Rano odpala za 8, 10 razem. Jak odpali to jest ok

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomciogar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 13:18
Lokalizacja: PSARY k/BĘDZINA
Kontakt:

Rano odpala za 8, 10 razem. Jak odpali to jest ok

Post autor: tomciogar » sob paź 04, 2008 20:46

witam wszystkich

kilka dni temu mój golf po raz pierwszy nie odpalił mi od strzała. i od tych kilku dni jest to regułą ze po nocy lub dłuższym postoju muszę kręcić 8-10 razy po kilka sekund aż zapali. pierwsze chwile po odpaleniu to bardzo nierówna praca ale po kilkunastu sek wszystko się stabilizuje i działa ok. po tej chwili mogę go zgasić i odpala od razu. autko mam 4 lata i nawet w największe mrozy nigdy mnie nie zawiódł.kable kopułkę i świece wymieniałem jakieś 20 tys temu. filtr pow i olej 4 tys temu. filtr paliwa 45tys temu(jakieś 2 lata temu ale mam lpg więc na benzynie praktycznie nie jeżdżę)
od 4 miesięcy mój golf praktycznie tylko stoi w garażu(dostałem w pracy służbowe auto i golfa wyciągam tylko od święta żeby za bardzo się nie zastał).
jak myślicie od czego zacząć(domowymi sposobami) aby wyeliminować problem?
dodam tylko że jest to MK3 AAM + LPG 92 rok

przeczytałem około 100 postów na forum ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi
Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2008 10:42 przez tomciogar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tigerdj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: śr lis 07, 2007 10:27
Lokalizacja: biskupiec
Kontakt:

Post autor: tigerdj » sob paź 04, 2008 22:57

sprawdz aku bo moze pada


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

greg

Post autor: greg » sob paź 04, 2008 23:01

1. po ciemku po odpaleniu sprawdź czy nie masz dyskoteki an przewodach wysokiego - jak jest ok pkt 2.
2. podmienić czujnik temp płynu chłodniczego - jak jest ok - pkt 3.
3. Pomiar ciśnienia w cylindrach



Awatar użytkownika
tomciogar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 13:18
Lokalizacja: PSARY k/BĘDZINA
Kontakt:

Post autor: tomciogar » ndz paź 05, 2008 09:32

tigerdj pisze:sprawdz aku bo moze pada
aku w 100% sprawny nawet jak próbuje odpalić 2 minuty to kręci jak oszalały

greg 1 i 2 sprawdze dzis a 3 to juz musze podjechac do mechanika.

ale myślicie ze tak z dnia na dzień może to być wina ciśnienia?

dodam jeszcze tylko że stacyjka i pompa paliwa jest w 100% ok(bo to tez sie czesto przewija w tego typu ptzypadkach)



Awatar użytkownika
tigerdj
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: śr lis 07, 2007 10:27
Lokalizacja: biskupiec
Kontakt:

Post autor: tigerdj » pn paź 06, 2008 09:41

albo bespiecznik pod maska od pompy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=177740/][size=159][b]Gofer bY Tiger ;} Sprzedam [/b][/size][/url]
[size=92] Rzeczy niemożliwe załatwiam od ręki a cuda zajmują mi trochę czasu[/size]
[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

zgred79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sie 30, 2008 15:16
Lokalizacja: Lututów
Kontakt:

Post autor: zgred79 » pn paź 06, 2008 13:20

ja przy Golfie 2 miałem kiedyś coś podobnego,
nikt z nas (użytkowników) przez kilka lat nie pomyślał o tym by zmienić łańcuch rozrządu, a jeździliśmy nim już jakieś 6 lat i to równo.
Co ciekawe reszta objawów taka jak u Ciebie,
gdy już odpalił to resztę dnia jarał na śtych.


- koniec świata?
mało prawdopodobne,
ale nadzieja nic nie kosztuje

SS19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 02, 2008 22:20
Lokalizacja: STAROGARD GD
Kontakt:

Post autor: SS19 » pn paź 06, 2008 13:34

do zgred79 od kiedy golfy 2 mają łańcychy na rożrządzie, jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.

[ Dodano: 06 Paź 2008 13:38 ]
DO tomciogar WEź SPRAWDZ CZY TWOJE AKU MA DOBREGO KOPA BO DIESEL TEGO POTRZEBUJE
PO DEUDIE SPRAWDZ CZY ZNAKI NA ROżRZąDZIE POKRYWAJA SIE Z ORYGINAłAMI
PO TRZECIE SPRAWDZ WSZYSTKIE śWIECE żAROWE
PO CZWARTE SPRAWDZ CZY ABY NIE ZAPOWIETRZA CI SIE UKłAD ZASILANIA POLIWEM I WTEDY JEST NAJLEPIEJ ZAMONTOWAć ZAWOREK ZWROTNY

[ Dodano: 06 Paź 2008 13:39 ]
JA BEDZIESZ MIAł JAKIEś PYTANIA TO NAPISZ NA MOJE GG 381625



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 06, 2008 16:44

SS19, nie "krzyczymy" na forum z caps lockiem
SS19 pisze:DO tomciogar WEź SPRAWDZ CZY TWOJE AKU MA DOBREGO KOPA BO DIESEL TEGO POTRZEBUJE
SS19 pisze:PO TRZECIE SPRAWDZ WSZYSTKIE śWIECE żAROWE
silnik 1.8 AMM - podano w temacie -czyli benzyna lepiej byłoby w tutule ale:
SS19 pisze:do zgred79 od kiedy golfy 2 mają łańcychy na rożrządzie, jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj.
musisz być póki co ostrożny w poprawianiu innych


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomciogar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn kwie 10, 2006 13:18
Lokalizacja: PSARY k/BĘDZINA
Kontakt:

Post autor: tomciogar » pn paź 06, 2008 19:53

sprawdziłem kable wczoraj wieczorem i zero dyskoteki na kablach wiec to nie to.

ale zauważyłem ciekawą rzecz. gdy tylko odłączę wtyczkę od czujnika temperatury cieczy chłodzącej auto od rzu odpala. więc wydaje mi się ze to wina tego czujnika. co o tym myślicie?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn paź 06, 2008 20:49

tomciogar pisze:co o tym myślicie?
czytałeś poradę grega wyżej?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 343 gości