Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jaro001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt lip 27, 2007 09:22
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: jaro001 » sob wrz 13, 2008 23:47

junior184 ty piszesz o czymś innym u nas w większości są drgawki nie na jedynce, ale tylko i wyłącznie na luzie, na przykład jak dojeżdżasz do skrzyżowania bądź świateł, kiedy samochód toczy się z prędkością około30 km/h na luzie, silnik wpada czasami w takie dziwne drgawki, ustępują one momentalnie zaraz po zatrzymaniu samochodu......

a jeżeli "po odłączeniu kabla od impulsatora auto dostaje większą dawkę paliwa", to coraz bardziej się przekonuję do tego że winny drgawkom jest właśnie sterownik, a konkretnie mapa paliwowa, i potrzebne by było wgranie właśnie nowych map.....
Ostatnio zmieniony sob wrz 13, 2008 23:56 przez jaro001, łącznie zmieniany 3 razy.



LysyStudio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 10:28
Lokalizacja: krakow

Post autor: LysyStudio » ndz wrz 14, 2008 09:24

Co zauważyłem, to przy odłączonym kablu szarpie mi auto przy przyśpieszaniu na 2-3 biegu, co w ogóle nie występowało na wpiętym kablu... :grrr:



Myślę, że to nie wina pompy, skoro auto potrafię rozpędzić na autostradzie do ponad 190 km/h, motor normalnie spala, nie dymi itd



junior184
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sie 04, 2008 18:31
Lokalizacja: wejherowo,gdynia

Post autor: junior184 » ndz wrz 14, 2008 17:26

cze opisałem dwa rodzaje drgań które występowały u mnie jedne to te własnie o których piszesz jaro001 i u mnie ustały po wymianie pompy paliwa. natomiast te drugie to faktycznie inna bajka ale napisałem może komuś sie przyda . wracając do pompy to mój drugi diesel i w każdym znich miałem tą przypadłość i po wymianie pompy jak ręką...............



woszo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sie 10, 2007 21:26
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: woszo » sob wrz 20, 2008 09:12

Witam kolegów ;) Ja też miałem te dziwne drgawki przez rok;/ kombinowalem na wszystkie sposoby. Czytałem o odpinaniu czujnika predkości itp. Woczraj rozleciał mi się dwumas;/ przykra sprawa - duze koszty. I powiem wam tyle: Po wymianie dwumasu (kpl. docisk tarcza kolo dwumasowe) NIE TE AUTO... nic nie drga mięciutko chodzi. Nie twierdzę ze to musi byc przyczyna każdego z Was ale u mnie pomogło jestem zadowolony ;) NIestety koszt po znajomości 1550 zl :/ firmy LUK. Pozdrawiam wszystkich z tym chorym problemem.



Awatar użytkownika
andrewnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lip 23, 2007 20:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: andrewnik » pn wrz 29, 2008 11:07

U mnie dalej ten problem nie znika postanowiłem sie tym nie przejmowac.. dopoki cos sie nie zepsuje :grin:
Ale mam pytanie do tych co maja te drgawki(tukotanie) przy wolnych predkosciach do 15km/h
czy zauwazyliscie problem z odpalaniem na zimnym silniku?
(moze to co innego ale pytam z ciekawości)



Awatar użytkownika
kompot
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw lut 21, 2008 23:35
Lokalizacja: 3miasto/Bca/Wwa
Kontakt:

Post autor: kompot » pn wrz 29, 2008 13:20

Zgadza sie, na zimnym objawy zdechnietego akumulkatora. To znaczy na zimnym+zimno na dworzu(jesli akurat nie garazuje).



l.e
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 01, 2008 13:45
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: l.e » śr paź 01, 2008 13:09

Ja mam rowniez te drgawki juz o tym pisalem wczesniej i fura na zimnym pali idelanie po prostu od razu ale jak jest cieply to musze krecic dluzej z 2sek moze nawet 3



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » śr paź 01, 2008 13:18

l.e pisze:i fura na zimnym pali idelanie po prostu od razu ale jak jest cieply to musze krecic dluzej z 2sek moze nawet 3
tu już będzie raczej wina złej dawki rozruchowej, wystarczy podjechać do kogoś kto potrafi wgrywać nowe mapy i problem powinien zniknąć



l.e
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob mar 01, 2008 13:45
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: l.e » śr paź 01, 2008 14:14

no to prawda ale nie chce mi sie wydawac kasy a nie przeszkadza mi to tak bardzo bo te 3 sek no naprawde zadko ;)



Awatar użytkownika
andrewnik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn lip 23, 2007 20:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: andrewnik » czw paź 02, 2008 15:04

no mi się zdaje ze to właśnie przez pompę wtryskowa te drgawki nie działa prawidłowo i zapłon tez nie zawsze jest dobry, bo sama regulacja nic mi nie pomogła...



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt paź 03, 2008 23:18

Co dziwnego u kolegi w AHF jest to samo, dojezdzam do skrzyzowania włączam na luz i po koniec hamowania drgawki, ale zauważyłem, że nie ma drgawek jak wrzucę mu na luz ale sprzęgło mam dalej wciśnięte i hamuje i nic drgawek nie ma wtedy.



djmike
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 23:19
Lokalizacja: Siemianowice Śl.

Post autor: djmike » sob paź 04, 2008 00:49

Witam mam takie same objawy w swoim golfie mkIV 1,9tdi mianowicie przy dojezdzaniu do skrzyzowania lub swiatel wystepuja dziwne drgawki silnika... po podlaczeniu do kompa wyskoczyl mi nastepujacy blad:

17958 P1550 Cisnienie ladowania,roznica sterowania

Moze drodzy koledzy to jest przyczyna w/w drgawek?



Awatar użytkownika
jaro001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt lip 27, 2007 09:22
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: jaro001 » wt paź 07, 2008 15:19

Też mam u siebie te drgawki, a po podłączeniu VAG-a nie pokazuje żadnych błędów jedyne błędy jakie miałem to brak podgrzewania lusterka od strony pasażera i błąd 01274 - motor klapy nawiewu powietrza w klimatroniku. Drgawki jak były tak są nadal, dodam że nie występują one zawsze tylko czasami i na VAG-u zero błędów....
Jeżeli wiedziałbym ze to dwumas na bank to bym wymienił i spokój, a tu pewności nie ma........
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 15:21 przez jaro001, łącznie zmieniany 1 raz.



krzysiek515
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw mar 27, 2008 11:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: krzysiek515 » sob paź 11, 2008 19:02

Zauważyłem, że w trakcie dojazdu i zwalniania aż do zatrzymania są drgawki silnika i strasznie pływa dawka paliwa od 1mg do 4mg a jak się zatrzymam to jest 4mg i nic nie drga. Co może być tego przyczyną?
Ostatnio zmieniony sob paź 11, 2008 19:45 przez krzysiek515, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 141 gości