Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TD.Turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy

Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob paź 04, 2008 15:17

co ma kąt wtrysku do grzania się wody :crazy:



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 16:04

Krzylu pisze:co ma kąt wtrysku do grzania się wody
a właśnie ma, późny kąt wtrysku zwiększa temperature spalania, co za tym idzie temp silnika - wody, i jeżeli temp w czasie jazdy wzrasta to znaczy że układ nie jest w stanie odprowadzić ciapła wytworzonego przez silnik, przyczyn może być wiele..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob paź 04, 2008 19:19

tylko o ile musiałby być przestawiony żeby temp wzrosła :chytry:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 19:26

tylko o ile musiałby być przestawiony żeby temp wzrosła
Myśle że jak układ chłodzenia nie jest do końca sprawny [termostat, pompa, chłodnica] to wtedy ma wpływ na temp.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » sob paź 04, 2008 21:11

twardy, własnie musi byc i to troszke duzo. sluchajcie panowie. jezeli silnik chodzi na normalnych ustawieniach to to nie jest az tak wazne ale gdy sie żyłuje silniki i osprzet dla koników to przy zlym wtrysku spalanie jest gorsze/dymi jak i temperatura skacze i jest tudna do opanowania. ja u siebie mialem tak samo przy T3 i pompie a akurat mi padla pompa wody, wymienilem termostat a chlodnica jest nawet czysta i nic to nie dalo dopiero regulacja pompki wtr.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz paź 05, 2008 01:45

Uszczelka? :crazy: nowka odpada to samo pompa wody- zmienialem miesiac temu, szpilki glowicy tez, teraz łatam wspomaganie, jak poskladam auto podjade do pompiarza i dam znac.
Wlasine to nie jest takie typowe grzanie sie silnika np w korku czy cos, temperatura podskakuje jak go przeciągne na 3 i 4 biegu do 4000 tys obr, tak do 130-140 km/h, pozniej spada.

edit:
Obawiam sie ze pompa mi umiera ;[ mozecie napisac cos o obiawach marnej pompy? Czy cos sie dzieje z odpalem, czy pojawia sie dymienie? Mysle ze wielu ludziom to by sie przydalo...
Ostatnio zmieniony ndz paź 05, 2008 01:50 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » ndz paź 05, 2008 12:05

t0mal, powiem ci jak lopatologicznie idzie sprawdzic pompe.
stajesz przy odpalonym aucie i powoli dodajesz gazu ale naprawde powoli. obroty powinny sie zwiekszac w miare dodawania gazu ale silnik niema prawa sie zachlysnac czy cos tam ma rowno pompka podawac, jak zacznie cokolwiek sie dziac to jest juz oznaka powolnego padania ale napewno najlepiej sprawdzic na stole. jak jesr juz male cisnienie to i gorzej odpala i zaczyna kopcic.


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » ndz paź 05, 2008 21:44

no wiec ustabilizowało sie grzanie.... wskazowka skacze niewiele, takze da sie wytrzymac... kolejna sprawa zacza silnik metalicznie chodzic...., musze sprawdzic rozrzad czy złozony dobrze, no i ustawienie pompy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn paź 06, 2008 02:56

gorzej odpala i zaczyna kopcic.
Czuje sie uspokojony :bigok: nic takiego sie nie dzieje i odpala od pierwszego nawet po nocy bez wyciagnietego przyspieszacza :green_fuck: przyczyna byla gdzie indziej: siostra mulila go przez 5 dni i zaczal sie zapiekac zawor wg :goof: problem rozwiązany :grin:



Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » pn paź 06, 2008 10:31

t0mal, masz wskaznik boosta?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn paź 06, 2008 11:30

Niemam :( wydech rozbebeszylem przy okazji wymiany maglownicy.
Ostatnio zmieniony pn paź 06, 2008 11:32 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » śr paź 22, 2008 01:40

dieslowcy, pytanie z cyklu techniczne, jak ograniczyc dawke do 3tys obr?? bo kopci strasznie w tych obr, a auto pali mi prawie 10l/100km:/ krecenie podkladka pod sprezyna w LDA cos daje?

[ Dodano: 22 Paź 2008 01:40 ]
czy skrecic dawke ropy wogole i wyszlifowac bardziej pina w LDA?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr paź 22, 2008 07:24

osobiscie reguluje to prawa noga... nie depcze jesli wiem, ze i tak turbo w danym zakresie nie napompuje. Gorzej jesli autko ma kilku kierowcow i nie wiedza ocb


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr paź 22, 2008 10:45

jedrekk pisze:krecenie podkladka pod sprezyna w LDA cos daje?
u mnie zauważalną różnice w kopceniu na niższych obrotach czyli powinno ograniczać paliwko.
zaprzal pisze:Gorzej jesli autko ma kilku kierowcow i nie wiedza ocb
daltego moje autko prowadze tylko ja :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „TD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości