hamulcowej Wystarczy kupić zestaw naprawczy składający się z kilku gumek i wymienić Przez te nieszczelności płyn z przed "tłoczka" w pompie cofa się za więc pompa nie ma już czego pompować przez chwile i pedła robi się twardy
Miałem taki sam przypadek
i te objawy nie wskazują na uszkodzoną pompę hamulcową a na słabe podciśnienie - albo vacum pompa nieszczelna albo wężyk podciśnienia idący do serwa.bulan pisze:ale jak przygazuje to na jedno ok hamowanie moge liczyc
gdyby pompa hamulcowa była nieszczelna to pedał nie robił by się twardy tylko odwrotnie - wpadał by w podłogę.
to ja juz niewiem co mam z tymi hamulcami robic, vacum wymienione , sprubuje gdzies podmienic ten przewud idacy do serwa i od tego przewodu ida dwa wezyki jeden do zworka przy filtrze powietrza a drugi gdzies pod szybe ale gdzie dokladnie to niewiem , moze one cos maja z tym wspulnego , bo ten co idzie pod szybe raz mi wyszedl i go tam wsadzilem ale czy dobrze , a dokladnie miedzy jakies dwa grubsze przewody,niewiem wogule co ma za zadanie ten z pod szyby
nie dziwię się kolego, ja po takich wypowiedziach również miałbym mętlik w głowie, dodam jeszcze, że gdyby pompa vacum była nieszczelna to poza tym twardym pedałem hamulca szwankował by jeszcze układ sterowania silnikiem - tak jak w tym temacie :bulan pisze:to ja juz niewiem co mam z tymi hamulcami robic
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5322
ale jeśli silnik zbiera się i pracuje jak trzeba to :
to bym właśnie zrobił i sprawdziłbulan pisze:sprubuje gdzies podmienic ten przewud idacy do serwa i od tego przewodu ida dwa wezyki jeden do zworka przy filtrze powietrza a drugi gdzies pod szybe ale gdzie dokladnie to niewiem , moze one cos maja z tym wspulnego , bo ten co idzie pod szybe raz mi wyszedl i go tam wsadzilem ale czy dobrze , a dokladnie miedzy jakies dwa grubsze przewody,niewiem wogule co ma za zadanie ten z pod szyby
[ Dodano: 08 Paź 2008 21:13 ]
i jeszcze jeden temacik dla przykładu jak naprawiają takie usterki w serwisach,
istotna jest wypowiedź Master'sa, szkoda tylko, że autor tematu nie podał przyczyny - ale tego mogę być pewny, że jest to wina podciśnienia a nie pompy hamulcowej :
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.ph ... ht=hamulce
Ostatnio zmieniony śr paź 08, 2008 21:02 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ja mam ten sam problem - pompa puszcza na sekcjach
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Odpal silnik i wciśnij mocno pedał hamulca i trzymaj.bulan pisze:no jak czytalem wczesniej to jak pompa puszcza to pedal idzie do podlogi a u mnie twardy jak tylek u 15-stki
Jeśli pompa jest nieszczelna to po jakimś czasie pedał zacznie delikatnie wpadać w podłogę. U mnie trwało to coś koło 2 minut
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości