Pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Pompa wtryskowa

Post autor: Dzaba83 » sob paź 04, 2008 18:37

Dzis zauważyłem maly wieciek ropy z tych okolic co zaznacztkem na fotce


Obrazek


jest tam jakis oring , dam rade sam to zrobic ??


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 04, 2008 18:58

spod sekcji wysokiego cisnienia :)

sprawdz czy oby na pewno czy np nie spod nastawnika...


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 19:24

Da rade samemu wymienić, ale łatwe to nie jest :bajer:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 04, 2008 19:31

jak sie ma pompe na wierzchu to spoko da sie zrobic ale moze sie troskze czesci wysypac :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » sob paź 04, 2008 19:57

Wlasnie ze nie mam jej na wierzchu, fotke zapożyczyłem

bardziej od spotu kapie , ale tak jak by z tego łączenia

jak sie wysypie to ciężko potem będzie poskładać :p

jaki ewentualnie byłby koszt naprawy tego ??


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob paź 04, 2008 20:07

Dzaba83, na aucie o robieniu tego zapomnij

pompe trzeba wytargac z auta zeby to dobrze i czysto zrobic

ja bym uszczelnil najpierw nastawnik a potem zobaczyl czy nadal jest mokro


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob paź 04, 2008 20:07

Dzaba83 pisze:jak sie wysypie to ciężko potem będzie poskładać :p
nie jest tak źle, da sie poskładać, na forum jest opis po ang, rozbiórka i złorzenie całej pompy.
pompiarze za uszczelnienie całej pompy biorą ok 200zł, maksymalnie 300zl


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » ndz paź 05, 2008 07:34

andrew.zbyrko pisze:pompiarze za uszczelnienie całej pompy biorą ok 200zł, maksymalnie 300zl


:blush:
Adamm pisze:ja bym uszczelnil najpierw nastawnik a potem zobaczyl czy nadal jest mokro
Nastawnik jest odkręcany u góry, to pompy nie trzeba wyciągać ?

musze poszukać na forum ten opis

[ Dodano: 05 Paź 2008 07:46 ]
Znalazłem
http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic ... highlight=

patrząc na zdjęcia przeraziłem sie heh tyle drobnych części

[ Dodano: 05 Paź 2008 15:59 ]
A jeszcze chciałem dodać ze od 2 dni przy odpalaniu z rana zakopci mi na Bialo zawsze rychnąl od szczała moze byc to spowodowane tym tekkim wyciekiem z pompy wtryskowej ??
moze kat sie rozjechał, świecę raczej dobre bo nigdy nie miałem problemów z odpalaniem

Mam vaga jutro sprawdze kat wtrysku


posłużę Vagiem

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » pn paź 06, 2008 12:03

Mam podobny problem, ale u mnie po umyciu wygląda jak gdyby coś sączyło się spod tej środkowej śruby pomiędzy wyjściami z głowiczki pompy. Podobno jest tam jakiś o-ring, który łatwo wymienić, ale jeszcze do tego nie doszedłem - brak czasu.

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn paź 06, 2008 12:23

Dzaba83, moze Ci przez to lapie lewe powietrze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

zyggy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: ndz lis 27, 2005 22:42
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Post autor: zyggy » sob paź 17, 2009 15:32

Może i odkop :grin: , ale może komuś pomoże. Problem rozwiązany - wymiana o-ringu pod dużą śrubą / zaślepką. :grin: .

pzdr
zyggy


pzdr
zyggy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości