Nierówne obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- WoLnY
- Gadatliwa bestia
- Posty: 778
- Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:21
- Lokalizacja: Siemianowice Sląskie
Nierówne obroty
Poczytalem forum jednak prosiłbym o pomoc dokładnie w moim przypadku!
Wiec tak po odpaleniu autko wskakuje na 1100 obrotów i troszeczke nierowno chodzi, po paru sekundach wskazówka obrotomierza gwałtownie spada w dół i auto dusi sie, przygasa a z rana czasem zgaśnie! Po przegazowaniu go do 3000 obrotów stabilizuje sie i obrotomierz równomiernie opada a nastepnie dzieje sie to samo o czym pisałem wyżej.
W trakcie jazdy lub na luzie przy okolo 2000 obrotów wskazówka momentalnie spada i znów sie dusi. Po przejechaniu paru kilometrów i zostawienie do na luzie obroty utrzymuja sie na 1100-1200 i co 10 sekund gwałtowny spadek obrotów...dusi sie , przygasa i znów wskakuje na 1100-1200 i tak ciągle:/
Jesli mieliscie podobny przypadek to bardzo bym prosił o porade oraz co należało by wymienic by autko równo zaczęło chodzić!
Wiec tak po odpaleniu autko wskakuje na 1100 obrotów i troszeczke nierowno chodzi, po paru sekundach wskazówka obrotomierza gwałtownie spada w dół i auto dusi sie, przygasa a z rana czasem zgaśnie! Po przegazowaniu go do 3000 obrotów stabilizuje sie i obrotomierz równomiernie opada a nastepnie dzieje sie to samo o czym pisałem wyżej.
W trakcie jazdy lub na luzie przy okolo 2000 obrotów wskazówka momentalnie spada i znów sie dusi. Po przejechaniu paru kilometrów i zostawienie do na luzie obroty utrzymuja sie na 1100-1200 i co 10 sekund gwałtowny spadek obrotów...dusi sie , przygasa i znów wskakuje na 1100-1200 i tak ciągle:/
Jesli mieliscie podobny przypadek to bardzo bym prosił o porade oraz co należało by wymienic by autko równo zaczęło chodzić!
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 07:54 przez WoLnY, łącznie zmieniany 2 razy.
- sebekgliwice
- Mały gagatek
- Posty: 50
- Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
- Lokalizacja: gliwice
odepnij na noc (czasami wystarczy kilkanascie minut, czasami nie starcza pare godzin) akumulator. rano podlacz, odpal silnik i nie ruszaj samochodem do czasu wlaczenia wentylatora na chlodnicy (ok 20-30 min)
daj znac czy obroty sie ustabilizowaly
daj znac czy obroty sie ustabilizowaly
1,6 ABU + LPG ; 93'
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397
WoLnY, podepnij pod vag i bedziesz widział co jest odepnij wtyczke od silnika krokowego i popatrz czy jest jakas zmiana w obrotach ew o czujnika połozenia przepustnicy ale podejrzewam ze krokowiec zaczyna wariować na poczatek to.
http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k
Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=445366181
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=445366181
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 10:11 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.
- LASOT-A
- Gadatliwa bestia
- Posty: 559
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wszystko dobrze tylko ten link do krokowca jest do silniczka czteropinowego a w ABU jest sześciopinowy.rjxt pisze:Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/sh...?item=445366181
Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości