Nierówne obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WoLnY
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 778
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Nierówne obroty

Post autor: WoLnY » pn paź 06, 2008 11:49

Poczytalem forum jednak prosiłbym o pomoc dokładnie w moim przypadku!
Wiec tak po odpaleniu autko wskakuje na 1100 obrotów i troszeczke nierowno chodzi, po paru sekundach wskazówka obrotomierza gwałtownie spada w dół i auto dusi sie, przygasa a z rana czasem zgaśnie! Po przegazowaniu go do 3000 obrotów stabilizuje sie i obrotomierz równomiernie opada a nastepnie dzieje sie to samo o czym pisałem wyżej.
W trakcie jazdy lub na luzie przy okolo 2000 obrotów wskazówka momentalnie spada i znów sie dusi. Po przejechaniu paru kilometrów i zostawienie do na luzie obroty utrzymuja sie na 1100-1200 i co 10 sekund gwałtowny spadek obrotów...dusi sie , przygasa i znów wskakuje na 1100-1200 i tak ciągle:/
Jesli mieliscie podobny przypadek to bardzo bym prosił o porade oraz co należało by wymienic by autko równo zaczęło chodzić!
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 07:54 przez WoLnY, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
paulo22
Black Devil.
Black Devil.
Posty: 237
Rejestracja: sob sty 05, 2008 12:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: paulo22 » pn paź 06, 2008 12:57

jaki silnik? :bajer: byc moze silniczek krokowy szwankuje albo jakis przewod od podcisnienia masz pekniety.


[b]Mój Czarnuch:[/b]SPRZEDANY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=163570

chase1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 18, 2008 12:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: chase1 » pn paź 06, 2008 19:07

sprawdz palec i kopulke - warto wyczyscic...


1,6 ABU + LPG ; 93'

Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397

Awatar użytkownika
sebekgliwice
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:26
Lokalizacja: gliwice

Post autor: sebekgliwice » pn paź 06, 2008 20:46

moze lewe powietrze dostaje sie pod wtryskiwacz. jest tam uszczelka met.gumowa czesto one sie krusza i lewe powietrze sie dostaje i sa wtedy dziwne obroty .


s.b.

Awatar użytkownika
WoLnY
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 778
Rejestracja: czw gru 14, 2006 14:21
Lokalizacja: Siemianowice Sląskie

Post autor: WoLnY » pn paź 06, 2008 23:07

Silnik to 1.6 ABU.
Czytałem właśnie o tym silniczku krokowym , moze w tym leży przyczyna, nie wiem :otepienie:



chase1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt mar 18, 2008 12:28
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: chase1 » wt paź 07, 2008 08:10

odepnij na noc (czasami wystarczy kilkanascie minut, czasami nie starcza pare godzin) akumulator. rano podlacz, odpal silnik i nie ruszaj samochodem do czasu wlaczenia wentylatora na chlodnicy (ok 20-30 min)
daj znac czy obroty sie ustabilizowaly


1,6 ABU + LPG ; 93'

Walka z kontrolka oleju - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2108397

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » wt paź 07, 2008 08:42

WoLnY, podepnij pod vag i bedziesz widział co jest odepnij wtyczke od silnika krokowego i popatrz czy jest jakas zmiana w obrotach ew o czujnika połozenia przepustnicy ale podejrzewam ze krokowiec zaczyna wariować na poczatek to. :bajer:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

rjxt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt lut 27, 2007 10:52
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Post autor: rjxt » wt paź 07, 2008 10:08

Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=445366181
Ostatnio zmieniony wt paź 07, 2008 10:11 przez rjxt, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » wt paź 07, 2008 16:35

rjxt pisze:Krokowiec łatwo sprawdzić wystarczy włączyć zapłon unieść jarzmo przepustnicy, wcisnąć trzpień krokowca(powinien się schować), a następnie puścić jarzmo przepystnicy(trzpień krokowca wysuwa się.
http://moto.allegro.pl/sh...?item=445366181
Wszystko dobrze tylko ten link do krokowca jest do silniczka czteropinowego a w ABU jest sześciopinowy.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 297 gości